بررسی کیفیت و قیمت 6 برند دوربین مداربسته | cctvipcamera

اسفیورد یکی از معتبرترین برندهای دوربین مداربسته بی سیم در ایران است و با به کارگیری دانش جهانی و نیاز کاربران ایرانی، محصولاتی با کیفیت قابل قبول و سازگار با بودجه و نیاز کاربران در ایران تولید و روانه بازار می کند. امیدواریم با توضیحات داده شده، توانسته باشیم به شما در انتخاب دوربین مداربسته ایرانی کمک کرده باشیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه سیستم های حفاظتی و نظارتی، میتوانید با تیم فروش شرکت پارندسیستم تماس برقرار کنید.

معرفی بهترین برندهای دوربین مدار بسته

بر همین اساس در این مطلب ابتدا توضیح کوتاهی در ارتباط با این معیارها ارایه می‌کنیم و در ادامه به معرفی برندهای برتر دوربین مداربسته خواهیم پرداخت. یک دوربین مدار بسته با مارک یا برند ساختگی هم ممکن کیفیت خوبی داشته و یا کیفیت خیلی بدی داشته باشد. دوربین مدار بسته No Name یا همان بدون نام، دوربین یا دستگاه یا تجهیزاتی است که برند یا مارک تولید کننده بروی آن وجود ندارد، ولی معمولا برچسبی که گویای مشخصات فنی آن دستگاه باشد، بر روی آن قابل مشاهده است.

گروه های دوربین مداربسته

در ادامه برای این که مجله خبری دوربین مداربسته آی پیی دقیق و تصمیمی صحیح در زمان خرید داشته باشید، به بررسی بهترین برندهای دوربین مدار بسته پرداخته ایم. در صورتی که نیاز به تحقیقات بیشتری دارید، حتما تا انتهای مطالب همراه ما باشید. با توجه به مطالب فوق، شما با بهترین مارک های دوربین مداربسته در جهان آشنا شدید. در بخش پایانی معرفی دو برند که به زودی یکی از اولین های برند برتر دوربین مداربسته در پروژه های متوسط و کوچک خواهند شد خالی از لطف نیست. از ویژگی این دو برند اعتبار آنهاست که هر کدام به یک برند معتبر و موفق دوربین مداربسته منسوب هستند. خصوصیت بعدی این دو برند مقرون به صرفه بودن آنهاست که همین موضوع می تواند جایگاه آنها را روز به روز در بازار دوربین مداربسته ارتقاء دهد.

http://dieselcommittee.irبسیاری از کمپانی های چینی دوربین های نظارتی خود را بدون نام و نشان برند به کشورهایی مانند ایران صادر می کنند. زمانی که شخص یا اشخاصی تجهیزاتی را که ساخت یک برند یا کمپانی نیست را با نام آن کمپانی راهی بازار می نمایند، اصطلاحا می گوئیم این تجهیزات دارای مارک جعلی هستند و تولید کمپانی ذکر شده نمی باشند. دوربین های باکس دارای استاندارد ضد آب نبوده و برای نصب در محیط خارجی باید از کاور یا باکس محافظ برای پوشش آنها استفاده کرد. در رابطه با کیفیت این محصولات نمیتوانم اظهار نظر مستقیم کنم گرچه با این برندها آشنا هستم اما این محصولات از برندهای ایرانی محسوب می شوند. برندهای پررنگ شده برندهایی هستند که محصولات مداربسته انها در ایران قابل دسترسی است. در سال 2017 در بازار آمریکا سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار اکثر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است.

لازم به ذکر است که این مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته سابقه کاری کمی دارد. ولی محصولات تولیدی آن کیفیت ساخت خوبی داشته و می توانند برای مدت زمان زیادی سالم بمانند. شما می توانید این دوربین های مداربسته را در موقعیت های خاصی همچون اداری، تجاری، صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار دهید قطعا استفاده و نصب دوربین مداربسته DMS برای شما مشتریان عزیز حتما پیشنهاد می شود. داشتن بدنه ای قوی و ساختار مستحکم به این محصول اجازه داده تا به صورت ضد آب و ضد ضربه فعالیت کند. مطمئنا این مسئله می تواند امنیت ساختمان و محیط را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. بهترین برند دوربین مدار بسته، برند داهوا است که ساخت کشور چین می باشد.

  • می توان اینطور گفت که برند بوش می خواهد همه چیز را با هم داشته باشد.
  • نظرات خود را در خصوص این برندها و تجریات خود را در زمان استفاده از دوربین مداربسته های مختلف از طریق کامنت با ما درمیان بگذارید.
  • این برند در زمینه تولید دوربین های مداربسته از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است.
  • در این مقاله با چند مورد از برندهای برتر دوربین مداربسته آشنا می‌شویم.