برند های دوربین مداربسته در ایران شرکت صنعت امن الکترونیک تولید کننده دوربین مداربسته | cctvipcamera

نمونه کارها مبتنی بر IP این برند، مقیاس‌پذیری را تضمین می‌کند و یکپارچگی را ساده می‌کند. فناوری مانیتورینگ مبتنی بر IP D-Link، به کاربران اجازه می‌دهد تا مشخص کننده‌های صدا و حرکت را بدون نیاز به سخت‌افزار و کابل اضافی در دوربین‌ها ادغام کنند. با 25 سال دانش و تجربه بی‌نظیر، نام Zicom اکنون مترادف با صنعت امنیت سایبری در جهان است.

برند برتر دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی

امروزه انتخاب بین انواع برندهای تولیدکننده سیستم‌های نظراتی کمی سخت شده است. مطمئناً بدون کمک گرفتن از یک متخصص نصب دوربین مداربسته، نمی‌شود یک انتخاب صحیح داشت. انواع دوربین , دستگاه های ضبط تصاویر NVR, encoder,decoder, storage , نرم افزار و برنامه های سمت کاربر است که طیف وسیعی از مشتریان را در خرده فروشی ، ساختمان ،صنعت آموزش تجارت , نظارت شهری و غیره پوشش می‌دهد. قیمت دوربین های مداربسته AHD پرکسیس به طور میانگین از 700 هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. همکاران عزیزی که در زمینه ” نصب دوربین مداربسته ” فعالیت میکنند میتوانند از مشاوره ی کارشناسان ما برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب استفاده کنند. دوربین‌های مدار بسته شرکت سامسونگ به دو گروه آی‌پی و آنالوگ تقسیم می‌شوند.

http://dieselcommittee.ir

در سال 2008 تمرکز تولیدی این شرکت در حوزه دوربین مداربسته بر روی نوع شبکه آن معطوف شد. دوربین مداربسته بوش را می توان در انواع کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشگاه ها، اماکن عمومی، سیستم های حمل و نقل و … استفاده نمود. همانند هایک ویژن و داهوا برند یونی ویو نیز یک شرکت چینی است که فعالیت خود را از سال 2011 آغاز نمود. اولین شرکتی که دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه را به بازار عرضه کرد. از لحاظ میزان فروش و محبوبیت این شرکت در جایگاه سوم پس از هایک ویژن و داهوا قرار می گیرد. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به مدل های مختلف دستگاه NVR، انواع دستگاه Decoder و Incoder، دستگاه ذخیره ساز ، Client Software و …اشاره نمود.

برند دی ام اس dms، یکی از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته

زمانی یک مجله خبری دوربین مداربسته آی پی، بهترین برند دوربین مداربسته است که بتواند تمامی فضاها را پوشش دهد. آلتون سیستم، فروشنده انواع دوربین های مداربسته، دستگاه کنترل تردد و دستگاه ضبط کننده ویدیویی است. این برند، حفظ امنیت و سرمایه های شما را سرلوحه کار خود قرار داده و باکیفیت ترین محصولات را به دست مشتریان خود می رساند. این روزها دوربین های مدار بسته نقش مهمی را در تامین امنیت منازل مسکونی و محل کار(شرکت ها، کارخانه ها و…) را ایفا میکند و بسیاری از افراد برای نظارت محل های که در آنجا حضور ندارند خواهان دوربین مداربسته می شوند.

  • تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش رسیده و این شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه و… دارای دفاتر مستقیم فروش می‌باشد.
  • یکی دیگر از تولید کنندگان چینی در زمینه سیستم های امنیتی برند یونی ویو است.
  • این شرکت با تولید روزانه بیش از 200 هزار دوربین بالغ بر هزار دستگاه ضبط کننده رکورد بالاترین میزان تولید دوربین مداربسته دنیا را از آن خود کرده است.
  • طبق گزارش IHS در سال ۲۰۱۵، شرکت داهوا رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار در نظارت تصویر را از آن خود کرد در عین حال، این نخستین شرکت امنیتی چینی است که استاندارد فناوری جهانی HDCVI را خلق نمود.
  • همانطور که می دانید برند ال جی یکی از موفق ترین برند ها در بخش تولید لوازم خانگی است.
  • محدوده مادون قرمز( دید درشب) را میتوان از شعاع 20 متر تا بیش از 200 متر تغییر داد.

یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. به هر حال این شرکت توانسته است با کیفیت و میزان فروش بالای دوربین مداربسته خود که مدیون بازار یابان حرفه ای این شرکت است رتبه دوم را در این حوزه در اختیار بگیرد. این شرکت، در زمینه فناوری نظارت تصویری و همچنین طراحی و تولید خط کاملی از محصولات نظارت تصویری و دوربین مدار بسته نوآورانه، تخصص دارد. اما در صورت پشتیبانی سیستم دوربین های مداربسته، توسط یو پی اس، سیستم های شما این توانایی را دارد که در هنگام قطعی برق تصاویر را ضبط کند و دچار هیچ مشکلی نشود. بنابراین شرکت هایک ویژن توصیه می کند حتما در سیستم امنیتی خود از یو پی اس استفاده نمایید. تجهیزات دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد.

نقاط ضعف دوربین یونی ویو