انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | cctvipcamera

قیمت دوربین های مداربسته AHD پرکسیس به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. لازم به ذکر است که برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود. از ویژگی‌های شاخص محصولات این شرکت باید به تصویربرداری با کیفیت بالا، دسترسی به تصاویر از طریق دستگاه‌های همراه و وب، پشتیبانی از فناوری پردازش تصویر و ارسال تصاویر با استفاده از سیگنال تصویری قوی اشاره کرد. یکی از بزرگ‌ترین مزایای دوربین‌های داهوا قابلیت ادغام با فضای ابری، پلتفر‌های اینترنت اشیا و هوش مصنوعی است. برند پاناسونیک نیز در تلاش است که با حذف دوربین مداربسته آنالوگ تمرکز خود را روی دوربین های تحت شبکه بگزارد و دوربین های با کیفیت تر و قوی تری را نسبت به سایر برند ها ارائه دهد. دوربین های این شرکت شامل ویژگی های پیشرفته تجزیه و تحلیل های ویدیو، مثل تشخیص حرکت، تشخیص صدا و محافظت در برابر دستکاری و غیره می باشد.

  • همواره یکی از بزرگترین نیاز کاربران سیستم های دوربین مداربسته داشتن اطلاعات اولیه و مقایسه برندهای موجود جهت انتخاب بهترین گزینه از بین آنها می باشد.
  • دوربین های مداربسته و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات متوسط رو به بالا بازار قرار دارند.
  • با توجه به مطالب ارائه شده در بالا، به طور میانگین دوربین های مداربسته ایرانی حداقل دارای 2سال گارانتی مثل دوربین مداربسته ناظر و حداکثر 5 سال مثل دوربین مداربسته اکسوم هستند.
  • لازم به ذکر است که این برند بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است.
  • شرکت سونی بیشتر در زمینه دوربین های مداربسته دیجیتال یا تحت شبکه فعالیت می کند و آن ها را در سری های مختلف و با تفاوت هایی (بسته به نیازهای مختلف افراد و کاربری ها) روانه بازار می کند.
البته طبیعتا تمامی این برندها از استانداردهای کافی برای فعالیت در این زمینه برخوردار نیستند. از همین رو شرکت تارتن دژ آریانا لیستی از برندهای مورد تائید دوربین مداربسته خود ایجاد کرده است. طبیعتا ما از نصب دوربین‌های مداربسته با برندهایی خارج از این لیست دوری میکنیم. این شرکت راه حل‌های VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه می‌کند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است. راه حل‌های اتوماسیون خانگی درجه سازمانی، لوازم جانبی، سیستم‌های امنیتی سفارشی و موارد دیگر را قفل می‌کند. برخی از انواع مارک دوربین مداربسته موجود در بازار ایران با وجود اینکه بسیار معروف می باشند، ولی ثبت نگردیده اند و برندی ساختگی می باشند.

برند برایتون

همچنین این شرکت استاندارد آی پی 66و آیپی 67 را که جزو اولین شرکت های دست یافته به آن بود را در دوربین های خود مورد استفاده قرار داد که به واسطه آن توانست محبوبیت زیادی را در سراسر جهان کسب نماید. برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد. از جمله برندهای معروف در چین و جهان برند تیاندی هست که در سال 2004 شروع به‌کار کرده است. مهم‌ترین محصولات این برند در بازار داخلی وجود دارد که تحت نمایندگی شرکت فراگستر است. برند دوربین مداربسته Dahuaبه واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند.

از نام‌های شناخته شده دنیای فناوری است که شاید برخی کاربران ندانند که این شرکت در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته فعال است. در مقاله انتقال تصویر دوربین مداربسته به طور مفصل اطلاعات مربوط به هر کدام از روش ها داده شده است. 2) معرفی جدیدترین و پر کاربردترین تجهیزات و محصولات سیستم های نظارتی و حفاظتی. هدف این شرکت ارائه دوربین هایی پیشرفته ترکه از تمامی امکانات نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل را دربر گیرد. دوربین های شرکت هایلوک در پروژه های بزرگ و وسیع مناسب نمی باشند که این یک نقطه ضعف برای این برند به شمار می آید. قیمت مناسب، کیفیت بالا، نصب و کارکرد آسان برند هایلوک نقاط قوت این شرکت می باشد .

http://dieselcommittee.irشما به راحتی می توانید این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی را مقایسه و خریداری کنید و نگران مراحل مختلف نصب و استفاده از این دستگاه ها نباشید. در تمامی پروژه های ذکر شده، از دوربین مداربسته پرکسیس استفاده شده است. یکی از بزرگ‌ترین مزایای دوربین‌های پاناسونیک قابلیت کار در شرایط مختلف جوی و نوری است. به بیان دقیق‌تر شرکت‌ها می‌توانند در محیط‌های مختلف به خوبی از این محصول استفاده کنند.

برند برتر دوربین مداربسته در بازار ایران