بایگانی‌های قیمت دوربین مداربسته ارزان شرکت یوتا الکترونیک | cctvipcamera

این نوع دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و زاویه ای که در حال تصویربرداری آن است از طرف بیننده مشخص نمی باشد. در واقع این یکی از اصلی ترین مزایای دوربین های دام برای حفظ امنیت است. این دوربین ها معمولا کاربردهای غیر صنعتی دارند و در فضاهای داخلی نصب می شوند. همچنین به علت زاویه دید گسترده و امکان چرخش و تنظیم لنز کاربرد گسترده ای در سیستم های نظارتی دارند.

http://dieselcommittee.ir

شما عزیزان میتوانید در قسمت نظرات کاربران هرگونه انتقاد و پیشنهاد و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. همانطور که مشاهده کردید دوربین های مداربسته دارای تنوع مختلفی است که ما در بالا به تعداد اندکی از آن ها اشاره کردیم. اینها معمولاً دوربین های مدار بسته سیمی هستند که برای نظارت بر فعالیت های داخل خانه یا محل کار طراحی شده اند. دوربین های سیمی توسط یک کابل کواکسیال یا اترنت به یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال متصل می شوند.

  • از کدام روش فشرده سازی ویدئو (MPEG، MJPEG، موجک، h.264، و غیره) برای ذخیره تصاویر استفاده می شود.
  • این به شما امکان می دهد فاصله کانونی لنز را از طریق نرم افزار موبایل خود تنظیم کنید.
  • بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود.
  • برندهای چینی معمولاً این دوربین های مداربسته را تا کیفیت ۵ مگاپیکسل تولید می‌کنند.

دوربین های وریفوکال عموما دوربین های مداربسته با دو لنز ثابت و متغیر هستند. این نوع دوربین ها زاویه های مختلفی چون 80 و 90 درجه دارند و زاویه های دوربین با سایز لنز و به صورت عدد مشخص می شود. و هر جه این عدد کوچکتر باشد زاویه دید دوربین بازتر است و هر این عدد بزرگتر باشد زاویه دید کوچکتر است. این نوع تجهیزات با اتصال دوربین آنالوگ به یک ضبط کننده ویدیویی از طریق کابل های انتقال کار می کند. سیستم ضبط کننده ویدیویی که با عنوان DVR شناخته می شود ویدیو را از دوربین دریافت می کند و بعد از فشرده سازی آن را برای مشاهده زنده یا بر روی هارد دیسک ذخیره می کند. این روش به شما امکان می دهد ویدیو را از طریق اینترنت و برای مشاهد از راه دور منتقل کنید.

این دوربین‌ها معمولاً به منظور نظارت و پیگیری رفت و آمد در هر مكانی كه مدنظر است نصب می‌شوند. امروزه با وجود انواع دوربین مداربسته، كاربردهای متعددی نیز برای مانیتورینگ رفت و آمد پیدا كرده‌اند. با وجود فناوری HDTVI با كیفیت و ارزان قیمت، حتی افراد در مناطق مسكونی رو به استفاده از چنین ابزاری آورده‌اند تا ضریب امنیتی محل خود را بالاتر ببرند.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل V380 WarmLight

تمام مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های مداربسته از قابلیت دید در شب برخوردارند و تفاوتی که در این بین وجود دارد، مربوط به برد دید در شب دوربین مداربسته است. شما می‌توانید دوربین های بولت را با دید در شب 10 تا 80 متر خریداری کنید. هر‌چه این مقدار بیشتر باشد، دوربین قادر است تا در تاریکی و نور کم، تصاویر را با برد بیشتر و کیفیت بالاتری ثبت کند. امروزه اغلب کاربری‌ها ترجیح می‌دهند تا دوربین مداربسته بولت با تکنولوژی IP یا تحت شبکه خریداری کنند. مواردی مانند کیفیت تصویر بسیار خوب، کنترل و دریافت تصاویر از راه دور، نصب آسان و … از جمله مزایای خرید دوربین بولت ip هستند.

NVR داهوا DH-NVR4216-16P-4KS2-L