انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | cctvipcamera

یکی از مزیت های دوربین مداربسته هایک ویژن این است که در ایران دارای نمایندگی رسمی است و با خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه می شود. دومین تولیدکننده مشهور در زمینه انواع دوربین مداربسته که جزو فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته نیز قرار دارد، برند هایلوک است. برند دیگری که تحت عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته و سیستم حفاظتی و نظارتی می باشد، برند سوئدی اکسیس نام دارد. کمپانی سوئدی اکسیس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری می باشد که از محصولات قدرتمند آن می توان به دوربین مدار بسته اشاره کرد. تنوع محصولات عرضه شده ی کمپانی اکسیس بسیار بالا می باشند و یکی از محصولات بسیار با کیفیت آن، دوربین های مدار بسته هستند.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند داهوا

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دی-لینک ساخت کشور تایوان است و محصولات این برند در آمریکا به شدت یافت می‌شود و از بهترین برند دوربین مدار بسته است. شرکت پارس ارتباط به تنهایی اقدام به فروش دوربین مداربسته نکرده و مسئولیت فروش را بر عهده عاملیت های خود در تهران و شهرستان ها قرار داده است . فروشگاه هایک لوکیکی از نمایندگی های فروش این محصولات در تهران است که قابلیت ارسال محصولات این دو برند به سراسر ایران را فراهم کرده است . همچنین امکان همکاری برای نصب دوربین مدار بسته در سراسر ایران توسط هایک لوک برای شما فراهم شده است . هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد. D-Link با بیش از سه دهه تجربه شبکه، راه حل‌های نظارتی یکپارچه را با محصولات نظارت بر دوربین مداربسته و IP ارائه می‌دهد.

http://dieselcommittee.ir

در حال حاضر شرکت بوش بیشتر از 9000 شریک کاری در سراسر جهان داشته و در 150 کشور فعالیت دارد. لازم به ذکر است که این برند بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است. همچنین این برند بیشترین فروش خود را در سال های اخیر در کشور انگلستان داشته است.

برندهای برتر دوربین مدار بسته

این برند در حوزه تولیدات خود توانسته سهم قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد. البته شاهد این هستیم که برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارد. این برند نیز مانند برند هم وطن خود (سونی) دوربین های آنالوگ را از چرخه تولیداتش حذف کرده است و تمرکز را روی دوربین های تحت شبکه قرار داده است. بنابراین یکی از دلایل گرانی دوربین های مداربسته پاناسونیک را می توان IP بودن آنها دانست. دوربین های این شرکت این توانایی را دارند تا تصاویر را با کیفیت واقعی فور کا برای کاربر فراهم نمایند و تصاویر را همچون دوربین مداربسته های درجه یک جهان ثبت نمایند . البته این دوربین ها در عین کیفیت بالای خود متاسفانه قیمت بالایی دارند که نقش به سزایی در از بین رفت بازار این محصولات داشته است .

  • محصولات ژئوویژن در مقایسه با دیگر محصولات در رنج قیمتی متوسط قرار دارد.
  • البته شاهد این هستیم که برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارد.
  • تمامی دوربین های مداربسته اکسوم دارای 50 ماه گارانتی است که این مزیت بسیار مهم برای انتخاب دوربین های مداربسته است.
  • این برند نیز مانند برند هم وطن خود (سونی) دوربین های آنالوگ را از چرخه تولیداتش حذف کرده است و تمرکز را روی دوربین های تحت شبکه قرار داده است.
  • با توجه به نظر کاربران و تجربه ما در حال حاضر دوربین های مداربسته اکسوم بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی هستند.

اگر چه این برند کیفیت خوبی دارد اما از نظر سهولت کار و راه اندازی توسط کارشناسان رتبه خوبی کسب نکرده است. محصولات این برند شامل NVR ، دوربین IP ، دوربین wifi ، کیت های wifi ، دوربین AI ، دوربین 4G و دستگاه IoT با عملکرد پایدار و عالی است. لازم به ذکر است که ما در اکثر شهرهای نمایندگی فعال فروش محصولات ایرانی اسفیورد را اعطا کرده ایم تا بتوانیم به تعداد بیشتری از هم وطنان در سراسر کشور خدمت رسانی کنیم.

مزایای دوربین مداربسته برند اکسیس