برند های برتر دوربین مداربسته کدام اند؟ کافه آموزشگاه | cctvipcamera

برای مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین مداربسته کاستل به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Albatron به لینک بالا مراجعه فرمائید. دوربین مداربسته آلباترون دارای انواع دوربین AHD آلباترون و همچنین دوربین های آنالوگ Albatron می باشند.

  • دوربین مداربسته Juan دارای انواع دوربین تحت شبکه ژوان ، دوربین AHD ژوان و همچنین دوربین های آنالوگ Juan می باشند.
  • بله، در واقع محبوبیت در فروش یک جنس می‌تواند در زمینه محبوبیت آن جنس در بازار نمایانگر برخی مسائل باشد به همین دلیل توصیه ما این است که در زمان خرید دوربین مداربسته پرفروش بودن یا محبوبیت اجناس را نیز در نظر داشته باشید.
  • کمپانی هایک ویژن دوربین های مدار بسته را برای کاربری های مختلف در سطوح بالا و سطوح پایین طراحی کرده است.
  • دوربین مداربسته Mega دارای انواع دوربین تحت شبکه Mega و دوربین AHD مگا و همچنین دوربین های آنالوگ Mega می باشند.
برند پلکو یکی دیگر از برندهای معروف و البته قدیمی در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته و تجهیزات نظارتی مکمل است. این شرکت در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و آنالوگ به فعالیت اشتغال دارد. برای آشنایی با سایر برندها و مارک های دوربین مداربسته و تجهیزات سیستم های نظارت تصویری به مقالات آینده همین وب سایت مراجعه فرمائید. دوربین مداربسته شانی دارای انواع دوربین تحت شبکه SHANY ، دوربین آنالوگ شانی می باشند. دوربین مداربسته ورتینا دارای انواع دوربین تحت شبکه Vertina ، دوربین HD-TVI ورتینا و همچنین دوربین های توربو اچ دی ورتینا می باشند. دوربین های مداربسته ELM دارای انواع دوربین های ELM تحت شبکه و AHD دوربین های آنالوگ ELM می باشند.

برند برتر دوربین مداربسته به همراه لیست قیمت 1401

این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند. واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد. اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید.

البته که برند داهوآ فقط در زمینه تولید دوربین مداربسته فعالیت نمی کند. این برند در زمینه طراحی و ساخت سیستم های مختلف از جمله دوربین، قطعات دیجیتالی و غیره هم فعال است. این مسئله باعث شده تا تمرکز این برند از دوربین های مداربسته به سمت دیگر محصولات کشیده شود.

قیمت پرفروش ترین دوربین مداربسته برند هایک ویژن

یکی دیگر از نقاط قوت دوربین‌های پاناسونیک انعطاف‌پذیری و گسترش‌پذیری زیاد است، به‌طوری که می‌توان دوربین‌های این شرکت را در محیط‌های درون و برون‌سازمانی به کار گرفت. دوربین‌های متحرک که قابلیت چرخش 360 درجه در راستای افقی و 220 درجه در راستای عمودی، بزرگ‌نمایی سطح بالا و طراحی مکانیکی پیشرفته دارند. دوربین‌های حرارتی که قابلیت نظارت تمام وقت بر محیط در طول شب یا روز را می‌دهند و حتا در بدترین شرایط آب‌وهوایی نیز کیفیت مطلوبی دارند. درست است که برخی دوربین‌های آنالوگ قیمت کمتری نسبت به دوربین‌های آی‌پی دارند، اما در مقابل کیفیت تصویری کمتری ارایه می‌کنند و تفکیک‌پذیری پایین‌تری نیز دارند.

http://dieselcommittee.ir