برند های برتر دوربین مداربسته کدام اند؟ کافه آموزشگاه | cctvipcamera

با این‌حال، نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که بهترین مارک دوربین مداربسته چیست و کدامیک در بازار ایران فعالیت دارند. در این مقاله با چند مورد از برندهای برتر دوربین مداربسته آشنا می‌شویم. شرکت ویوتک معمولا دوربین های مداربسته تحت شبکه با لنز های متفاوت و لوازم وابسته به آن را تولید و عرضه می کند. این دوربین ها را با لنزهای ثابت 2.8 تا 6 میلی متر و یا لنزهای وری فوکال 2.8 تا 12 میلی متر در بازار دیده می شوند. بیشترین تولیدات این شرکت دوربین مدار بسته شبکه، دستگاه NVR،ویدئو سرور، نرم افزارهای نظارت تصویری و تجهیزات جانبی مرتبط با آنها می باشند.

بهترین برند های دوربین مداربسته

در پایان به این نکته باید مجله خبری دوربین مداربسته آی پی داشته باشید که معمولا بهترین دوربین مداربسته‌ی ایرانی، ارزان ترین آن نیست و نباید کیفیت را فدای هزینه کنید. یک چیزی که خیلی کمتر مورد توجه قرار میگیرد، فضای ذخیره سازی دستگاه های ضبط کننده می باشد. تصمیم گیری در مورد پوشش دادن همیشه اولین قدم شما در زمان خرید دوربین مداربسته است. چه هدف شما داشتن دوربین مداربسته ایرانی باشد چه به دنبال خرید دوربین مداربسته خارجی باشید. ما در سایت دیجی رانو برای راحتی شما دوستان عزیز شروع به ساخت پادکست کرده ایم.

  • برند های لوکیکی از قوی و جدید ترین برند های دوربین مداربسته میباشد.
  • با هر سیستم دوربین مداربسته، مواقعی نیاز به پشتیبانی وجود دارد و امکان ارسال پیام یا تماس با شخص تعمیرکاران و یا پشتیبان، بسیار مهم خواهد بود.
  • به بیان دقیق‌تر، این شرکت دوربین‌های مداربسته کوچک با تفکیک‌پذیری پایین و دوربین‌هایی با تفکیک‌پذیری 4k را روانه بازار کرده است.
  • در هر صورت، اگر شما هم به دنبال بهترین و قوی ترین مدل های دوربین مداربسته در موقعیت های مختلف هستید، به راحتی می توانید از خدمات هایک ویژن استفاده نمایید.
  • محصولات داهوا در بیش از 180 کشور با کارمند در سراسر جهان نصب و راه اندازی شده‌ اند.

اگر در حال حاضر احساس می‌کنید نیاز به تحقیقات بیشتر دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این مطلب را بخوانید و برندهای برتر تولید کننده دوربین مداربسته را بشناسید. اما اگر بخواهیم آن ها را از نظر کیفیت با هم مقایسه کنیم لقب بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی برازنده دوربین مداربسته اکسوم است. داهوآ سومین مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته به حساب می آید. داهوآ یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در این زمینه است که سیستم های امنیتی و تصویری فوق العاده ای را ایجاد کرده.

پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت

از جمله فعالیت این شرکت تولید محصولات امنیتی و دوربین های مدار بسته می باشد، قابل توجه است که شرکت سونی حتی لنز و قطعات الکترونیکی بسیاری از برند های دوربین مداربسته را نیز تولید می کند. این شرکت دوربین های مداربسته اچ دی با سیگنال CVI که سیگنال اختصاصی خود داهوا است را ارائه می دهد. دوربین های تحت شبکه ، دستگاه های ضبط دیجیتال و ضبط کننده های تحت شبکه به همراه دوربین های گردان (اسپید دام ) از جمله محصولات این شرکت می باشند.

http://dieselcommittee.irنظرات خود را در خصوص این برندها و تجریات خود را در زمان استفاده از دوربین مداربسته های مختلف از طریق کامنت با ما درمیان بگذارید. مجموعه دیجی رانو در کنار دوربین های مداربسته خارجی در راستای حمایت از تولید ملی، از بین کلیه شرکت های تولیدکننده در کشور، بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی را به شما مشتریان و همکاران عزیز معرفی نمود. برند هایلوک یکی دیگر از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که محصولات این برند در سال 2018 میلادی به وسیله ی کمپانی هایک ویژن معرفی شد. دوربین های مدار بسته ی هایلوک از لحاظ کیفتی دست کمی از محصولات اصلی برند هایک ویژن ندارند.

بهترین دوربین مداربسته ایرانی موجود در بازار