اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته | cctvipcamera

به طور خلاصه به کیفیت دوربین، لنز، محیطی که می‌خواهید استفاده کنید، گارانتی، پشتیبانی و … یکی از عوامل منفی در مورد این نوع دوربین‌ها، این است که آنها معمولاً دارای دوربین‌های مادون‌قرمز نیستند. PIR از دوربین‌های مادون‌قرمز مخفی استفاده می‌کند که گرمای بدن را تشخیص می‌دهد. دوربین‌های HD به‌ویژه برای استفاده در محیط‌هایی با خطر سرقت زیاد مفید هستند. LED های مادون‌قرمز امکان ضبط واضح را حتی در محیط‌های تاریک فراهم می‌کنند. آنها در طول روز و شب، تصاویر ویدیویی واضحی را ضبط می‌کنند که در شرایط نوری مختلف پنهان نمی‌شوند.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I

کیفیت جز اولین گزینه‌هایی است که مشتری به آن دقت می‌کند و کیفیت و وضوح تصویر هر دوربین مشخص است و روی بسته‌بندی آن درج شده است. کیفیت دوربین با علامت MP به معنی مگاپیکسل مشخص می‌شود.به طور کلی دوربین‌ها دارای رزولوشن های ۸،۶،۵،۴،۳،۲،۱ و۱۲ مگاپیکسلی هستند. پیشرفت‌های تکنولوژی راه را برای جدیدترین انواع دوربین مداربسته هموار کرده است، که حتی قادر به تولید خروجی باکیفیت بالا و حتی قابلیت دید در شب هستند. دوربین های مداربسته تجهیزات پایش و کنترل محیطی هستند و در قالب ها و تکنولوژی های متنوعی تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. این دوربین ها قابلیت بالایی در تهیه تصاویر آنلاین و عکس برداری از موارد مشکوک داشته و در محیط های حساس که امنیت آنها اهمیت زیادی دارد استفاده می شوند.

http://dieselcommittee.ir

این دوربین ها با تغییر لنزها می توانند فاصله های بیش از 12 متر را پوشش دهند. این دوربین ها گرمای محیط، اجسام و افراد را تشخیص داده و هر دما را با یک رنگ نشان می دهند. این دوربین ها علاوه بر کارایی معمول برای امورات جنایی، شناسایی مجرمان و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین بولت، دورین دام، دوربین باکس، دوربین چشم ماهی و دوربین های مینیاتوری تقسیم می شوند.

پک 4 کانال دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل فول اچدی

اظهارات متخصصان مجله خبری دوربین مداربسته آی پیی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. با توجه به مساحت محیط و نقاط حساسی که احتیاج به نصب دوربین دارد، تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز خود را مشخص کنید. ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد. وجود دوربین مداربسته در کارخانه ها، کارگاه ها و دیگر اماکن صنعتی علاوه بر منصرف کردن سارقین موجب می شود که در صورت بروز سرقت از طریق تصاویر ثبت شده افراد را شناسایی کنید. در این اماکن معمولا دوربینی نصب می شود که قابلیت کنترل از راه دور داشته باشد، از این جهت که در طول شبانه روز بتوانید تصاویر محیط را دریافت کنید. می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد.

دوربین مدار بسته لنز وریفوکال

اگر نمای تمیز در زمینه کاری شما مهم است، دوربین‌های مداربسته بی‌سیم یک گزینه امنیتی عالی هستند. آنها همچنین ظاهر و طراحی دوربین را زیباتر می‌کنند، که می‌تواند عامل مهمی برای مکان‌هایی مانند کلیساها، موزه‌ها یا خانه‌های لوکس باشد. برای اینکه یک دوربین مداربسته بی‌سیم کار کند، برای عملکرد صحیح نیاز به یک خط دید دارد.

  • در دوربین‌های آنالوگ با توجه به اینکه امواج همیشه در معرض نویز هستند اگر از کابل و تجهیزات کیفیت پایین استفاده شود کیفیت تصاویر بسیار پایین خواهد بود.
  • برندهایی مانند اپلینکس، داهوا، هایک ویژن، اسفیورد و … از جمله برندهای معروف و شناخته شده جهانی هستند.
  • توانایی شمارش دقیق تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان می تواند یک مزیت بزرگ برای سازمان های تجاری بوده و موجب بهبود خدمات، ایمنی و حتی فروش می شود.
  • نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد.