بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | cctvipcamera

از نام‌های شناخته شده دنیای فناوری است که شاید برخی مجله خبری دوربین مداربسته آی پیبران ندانند که این شرکت در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته فعال است. در مقاله انتقال تصویر دوربین مداربسته به طور مفصل اطلاعات مربوط به هر کدام از روش ها داده شده است. 2) معرفی جدیدترین و پر کاربردترین تجهیزات و محصولات سیستم های نظارتی و حفاظتی. هدف این شرکت ارائه دوربین هایی پیشرفته ترکه از تمامی امکانات نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل را دربر گیرد. دوربین های شرکت هایلوک در پروژه های بزرگ و وسیع مناسب نمی باشند که این یک نقطه ضعف برای این برند به شمار می آید. قیمت مناسب، کیفیت بالا، نصب و کارکرد آسان برند هایلوک نقاط قوت این شرکت می باشد .

برند یونی ویو (Uniview)

قیمت دوربین های مداربسته AHD پرکسیس به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. لازم به ذکر است که برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود. از ویژگی‌های شاخص محصولات این شرکت باید به تصویربرداری با کیفیت بالا، دسترسی به تصاویر از طریق دستگاه‌های همراه و وب، پشتیبانی از فناوری پردازش تصویر و ارسال تصاویر با استفاده از سیگنال تصویری قوی اشاره کرد. یکی از بزرگ‌ترین مزایای دوربین‌های داهوا قابلیت ادغام با فضای ابری، پلتفر‌های اینترنت اشیا و هوش مصنوعی است. برند پاناسونیک نیز در تلاش است که با حذف دوربین مداربسته آنالوگ تمرکز خود را روی دوربین های تحت شبکه بگزارد و دوربین های با کیفیت تر و قوی تری را نسبت به سایر برند ها ارائه دهد. دوربین های این شرکت شامل ویژگی های پیشرفته تجزیه و تحلیل های ویدیو، مثل تشخیص حرکت، تشخیص صدا و محافظت در برابر دستکاری و غیره می باشد.

http://dieselcommittee.ir

سلام علی جان، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی و تجربه خودت از استفاده از دوربین اکسوم رو با ما میون گذاشتی. قیمت دوربین های مداربسته AHD ایرانی به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. لازم به ذکر است که فروشگاه دیجی رانو برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود. به عنوان یک برند داخلی، با بروزترین تکنولوژی در کشور مونتاژ و به عنوان دوربین مداربسته ایرانی روانه بازار شده است. یکی از مزایای استفاده از دوربین مداربسته ایرانی این است که نسبت به سایر دوربین های مداربسته وارداتی مدت زمان ضمانت بیشتری دارند و شما به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش این کالا های ایرانی استفاده کنید.

شما به راحتی می توانید این محصولات را مقایسه و خریداری کنید و نگران مراحل مختلف نصب و استفاده از این دستگاه ها نباشید. در تمامی پروژه های ذکر شده، از دوربین مداربسته پرکسیس استفاده شده است. یکی از بزرگ‌ترین مزایای دوربین‌های پاناسونیک قابلیت کار در شرایط مختلف جوی و نوری است. به بیان دقیق‌تر شرکت‌ها می‌توانند در محیط‌های مختلف به خوبی از این محصول استفاده کنند.

  • اما نکته ای که وجود دارد این است که به دلیل نبود برخی امکانات و تجهیزات هنوز برخی از قطعات مورد نیاز برای تولید دوربین مداربسته از کشور های خارجی وارد می شود ودرداخل کشور مونتاژ می گردد.
  • شرکت هایک ویژناولین مورد از برند های برتر دوربین مداربسته به هایک ویژن اشاره دارد.
  • و اینبار توانست از نام خود برای تولید و فروش دوربین های مداربسته استفاده کند.
  • در صورتی که تمایل به اخذ نمایندگی اسفیورد را دارید روی لینک زیر کلیک کنید.
همچنین مواردی که می تواند برای شما مشتریان عزیز مهم باشد را به صورت کامل در این قسمت تشریح میکنیم و به مواردی چون قیمت دوربین مداربسته، کیفیت و گارانتی گریزی خواهیم زد. اصلی ترین هدف این مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته، بالا بردن رضایت مشتری است. به همین علت هم خدمات پس از فروش فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار داده است. پروسه ساده سازی نحوه کار و نصب محصولات آنقدر جدی شده که خیلی از افراد با استفاده از نرم افزار ها و سیستم های مدیریتی هایک ویژن، به راحتی دوربین را بر روی محل مورد نظر نصب می نمایند. توجه داشته باشید که دوربین های تولید شده توسط هایک ویژن، با سایز دی وی آر و تجهیزات موجود در بازار همخوانی ندارد. چرا که با خرید دوربین های این برند، شما حتما باید سایر تجهیزات را نیز از هایک ویژن تهیه نمایید.

گروه های پکیج دوربین مداربسته