برند های برتر دوربین مداربسته کدام اند؟ کافه آموزشگاه | cctvipcamera

یا هم ایمیل خودتون رو واسمون بفرستین تا همین الان لیست قیمت رو خدمتتون ارسال کنیم. این برند با داشتن 50 ماه گارانتی تعویض تقریبا خیال شم رو از پشتیبانی راحت میکنه. ما در مورد برند اکسوم در این مقاله توضیح دادیم که میتونین این مقاله رو از این جا بخونین. مجموعه دبجی رانو با بیش از 12 سال تجربه و اجرای پروژه در مقیاس های مختلف اعم از دولتی و غیر دولتی، آماده است تا بتواند در اسرع وقت به شما عزیزان خدمات بدهد.

برند برایتون

همچنین لازم است بدانید که کلیه دوربین های حارس دارای 2 سال گارانتی می باشد. همچنین موقعیت مکانی که میخواهید در آن از دوربین مداربسته استفاده کنید بسیار مهم است و قبل از خرید دوربین مداربسته ایرانی باید این نکته را هم در نظر داشته باشید. مثلا پیشنهاد ما به شما برای محیط های داخلی استفاده از دوربین مداربیسته ی دام است اما برای محیط های خارجی دوربین مداربسته ی بولت مناسب تر است.

  • یکی از بهترین برندها که در کیفیت محصولات خود بسیار معروف هست و در تولید انواع دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری با تکنولوژی بالا فعالیت می‌کند.
  • یا هم ایمیل خودتون رو واسمون بفرستین تا همین الان لیست قیمت رو خدمتتون ارسال کنیم.
  • به گونه ای که شرکت های رقیب به فکر جایگزین کردن این تکنولوژی در محصولات خود شدند.
  • هایک ویژن یکی از برند های دوربین مداربسته در ایران و از تولیدکنندگان و برندهای مشهور دنیا در حوزه سیستم‌های امنیتی است .

جالب است که بدانید مجله خبری دوربین مداربسته آی پی هایک ویژن در سال 2018 توانست رتبه اول پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص دهد. بسیاری از خریداران هنگام خرید به دنبال بهترین و پرفروش ترین برند دوربین مداربسته هستند. بهترین مارک دوربین مداربسته را می توان از میان نظرات در مورد دوربین مداربسته پیدا کرد.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند داهوا

برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد. اما همین عامل هم باعث گرانی بیش از حد دوربین های پاناسونیک شده است. از این رو این برند نتواسته همچون بخش صوتی جایگاه خوبی در بازار دوربین مداربسته در ایران کسب کند. ضبط کننده دوربین مداربسته، به عنوان DVR (ضبط کننده ویدئوی دیجیتال) شناخته می‌شود. دوربین‌های پیشرفته‌تر و گران‌تر، فیلم‌ها را بر روی روی هارد دیسک ضبط می‌کنند.

http://dieselcommittee.ir

محصولات این شرکت با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه ها توانسته آلارم های کاذب سیستم هایش را به صفر برساند. بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای مصارف نظامی و امنیتی محسوب می گردند. همواره یکی از بزرگترین نیاز کاربران سیستم های دوربین مداربسته داشتن اطلاعات اولیه و مقایسه برندهای موجود جهت انتخاب بهترین گزینه از بین آنها می باشد. داشتن اطلاعات هر چند کلی از برندهای موجود در بازار در راهنمایی کاربران برای رسیدن به بهترین انتخاب، قطعا مفید خواهد بود. در این مقاله سعی شده اطلاعاتی در مورد 10 برند برتر دوربین مداربسته موجود در بازار ایران ارائه شود.