انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | cctvipcamera

دوربین مداربسته امگا دارای انواع دوربین تحت شبکه امگا و دوربین AHD امگا و همچنین دوربین های آنالوگ امگا می باشند. دوربین مداربسته ITCam دارای انواع دوربین تحت شبکه ITCam و دوربین HD-CVI آی تی کم و همچنین دوربین های آنالوگ ITCam می باشند. دوربین مداربسته IDENT دارای انواع دوربین تحت شبکه آیدنت و دوربین AHD آیدنت و همچنین دوربین های آنالوگ IDENT می باشند.

  • محصولات برند پلکو از سری محصولات دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی و نظارتی متوسط رو به بالا است.
  • برای خرید موثرتر و متناسب‌تر، البته بهتر است با کارشناسان این زمینه نیز درباره مدل مورد نظرتان، مشورت نمایید.
  • بنابراین در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی را به طور کامل به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی انتخاب خوبی داشته باشید.پس تا انتها همراه ما باشید.
  • برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Albatron به لینک بالا مراجعه فرمائید.
هایک ویژن بیش از 30 شعبه داخلی در چین و 16 شرکت تابعه منطقه‌ای خارج از کشور در سرتاسر جهان را، برای دستیابی به حضور واقعی جهانی اداره می‌کند. هایک ویژن از زمان آغاز به کار خود در سال 2001، به‌سرعت به جایگاه پیشرو در بازار جهانی در صنعت امنیت دست‌یافته است. داهوا متعهد به ارائه راه حل‌ها و محصولات با کیفیت بالا، با جدیدترین فناوری است تا کاربران نهایی بتوانند، کسب‌وکار خود را با موفقیت انجام دهند. در این کارخانه در ساخت دوربین‌های نظارتی و دستگاه‌های ضبط موفق بوده است. طبق نظرسنجی IHS 2017، CP PLUS کوچک‌ترین و سریع‌ترین برندی است که وارد باشگاه 4 شرکت امنیتی برتر جهان و 2 شرکت برتر آسیا شده است. مشخصاً با توجه به نوع واردات این نوع سیستمهای نظارتی در کسور، شاید خیلی از برندهای تولیدکننده نتوانند در ایران جایی را برای خود پیدا کنند.

این شرکت به‌عنوان سومین سازنده بزرگ در زمینه سیستم نظارت تصویری در چین، فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده آیت و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود. دوربین Univiewیکی دیگر از برندهای چینی است که توانسته در سیستم های امنیتی حفاظتی در جهان جایگاه خوبی پیدا کند. هایک ویژن یکی از برند های دوربین مداربسته در ایران و از تولیدکنندگان و برندهای مشهور دنیا در حوزه سیستم‌های امنیتی است . دوربین مداربسته ایرانی ، مانند هر محصول ایرانی دیگری در صورتی که از کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشد؛ می تواند با نمونه های خارجی خود جایگزین شود. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی دوربین مداربسته ایرانی که توسط شرکت پارندسیستم با نام تجاری پرکسیس تولید و گارانتی میشود بپردازیم.

بررسی بهترین برند دوربین مداربسته هایلوک (Hilook)

شرکت داهوابه عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مداربسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این موضوع باعث شده تا خدمت و سرویس دهی دوربین‌های مداربسته این برند در تمام ایران قابل‌دسترسی راحت باشد. برند سامسونگ در دسامبر سال 2014 توسط شرکت هانوها خریداری شد و بعد از آن این شرکت توانست دوربین های مداربسته خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند. از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا شرکت هایک ویژن می باشد که صاحب امتیاز آن کشور چین است و در سال 2001 میلادی در هانگژو چین فعالیت خود را آغاز کرد. سلام، وقتتون بخیر باشه تمامی محصولات پرکسیس شامل دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط دیجیتال دارای گارانتی 555 روزه هستند.

معیارهای خود برای انتخاب دوربین را مشخص کنید

اینگونه مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ها با لنز 2.8 میلیمتری از حداقل زاویه دید 83 تا 115 درجه و با لنز 3.6 میلیمتری زاویه دید 75 درجه ای در اختیار کاربر قرار میدهد اما با توجه به طراحی و محدود بودن بدنه قابلیت دید در شب را ندارد. چهره های خاص را می توان از قبل ثبت نام کرد تا هنگام شناسایی ، زنگ خطر ارسال شود مانند دزدان سابقه دار ، مجرمان تحت تعقیب و غیره. از داده های ثبت شده در گذشته می توان در سیستم امنیتی نظارت بر تشخیص چهره استفاده کرد. پاناسونیک FacePRO می تواند چهره هایی را تشخیص دهد که در فناوری رایج نظارت تصویری تشخیص آن ها دشوار است. FacePRO همچنین در چهره های مطابق با تصاویر گرفته شده از تصاویر گذرنامه تا ده سال از دقت بالایی برخوردار است.

http://dieselcommittee.ir