انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی مرکزی هایک ویژن | cctvipcamera

معمولاً برند های مطرح کیفیت خود را همچنان در سطح بالا نگه می دارند و البته قیمت بالاتری نیز دارند. دغدغه درصد بزرگی از مشتریان و مصرف کنندگان دوربین های مداربسته دریافت تصاویر دوربین ها زمانی که در محل نیستند است، شعار این ویژگی این است که از هر کجای دنیا بتوانید خانه و محل کار خود را کنترل کنید اما این ویژگی به تازگی امکاناتی را به خود اضافه کرده است. نام گذاری محصولات شرکت هایک ویژن به دلیل تنوع مدل های بالا پارت نامبرهایی طولانی است که اغلب نام و مشخصات دستگاه در آن ذکر میگردد، تکنولوژی های برتر هایک ویژن انتقال تصویر IP static ،خط عبوری فرضی، تشخیص چهره و سایر امکانات است. دوربین های مداربسته دام به دلیل اتصال مطمئن تر به سقف امکان سرقت و ربوده شدن را به حداقل میرسانند، همینطور در مدل های پلاستیکی آنها بدون دخالت ابزار خاصی میتوان زاویه نصب آن را تغییر داد. فضاهای خارجی و داخلی، اماکن عمومی و خصوصی و هر محل دیگری میتواند متناسب با فضای نصب، شرایط آب و هوایی، شرایط نور و روشنایی، میزان ترافیک و تردد و سایر اتفاقات محیط از انواع خاصی از دوربین های مداربسته استفاده کند که با آنها آشنا خواهیم شد. سلام، من برای محل کارم نیاز به دوربین مداربسته دارم اما نمیدونم با بودجه ای که دارم چه مدل و نوع از دوربین مداربسته برای من مناسب هست، اینم بگم که دوربین مداربسته رو می خوام در ارتفاع بالا نصب کنم که کسی نتونه بهش دست بزنه.

http://dieselcommittee.irدوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ لامپ که همان برق شهری است تامین می کنند. با کابل کواکسیال مسی کامل RG59U، دوربین‌های HDCVI می‌توانند به مسافت‌هایی تا 1600 فوت برسند، و با کابل کامل مسی CAT5e یا CAT6 دوربین‌های IP را می‌توان تا 328 فوت قبل از نیاز به توسعه‌دهنده PoE اجرا کرد. دومی آلومینیوم با روکش مس نامیده می‌شود و سیمی ارزان‌تر با قیمت مقرون به صرفه است. صرف نظر از اینکه از کابل کواکسیال یا شبکه استفاده می کنید، مهم است که بدانید همه سیم ها برابر نیستند. به راحتی می توان کابل ارزان قیمت را از هر نوع پیدا کرد و تفاوت بین آن و سیم هزینه بالاتر را درک نکرد.

انتقال دیتا در این دوربین مداربسته در بستر اینترنت و از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد، ضمن اینکه برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه nvr به کابل اترنت نیاز داریم. تا پیش از این قابلیتی در دوربین های مداربسته وجود نداشت که قادر به تجزیه مناسب نور سفید و ارائه تصاویر با کیفیت رنگ بالا باشد و دوربین های مداربسته اغلب در تجزیه و تفکیک نور سفید دچار مشکل می شدند و حتی بعضا تصاویری با زمینه رنگی سبز، نارنجی و آبی ارائه می دادند. به خصوص اگر تصویر تحت تاثیر یک رنگ غالب بوده باشد و یا اینکه هیچگونه نور سفیدی با منبع طبیعی وجود نداشته باشد. بنابراین با الگو قرار دادن این قابلیت در چشم انسان قابلیتی با نام AWB ابداع گردید. یکی از موارد قانونی این است که کارفرما باید به شیوه ای عمل کند که اعتماد و اطمینان متقابل بین کارمند و کارفرما حفظ شود.

خرید و قیمت دوربین مداربسته برایتون مدل IPC74520E91-I | ایمن موج ثامن

در واقع اکثر دوربین های دام دارای یک حفاظ یا کاور شیشه ای برای محافظت از لنز دوربین هستند و این در صورتی است که دوربین دام تورت فاقد این کاور است. بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد. پروتکل در لغت به معنای آداب و رسوم، تشریفات و نیز توافق است که این مفاهیم، با کاربرد رایانه ای آن هم سازگار است. درحقیقت، پروتکل عبارت است از مجموعه استانداردی از قوانین و توافق ها که تعیین می کنند چگونه رایانه های درون یک شبکه با هم ارتباط برقرار کنند. قالب انتقال داده ها، مکانیزم چک کردن خطا که هنگام نقل و انتقال در داده ها پیش می آید، مکانیزم تصحیح خطا، روش فشرده سازی داده ها (اگر وجود داشته باشد)، همه و همه، از سوی قوانین استاندارد پروتکل تعیین میشوند. 5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد.

  • دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند.
  • صدا در دوربین صدا دار داهوا نسبت به میکروفون های خارجی دارای کیفیت بالاتری بوده و از این رو دارای جایگاه ویژه ای می باشد.
  • فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند.
  • این نوع دوربین‌ها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب می‌شوند اما به‌دلیل اینکه کمتر در دید هستند و فضای کمتری اشغال می‌کنند، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب می‌شوند.

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته اسپید دام معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراه‌ها، میادین شهرها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود و دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردگیری، دنبال کردن سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد. دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد. در واقع بخش های مختلفی از تصویر ممکن است براثر فشرده سازی جزئیات از بین برود. ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود. از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت.

دوربین مدار بسته تحت شبکه هایلوک مدل IPC-T120-D