بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | cctvipcamera

دوربین مداربسته امگا دارای انواع دوربین تحت شبکه امگا و دوربین AHD امگا و همچنین دوربین های آنالوگ امگا می باشند. دوربین مداربسته ITCam دارای انواع دوربین تحت شبکه ITCam و دوربین HD-CVI آی تی کم و همچنین دوربین های آنالوگ ITCam می باشند. دوربین مداربسته IDENT دارای انواع دوربین تحت شبکه آیدنت و دوربین AHD آیدنت و همچنین دوربین های آنالوگ IDENT می باشند.

نحوه گرفتن کارت نصابی دوربین مدار بسته

اما انتخاب برند، مدل و نوع دوربین هنوز هم برای بسیاری از مشتریان و تازه‌کاران در این زمینه، چالش برانگیز است. آشنایی با برخی از پرفروش ترین دوربین مداربسته، می‌تواند راهنمای خوبی برای خرید بهتر و کارآمدتر باشد. در این مقاله ابتدا معیارهای مهم برای انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته را بررسی کردیم و بعد از آن به معرفی برندهای برتر دوربین مدابسته مانند هایک ویژن، هایلوک، سامسونگ،… پرداختیم و ویژگی ها و مزایا برندها را بیان کردیم.

  • تمامی تولید این برند از کیفیت خوب و ویژگی های بسیار عالی برخوردار هستند.
  • از طرفی به منظور حمایت از تولید و توسعه کسب و کارها در داخل کشور انتخاب دوربین های مداربسته ایرانی برای ما ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • برند سامسونگ در دسامبر سال 2014 توسط شرکت هانوها خریداری شد و بعد از آن این شرکت توانست دوربین های مداربسته خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند.
  • این شرکت با این که از سال 1994 فعالیت خود را شروع کرده است ولی توانسته به سرعت جایگاه خود را ارتقا داده و به یکی از برترین برندهای جهانی تبدیل شود.
  • ناگفته نمانددوربین مداربسته Hilook، به دلیل ظاهر شکیل و همچنین قیمت مناسب توانست خیلی سریع در بازار رقابتی جایگاه خوبی برای خودش ثبت کند.
این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی که محصولاتش است به شکل گسترده در بازار ایران پیدا می‌شود دوربین‌های قدرتمندی برای سلایق مختلف در نظر گرفته است. دوربین‌های ثابت Box تحت شبکه این شرکت مجهز به لنز Varifocal، لنز قابل تعویض و… هستند که گزینه مناسبی برای محیط‌های پر ازدحام است. دوربین‌های ثابت Dome این شرکت قابلیت اتصال به سقف را دارند و قادر هستند یک زاویه دید گسترده را ارایه کنند. از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های این شرکت باید به تفکیک‌پذیری بالا، و عملکرد یکسان در روز و شب اشاره کرد. این دوربین ها تحت شبکه هستند و می‌توانند تصاویر تمام رنگی با کیفیت 4K را حتا در شب تهیه کنند. علاوه بر این، سونی در زمینه تولید محصولات جانبی دوربین نیز به فعالیت اشتغال دارد تا خریداران مشکل از این بابت نداشته باشند.

اما بهترین برند دوربین مداربسته کدام هستند؟

این شرکت به‌عنوان سومین سازنده بزرگ در زمینه سیستم نظارت تصویری در چین، فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده آیت و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود. دوربین Univiewیکی دیگر از برندهای چینی است که توانسته در سیستم های امنیتی حفاظتی در جهان جایگاه خوبی پیدا کند. هایک ویژن یکی از برند های دوربین مداربسته در ایران و از تولیدکنندگان و برندهای مشهور دنیا در حوزه سیستم‌های امنیتی است . دوربین مداربسته ایرانی ، مانند هر محصول ایرانی دیگری در صورتی که از کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشد؛ می تواند با نمونه های خارجی خود جایگزین شود. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی دوربین مداربسته ایرانی که توسط شرکت پارندسیستم با نام تجاری پرکسیس تولید و گارانتی میشود بپردازیم.

http://dieselcommittee.ir

هایک ویژن بیش از 30 شعبه داخلی در چین و 16 شرکت تابعه منطقه‌ای خارج از کشور در سرتاسر جهان را، برای دستیابی به حضور واقعی جهانی اداره می‌کند. هایک ویژن از زمان آغاز به کار خود در سال 2001، به‌سرعت به جایگاه پیشرو در بازار جهانی در صنعت امنیت دست‌یافته است. داهوا متعهد به ارائه راه حل‌ها و محصولات با کیفیت بالا، با جدیدترین فناوری است تا کاربران نهایی بتوانند، کسب‌وکار خود را با موفقیت انجام دهند. در این کارخانه در ساخت دوربین‌های نظارتی و دستگاه‌های ضبط موفق بوده است. طبق نظرسنجی IHS 2017، CP PLUS کوچک‌ترین و سریع‌ترین برندی است که وارد باشگاه 4 شرکت امنیتی برتر جهان و 2 شرکت برتر آسیا شده است. مشخصاً با توجه به نوع واردات این نوع سیستمهای نظارتی در کسور، شاید خیلی از برندهای تولیدکننده نتوانند در ایران جایی را برای خود پیدا کنند.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند اکسیس