بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | cctvipcamera

این همچنین به این معنی است که وقفه در سیگنال Wi-Fi شما، چه به دلیل سرویس لکه دار یا قطع برق، دوربین شما را از کار کردن باز می دارد. اندازه یلنز دوربین مداربستهمعمولا بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر می تواند باشد؛ که به نسبت مکانی که دوربین در آنجا کار گذاشته می شود و میدان دیدی که برای دوربین مورد نظر است، این لنز ها انتخاب می شود. تنوع دوربین های مدار بسته اکسیس، به حدی زیاد است که می توانید به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.برندAxisمتعلق به یک کمپانی سوئدی است که توانسته در بازار جهانی خوش بدرخشد.

برند برتر دوربین مداربسته در سال 1401

یکی از موارد قانونی این است که کارفرما باید به شیوه ای عمل کند که اعتماد و اطمینان متقابل بین کارمند و کارفرما حفظ شود. شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد. قبل از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود کنید ابتدا لازم است تا دمای مکان مورد نظر را در زمستان بررسی کنید. زیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند. اقدام درست این است که دوربینی را بخرید که بتواند زمستان نقطه سکونت شما را تحمل کند.

  • در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم.
  • دوربین‌ های مداربسته علاوه‌ بر جنبه ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت، جنبه نظارتی هم دارد.
  • نمایندگی مرکزی هایک ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد.
  • خب وظیفه دشوار آقای محمدی انتخاب بهترین و ارزون ترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته در بازار است .
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است.
در مقابل دوربین‌های تحت شبکه، با اتصال به شبکه یا اینترنت، این امکان را در اختیار دارندگان قرار می‌دهند که با استفاده از دستگاه‌هایی مثل کامپیوتر، به فیلم‌های ضبط شده یا پخش زنده دسترسی داشته باشند. در هنگام انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای مغازه، لازم است که محل نصب آن را نیز در نظر بگیرید. دوربین‌هایی که در داخل مغازه قرار دارند، دارای شرایط متفاوتی نسبت به دوربین‌های نصب‌شده در محیط خارج هستند. دوربین‌های داخلی نیازی به ویژگی‌هایی مثل مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نداشته و می‌توانید با اتصالات کوتاه‌تر از آن‌ها استفاده کنید. اما دوربین‌هایی که در خارج از مغازه استفاده شده‌اند، بهتر است که ضدآب بوده و از محافظت‌های بیشتری در برابر سرقت استفاده کنند.

دوربین مدار بسته Google Nest Cam

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود. بهترین دوربین‌های مداربسته متعلق به برندهای شیائومی،داهوا و هایک ویژن هستند.

http://dieselcommittee.ir

دوربین‌های مداربسته بی‌سیم بر خلاف انواع دیگر با استفاده از امواج وایرلس می‌توانند تصاویر را انتقال دهند. یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع دوربین، جابه‌جایی و حمل و نقل آسان است. بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بر اساس شکل ظاهری به دسته ‌های مختلفی از جمله بولت و دام تقسیم می‌شوند. هر یک از انواع دوربین‌ها بر اساس شرایط محیط دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. نوع بولت از مرسوم‌ترین انواع دوربین مدار‌بسته است که مغازه‌دار‌های بسیاری برای امنیت فروشگاه خود از آن بهره می‌برند. این نوع از دوربین مداربسته قابل نصب رو دیوار و سقف بوده و به دلیل طراحی خود در برابر نور خورشید، آب و گرد و غبار مقاوم است.

قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته