انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی مرکزی هایک ویژن | cctvipcamera

با استفاده از دوربین مداربسته می توانید لحظه وقوع جرم را ثبت و پیگیری های لازم را انجام دهید. همچنین در برخی موارد، وجود دوربین مداربسته در محل می تواند از وقوع جرم جلوگیری کند. دستگاه ضبط دوربین مداربسته با توجه به تکنولوژی دوربین دارای دو نوع DVR و NVR می باشد که در ادامه هر کدام را توضیخ خواهیم داد. همانطور که پیش تر هم گفتیم قیمت دوربین مداربسته به عوامل مختلفی بستگی دارد، در این بخش به صورت کلی می خواهیم این انواع را مورد برسی قرار بدهیم.

پکیچ 8 دوربین مدار بسته سیماران

دوربین های شبکه ای به جهت صرفه جویی در سیم کشی در فواصل زیاد، دریافت کیفیت تصویر بالاتر نسبت به دوربین های AHD، امنیت بالاتر و امکان به شبکه و یکپارچه سازی کل دوربین ها محبوبیت خاصی در نزد استفاده کنندگان آنها کسب کرده اند. دوربین اسپید دام از قوی ترین و مناسب ترین دوربین ها جهت کنترل و نظارت و همچنین برسی جزئیات می باشد. در این کابل ها در کنار کابل کواکسیال یک کابل برق قرار داده شده که کابل کشی را برای کاربر دوربین های امنیتی و نظارتی آسان کرده است. در هنگام محاسبات مقدار جریان مصرفی برای تامین منبع تغذیه هر دوربین مداربسته در حدود 2 آمپر جریان مصرف می کند. دستگاه های ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRاین دستگاه ها تصویر دوربین های مورد نظر را با یک فرمت فشرده سازی مخصوص روی هارد خود ذخیره می کنند.

شفافیت یک فیلم و تصاویری که به عنوان یک داده توسط دوربین ضبط و به دستگاه انتقال داده می شود، یکی از موارد مهمی است که خریداران دوربینِ مداربسته به ان اهمیت می دهند. دوربین، تنها عامل موثر بر کیفیت نیست اما یکی از موارد مهمی است که به صورت مستقیم بر کیفیت یک تصویر، اثر می گذارد. دوربین های مداربسته علاوه بر اینکه به انواع مختلفی تبدیل می شوند و هر کدام قابلیت های خاص خودشان را دارند، به چهار جزء تبدیل می شوند. هدف ما در هایپر صنعت فامکو فروش بهترین دوربین مداربسته با توجه به نیاز مشتری و صرف معقوق ترین هزینه می باشد. از محبوبترین مدل های محصولات دوربین داهوا میتوان به مدل 1200DP و از دستگاه های ضبط به XVR5116 اشاره کرد، همینطور سوئیچ و تجهیزات شبکه این برند نیز از محصولات جذاب و پرفروش آن است. همینطور میتوان برای دسته بندی بهتر دوربین های مداربسته، آن ها بر اساس استفاده و طراحی ظاهری دسته بندی کرد، در تفکیک دوربین های مداربسته بر حسب شکل و ظاهر میتوانیم این دوربین ها را به چند دسته تقسیم کنیم.

  • ابتدایی ترین دوربین های مدار بسته بر اساس تکنولوژی آنالوگ طراحی و تولید می شدند.
  • نقاطی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده‌اید را مجدداً چک کرده تا مطمئن شوید مانعی در دید دوربین مدار بسته وجود نداشته باشد و همچنین دوربین بهترین زاویه دید را داشته باشد.
  • یکی از عواملی که در تصاویر ارائه شده توسط دوربین های مداربسته اهمیت ویژه ای دارد توانایی و نحوه ارائه رنگ ها و کیفیت آنهاست.
  • وظیفه اصلی دوربین مداربسته دریافت تصویر محیط و ارسال آن برای دستگاه ضبط (DVR یا NVR) جهت ضبط و ذخیره‌سازی می‌باشد.
  • دوربین مداربسته چشم ماهی دارای قابلیت صدای دوطرفه می باشد با به عبارتی دیگر این دوربین ها دارای میکروفون و اسپیکر برای انتقال صدا از هر دو طرف هستند.

در یک مجله خبری دوربین مداربسته آی پی کلی می توان محصولات دوربین مداربسته را به دو دسته برند اصلی و غیر اصلی و گاها no name دسته بندی کرد. این بزرگی در کیس دوربین مداربسته ارتباط مستقیم با دید در شب دوربین دارد و هر چه کیس دوربین بزرگتر بیشتر ، تعداد و مقدار LED های دید در شب بیشتر بوده و در نتیجه دوربین مداربسته ما متراژ بیشتری را برای دید در شب پوشش می دهد. برای رساندن برق به دوربین مداربسته تحت شبکه می توانید یا به صورت جداگانه کابل کشی نمایید یا از خاصیت POE در دوربین مداربسته تحت شبکه بهره ببرید. دوربین مداربسته بعد از دزدگیر یکی از مهم ترین نقش رو در تامیین امنیت فضا های صنعتی و اداری بازی می کند . که همیشه نقش مکمل رو در سیستم های امنیتی ایفا کرده مثلا زمانی که شما در سفر هستید و دزدگیر تون براتون پیامک هشدار ارسال میکنه میخوایین وضعیت رو چک کنید دوربین مداربسته با بحث انتقال تصویر راه دورش همیشه به کارتون میاد . در بیشتر موارد، بهترین نرم افزار به سادگی نرم افزاری است که با دوربین مداربسته های شما کار می کند و تمام عملکردهای مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایلوک مدل THC-B110-M

دوربین ها مجاز به نصب در یک منطقه خصوصی از یک محل کار که مردم انتظار حفظ حریم خصوصی کامل را دارند، نمی باشد به عنوان مثال، مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی یا رختکن باید دارای حریم خصوصی کامل باشند. ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود. ۳-نرم افزار های مخرب میتوانند به راحتی در طراحی این سیستم p-2-p انتقال یابند. داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند.

http://dieselcommittee.ir