بررسی کیفیت و قیمت 6 برند دوربین مداربسته | cctvipcamera

برند بوش نمونه ای از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که ساخت کشور آلمان است. برند بوش در حال حاضر یکی از بهترین برندها در زمینه ی تولید تجهیزات نظارت تصویری، لوازم خانگی و تجهیزات نظارت تصویری هم چون دوربین مدار بسته می باشد. در بهترین برند دوربین های مدار بسته بوش از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. همین امر موجب شده تا برند بوش به یکی از کمپانی های برتر تولید کننده ی تجهیزات الکتریکی تبدیل شود. برند بوش از سال 2008 تا به امروز در تولیدات خود از تکنولوژی تحت شبکه استفاده نموده است. دوربین مدار بسته برایتون نمونه ای از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که تولید کشور ایران است.

لیست برندهای برتر دوربین‌های مداربسته در جهان

این برند یکی از بزرگ ترین و موفق ترین برندها در زمینه تولید سیستم های صوتی است. پانوسیک نیز در زمینه دوربین های مداربسته تحت شبکه فعالیت می کند و دوربین های مداربسته آنالوگ را حذف کرده است. برند پلکو مربوط به شرکت آمریکایی است که در زمینه تولیدات انواع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نظارتی فعالیت دارد. پاناسونیک نیز از برندهای ژاپنی است و بیشتر تولیدات این برند روی سیستم های صوتی تمرکز دارد.

http://dieselcommittee.ir

رنج قیمتی دوربین های مدار بسته ی آویجیلون در رده ی متوسط رو به بالا می باشد. لیست زیر، لیستی از شرکتهای تولید کننده تجهیزات امینتی و دوربین مدار بسته است که با توجه به میزان تراز مالی آنها در سال 2013 طبقه بندی شده اند. تراز مالی یک شرکت یکی از شاخصه های خوب برای نشان دادن میزان موفقیت آن است.

این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی در زمینه تولید دوربین های مداربسته از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات بوش از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما در عین حال نصب و راه اندازی این برند به سادگی سایر برندها نیست. دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است. از زمان های گذشته تا به امروز سیستم نظارت و دوربین های شرکت سونی، بهترین برند دوربین مدار بسته به حساب می آیند. این برند ژاپنی در چندین سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی را در طراحی و تولید محصولات و سیستم های نظارتی و امنیتی را داشته است.

  • این دوربین ها را با لنزهای ثابت 2.8 تا 6 میلی متر و یا لنزهای وری فوکال 2.8 تا 12 میلی متر در بازار دیده می شوند.
  • در بازار آمریکا در سال 2017 شرکت سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار بیشتر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است.
  • یکی از بزرگ‌ترین مزایای دوربین‌های پاناسونیک قابلیت کار در شرایط مختلف جوی و نوری است.
  • در صورتی که قصد تهیه دوربین مار بسته برای کار و محل زندگی خود را دارید ما برای شما مهم ترین ویژگی ها و البته برترین شرکت های تولید کننده این محصولات را معرفی کرده ایم.
  • راه حل‌های اتوماسیون خانگی درجه سازمانی، لوازم جانبی، سیستم‌های امنیتی سفارشی و موارد دیگر را قفل می‌کند.

اکنون با این تفاسیر و توضیحاتی که در این مقاله به آنها پرداخته شد شما میتوانید نتیجه گیری کنید و با شناخت کامل برای خریداری دوربین مداربسته یا سیستم های امنیتی و نظارتی خود بپردازید و با آگاهی تصمیم بگیرید. برخی از افراد در این مواقع کیفیت تصویر و برای برخی دیگر قیمت دوربین مداربسته و عده ای نیز برند را در اولویت قرار میدهند. شرکت داهوا در زمینه تجهیزات نظارتی، سخت افزار و نرم افزاری بسیار باتجربه عمل کرده و موجب شده بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این شرکت در سال 2011 با پلتفرم N6 دستگاه DVR را تولید و روانه بازار کرد و برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید.

دوربین مداربسته برند هایلوک