انتخاب مناسب ترین و بهترین دوربین مداربسته برای نصب کدام است؟ | cctvipcamera

AWB یک ویژگی در دوربین های مدار بسته است که طی آن بالانس رنگ سفید در حضور منابع نوری مختلف تنظیم شده و رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی از تصویر حذف می گردند. فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است. با توجه به محدودیت زیاد سرعت اینترنت در ایران استفاده از شبکه های داخلی برای ایجاد انتقال تصویر بسیار مناسب خواهد بود. از طرفی شما با وجود هزینه های اولیه بالا هزینه های دوره ای خود را به شدت کاهش داده و همچنین سرعت انتقال تصاویر هم برای شما به شدت زیاد خواهد شد.

برند دیگری که تحت عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته و سیستم حفاظتی و نظارتی می باشد، برند سوئدی اکسیس نام دارد. کمپانی سوئدی اکسیس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری می باشد که از محصولات قدرتمند آن می توان به دوربین مدار بسته اشاره کرد. تنوع محصولات عرضه شده ی کمپانی اکسیس بسیار بالا می باشند و یکی از محصولات بسیار با کیفیت آن، دوربین های مدار بسته هستند. جنس، نوع بدنه، تکنولوژی، نوع لنز، کیفیت تصویر و دید در شب دوربین های مدار بسته از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می باشند. امروزه برندهای مختلف و زیادی از دوربین های مدار بسته در بازار فروش موجود هستند.

  • ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود.
  • ممکن است فضای بین دو نقطه ما اهمیت بالایی برای پایش تصویری نداشته باشد اما مثلا خود تجهیزات برای ما مهم باشند.
  • اگر قصد نصب بهترین دوربین مداربسته در فضای داخلی دارید، حتما دام بهتره و اگر قصد نصب دوربین در فضای خارجی دارید که دوربین بولت یا بالت گزینه ی بهتری هست.
یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد. مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد. DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد.

جمع بندی بهترین دوربین مداربسته برای مغازه

در دنیای امروز ، مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های نظارت تصویری و دوربین های مداربـسته تبدیل به یک نیاز برای اکثریت مردم گشته است . یعنی دوربین‌های تحت شبکه به نسبت دوربین‌های توربو اچ دی دارای قیمت بالاتر گاهی تا سه برابر هستند. آلودگی‌های محیطی مانند گرد و غبار و آلودگی‌هایی شیمیایی یکی از موثر ترین عوامل بر عملکرد صحیح و طول عمر یک سیستم نظارت تصویری هستند. در محیط‌های آلوده عملکرد این سیستم ها دچار اختلال شده و به دلیل نفوذ گرد و غبار و ذرات خاص معلق در فضا به داخل تجهیزات طول عمر آنها به شدت کاهش می‌یابد.

http://dieselcommittee.ir

هایک ویژن یکی دیگر از برندهای چینی لیست ما بوده که به‌صورت تخصصی بر تولید تجهیزات نظارت تصویری برای اهداف نظامی و غیرنظامی فعالیت می‌کند. اما در همین زمان کوتاه توانسته به یکی از قطبهای تولید دوربین‌های مداربسته در کشور چین تبدیل شود. شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است.

قابلیت دید در شب (IR)