انواع دوربین مداربسته خانگی دوربین مداربسته ویلا و منازل شرکت ایمن تصویر امرتات | cctvipcamera

لذا برای اتصالات طولانی بهتر است از دوربین های IP و سوئیچ به تعداد پورت مورد نیاز استفاده کنیم . دوربین های دام که بیشتر به صورت زیر سقفی استفاده شده اکثرا از بدنه ای با جنس پلاستیک ساخته میشوند، همینطور اکثر امکانات خاص مانند زوم اپتیکال در این سری دوربین ها وجود ندارد. همانطور که از اسم این لنز ها مشخص است، این نوع لنز ها هیچ حرکتی نمی کنند و ثابت هستند یعنی شما اگر از این لنز ها استفاده کنید دیگر نمی توانید زوم و یا تغییر زاویه بدهید. دوربین های اسپید دارم دارای ساختار بسیار پیچیده ای می باشد، و به همین دلیل احتمال خرابی این دوربین ها نیز زیاد است. از آنجایی که دوربین برای روشن شدن نیاز به برق نیز دارد، در کنار این کابل کواکسیال یک کابل برق استفاده می شود.

http://dieselcommittee.irدوربین های مداربسته ای که برای آن ها از لنز ثابت استفاده شده است، طبیعتا از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. به همین دلیل از این لنز ها، در مکان هایی با حساسیت کمتر استفاده می کنند. دوربین مداربسته بولت به دلیل استوانه ای بودن بیشتر در محیط های بیرونی استفاده می شود.

پکیج دوربین AHD

ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید. برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند. دوربین پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا زوم شود، حتی می‌تواند بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که این به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد.

  • برندهای هایک ویژن، داهوا، یونی ویو، تیاندی و… از برندهای مطرح جهانی این کشور هستند.
  • لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود.
  • دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p یا Full HD از شرکت داهوا است.در حال حاضر شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند.

قطعات داخلی دوربین مداربسته چشم ماهی دقیقا مثل دوربین دام و بالت می باشد با این تفاوت که نوع تصویر ارائه شده به خاطر لنز به کار رفته متفاوت می باشد. دوربین بدنه پلاستیکی معمولا در فضاهای داخلی نصب می شوند و با توجه به بکار گیری پلاستیک از لحاظ قیمت دوربین مدار بسته جز دوربین های ارزان قیمت به شمار می آید. نقش مراقبتی دوربین های مدار بستهیکی از کاربرد هایی که باعث انتخاب و خرید و قیمت از سوی کاربران می شود نقش مراقبتی دوربین مدار بسته می باشد. نقش اساسی دوربین مداربسته در کنترل ترافیکیکی از کاربردهایی که برای دوربین مدار بسته از دیرباز تعریف شده است در کنترل ترافیک و پایش شهری می باشد.

پکیچ 4 دوربین مدار بسته سیماران

دوربین های IP از سری بهترین تکنولوژی های دوربین مداربسته می باشند، و از کیفیت بسیار بالایی برخور دار هستند. برخی از دوربین های IP قادر به ارائه کیفیت تصویری 20 مگاپیکسلی نیز هستند. بالاتر انواع دوربین مداربسته را از نظر ظاهر دوربین ها مقایسه کرده ایم، و انواع آن ها را بازگو کردیم. در این قسمت می خواهیم انواع دوربین مداربسته را از نظر تکنولوژی ساخت آن ها مورد برسی قرار دهیم.

یو پی اس دوربین مداربسته