بررسی کیفیت و قیمت 6 برند دوربین مداربسته | cctvipcamera

البته یکی از ایرادات این محصول تولیداتی کم و البته قیمت بالاست که از ضعف های سامسونگ به حساب می آید. که با ارائه محصولات حرفه ای، قابل اطمینان و پیشرفته محصولات و خدمات تلاش می کند تا دنیا را ایمن سازد. در این راستا اختراع معروف این شرکتفناوری ، به یک استاندارد بین المللی در صنعت HD تبدیل شده است. این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است.

  • برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
  • برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد.
  • در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند.
ارزان ترین دوربین مداربسته با نام AHD-OR-111 از نوع تحت شبکه می‌باشد. بوش با تولید تجهیزات دوربین مداربسته به روز و با کیفیت بالا جایگاه مناسبی در میان کاربران به خود اختصاص داده است. دوربین های تولیدی این شرکت با پشتیبانی از کدینگ های پیشرفته تصویر برداری دیجیتال و همچنین آنالیز تصاویر حرفه ای این برند را انتخاب مناسبی برای کاربری های صنعتی و امنیتی تبدیل کرده است. همچنین توانایی آنالیز روی تصاویر مانند تشخیص چهره، تشخیص حرکت، تشخیص صدا و غیره را داشته که در کنار سخت افزار حرفه ای بوش به عنوان یک بسته کامل ارائه شده است. این دوربین های مدار بسته امکان تجزیه و تحلیل تصاویر را دارند و در تمامی ساعات روز هفته می توانند داده های دریافت شده را در سطح بالایی نزد خود نگه دارند.

این برند از دوربین‌های مدار بسته که نیز حاصل ساخت کشور چین می‌باشد از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ برند شیائومی همانند گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده است به دلیل قیمت مناسب و کیفیت نسبی خوب طرفدار‌های خاص خود را دارد. از این دوربین ها می توان هم برای مصارف شخصی و هم برای مصارف تخصصی و پروژه های عظیم استفاده کرد. ویژگی های بدنه ی این دستگاه به نحوی طراحی شده اند که موجب جلوگیری از نفوذ گرد و خاک به تجهیزات داخلی دستگاه می شود. این امر طول عمر دوربین مدار بسته را افزایش می دهد و از همه مهم تر تاثیر زیادی هم در کیفیت تصاویر دارد. پلکو یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است.

http://dieselcommittee.irدوربین های مداربسته و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات متوسط رو به بالا بازار قرار دارند. هدف برند یونی ویو تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در صنعت نظارت تصویری است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مداربسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کند. محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین های آنالوگ و دوربین تحت شبکه،دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ،ذخیره ساز های تحت شبکه و… می باشد.

دیدگاه در “دوربین مداربسته ایرانی | بررسی کامل دوربین های ایرانی”

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته Mega دارای انواع دوربین تحت شبکه Mega و دوربین AHD مگا و همچنین دوربین های آنالوگ Mega می باشند. دوربین مداربسته ZEEG دارای انواع دوربین تحت شبکه ZEEG و دوربین AHD زیگ و همچنین دوربین های آنالوگ ZEEG می باشند. دوربین مداربسته Polorid دارای انواع دوربین تحت شبکه Polorid و دوربین AHD پولوراید و همچنین دوربین های آنالوگ Polorid می باشند. دوربین مداربسته پاناماکس دارای انواع دوربین تحت شبکه پانامکس و دوربین AHD پاناماکس و همچنین دوربین های آنالوگ پاناماکس می باشند.

گروه های دوربین مداربسته