برند های دوربین مداربسته در ایران شرکت صنعت امن الکترونیک تولید کننده دوربین مداربسته | cctvipcamera

محدوده مادون قرمز( دید درشب) را میتوان از شعاع 20 متر تا بیش از 200 متر تغییر داد. پس باید شما بعنوان خریدار این موضوع را نیز در نظر بگیرید که میخواهید دوربین مداربسته ایرانی تان در شب چه محدوده ای را پوشش بدهد. مثلا اگر برای شما دید در شب مهم است، باید دوربین مداربسته ایرانی دید در شب دار تهیه کنید. اگر نیاز دارید که یک فضای باز را پوشش بدهید لازم است از دوربین مداربسته بولت استفاده کنید. با توجه به این نکات باید بدانید که هر دوربینی برای برآورده کردن یک نیاز خاص به وجود امده و هر دوربین دارای یک زاویه دید متفاوتی است که بسته به انتخاب و نیاز شما تعیین می شود. از دوربین های مداربسته برند یونی آرک اغلب در پروژه های کوچک استفاده می شود.

دوربین مداربسته ایرانی – بررسی کامل برند ایرانی پرکسیس از آن زمان، این برند تصمیم گرفته است که به‌طور مداوم، راه حل‌های نوآورانه جدیدی را به بازار بیاورد. VIVOTEK برای تحقق ردپای استراتژیک جهانی خود، متعهد به ایجاد اکوسیستم صنعت نظارت IP است و مشتاق همکاری و رشد طولانی‌مدت با همه شرکا، در پیگیری مشترک ما برای یک جامعه ایمن و عاری از هرگونه جرائم است. البته این شرکت توانست در سال 2014 به صورت حرفه‌ای وارد عرصه رقابت در بازارهای جهانی شود. قطعات این محصول در هم در کشور ما به خوبی پیدا می‌شود، که می‌تواند در کنار داهوا، یک انتخاب خوب برای خرید باشد.

بهترین برند دوربین مدار بسته کدام ها هستند؟

از مهم ترین ویژگی های دوربین ها میتوان به قابلیت چرخش و زوم اپتیکال آنها اشاره کرد. شرکت اکسیس محصولاتی همچون دوربین های امنیتی مداربسته ، رمزگذارهای ویدئویی ، لوازم جانبی آنها و محصولات کنترل دسترسی به همراه نرم افزار مدیریت ویدئو حرفه ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است. ما در تیم دیجیرانو با توجه به نظرات کاربرانمان در سایت دیجی رانو و تجربیات تیم های فنی خودمون به شما دوربین های مداربسته اکسوم رو پیشنهاد میدیم. انواع دوربین های مداربسته اکسوم به همراه قیمتشون رو میتونین از این جا ببینین.

http://dieselcommittee.irدوربین‌های مداربسته با استفاده از پروتکل آی‌پی قادر به اتصال به شبکه خانگی یا تجاری هستند و می‌توانند از استانداردهای رایج مخابراتی نظیر ADSL/VDSL یا ارتباطات موبایلی برای انتقال اطلاعات استفاده کنند. 3) مقایسه و بررسی مشخصات فنی محصولات سیستم های نظارت تصویری و تجهیزات سیستم های حفاظتی. این نوع از دوربین ها به صورت مخفی در وسایل جا ساز میشوند و دید مخاطب مخفی هستند. این دوربین‌ها دارای کیفیت ۸ مگا پیکسل هستند و به صورت HD تصاویر را ضبط می‌کنند. اینگونه دوربین ها همزمان علاوه بر ثبت تصاویر با کیفیت قابلیت ضبط صدا محیط را نیز دارد.

  • انواع دوربین های مداربسته اکسوم به همراه قیمتشون رو میتونین از این جا ببینین.
  • برند برایتون علی رغم اسم خارجی ان یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی موجود در بازار است.
  • از جمله فعالیت این شرکت تولید محصولات امنیتی و دوربین های مدار بسته می باشد، قابل توجه است که شرکت سونی حتی لنز و قطعات الکترونیکی بسیاری از برند های دوربین مداربسته را نیز تولید می کند.
  • علاوه بر این، دقت کنید برندی که قصد خرید محصولات آن‌را دارید در بازار ایران نمایندگی فعال داشته باشد.
  • اما اخیرا اجناس این برند در ایران ناموجود شده و تعداد محدودی از آن ها باقی مانده.
در واقع هدف مجله خبری دوربین مداربسته آی پی هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد. و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است. محصولات آن در دو دسته Turbo HD و IP و انواع دستگاه ضبط تصاویری DVR & NVR هست.

راه تشخیص دوربین مداربسته اصلی از تقلبی