برند های برتر دوربین مداربسته کدام اند؟ کافه آموزشگاه | cctvipcamera

بر همین اساس در این مطلب ابتدا توضیح کوتاهی در ارتباط با این معیارها ارایه می‌کنیم و در ادامه به مجله خبری دوربین مداربسته آی پی برندهای برتر دوربین مداربسته خواهیم پرداخت. یک دوربین مدار بسته با مارک یا برند ساختگی هم ممکن کیفیت خوبی داشته و یا کیفیت خیلی بدی داشته باشد. دوربین مدار بسته No Name یا همان بدون نام، دوربین یا دستگاه یا تجهیزاتی است که برند یا مارک تولید کننده بروی آن وجود ندارد، ولی معمولا برچسبی که گویای مشخصات فنی آن دستگاه باشد، بر روی آن قابل مشاهده است.

http://dieselcommittee.ir

نام تجاری موفقیت شکستن مسیر را از طریق ابتکارات تحقیق و توسعه صحیح، طیف گسترده‌ای از محصولات و راه حل‌ها، حساسیت به نیازهای مشتریان و از طریق بهترین ارزش پیشنهادی مشخص می‌کند. با توجه به جرائم زیادی که امروزه شهد آن هستیم، استفاده از این سیستمهای نظارتی در سطح شهر و در فروشگاه‌ها و مخصوصاً منازل مسکونی به شدت احساس می‌شود. سپس برای تصمیم صحیح‌تر و انتخابی دقیق‌تر، ما پیشنهاد می‌کنیم با توجه به مکانی که قصد دارید برای کنترل و نظارت آن از سیستم حفاظتی استفاده کنید، یک مدل از برندی که انتخاب نهایی شما خواهد بود را خریداری کنید. پاناسونیک از جمله قدیمی ترین برندهای ژاپنی می باشد و هدف اول این برند سیستم های صوتی است که توانسته در این حوزه بخش اعظمی از بازار را نیز از آن خود کند.

معیارهای خود برای انتخاب دوربین را مشخص کنید

دوربین مداربسته میکرونیکس دارای انواع دوربین تحت شبکه MICRONIX ، دوربین AHD میکرونیکس و همچنین دوربین های آنالوگ MICRONIX می باشند. دوربین مداربسته کستل دارای انواع دوربین تحت شبکه کاستل، دوربین AHD کستل و همچنین دوربین های آنالوگ Castle می باشند. دوربین مداربسته اگنی دارای انواع دوربین تحت شبکه AGNI و همچنین دوربین های آنالوگ AGNI می باشند.

بسیاری از کمپانی های چینی دوربین های نظارتی خود را بدون نام و نشان برند به کشورهایی مانند ایران صادر می کنند. زمانی که شخص یا اشخاصی تجهیزاتی را که ساخت یک برند یا کمپانی نیست را با نام آن کمپانی راهی بازار می نمایند، اصطلاحا می گوئیم این تجهیزات دارای مارک جعلی هستند و تولید کمپانی ذکر شده نمی باشند. دوربین های باکس دارای استاندارد ضد آب نبوده و برای نصب در محیط خارجی باید از کاور یا باکس محافظ برای پوشش آنها استفاده کرد. در رابطه با کیفیت این محصولات نمیتوانم اظهار نظر مستقیم کنم گرچه با این برندها آشنا هستم اما این محصولات از برندهای ایرانی محسوب می شوند. برندهای پررنگ شده برندهایی هستند که محصولات مداربسته انها در ایران قابل دسترسی است. در سال 2017 در بازار آمریکا سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار اکثر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است.

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید

اسفیورد یکی از معتبرترین برندهای دوربین مداربسته بی سیم در ایران است و با به کارگیری دانش جهانی و نیاز کاربران ایرانی، محصولاتی با کیفیت قابل قبول و سازگار با بودجه و نیاز کاربران در ایران تولید و روانه بازار می کند. امیدواریم با توضیحات داده شده، توانسته باشیم به شما در انتخاب دوربین مداربسته ایرانی کمک کرده باشیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه سیستم های حفاظتی و نظارتی، میتوانید با تیم فروش شرکت پارندسیستم تماس برقرار کنید.

  • ویژگی منحصر به فرد این برند که آن را از سایر برندها سازگار می کند، دارا بودن به کلید منو می باشد.
  • و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد.
  • دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد.