بهترین برندهای دوربین مداربسته در بازار کدامند؟ » arioamniyat ir | cctvipcamera

بیش از 3500 کارمند در 50 کشور دنیا محصولات با کیفیت این شرکت را در آن کشور ها توزیع می نمایند. مجموعه‌ای کامل از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای امنیتی پیشرفته که از دوربین، هارد و کنترلر گرفته تا مانیتور می‌باشد. بعلاوه، این شرکت راهکارهای سیستم‌های هوشمند ترافیک، خانه هوشمند و غیره را نیز ارائه می‌دهد.

  • محتوای این سایت با هدف ارتقا دانش کاربران و گسترش علم از طرف تیم تخصصی شرکت ویرا صنعت به کاربران تقدیم می شود.
  • تنوع دوربین های مدار بسته اکسیس، به حدی زیاد است که می توانید به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.برندAxisمتعلق به یک کمپانی سوئدی است که توانسته در بازار جهانی خوش بدرخشد.
  • این برند که یکی از شناخته شده ترین برند های بین المللی به حساب می آید، نزدیک 20 سال سابقه داشته و محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده است.
  • برای دریافت قیمت دوربین مداربسته IDENT به لینک بالا مراجعه فرمائید.
  • از لحاظ میزان فروش و محبوبیت این شرکت در جایگاه سوم پس از هایک ویژن و داهوا قرار می گیرد.

این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی فعالیت خود را در بازار این محصولات، در سال 2011 میلادی آغاز نمود و اولین محصولات تحت شبکه را روانه بازار کرد. این برند را می‌توان در مقام سوم پرفروش‌ترین برندها در بازار ایران دانست. دوربین‌های ساخت این شرکت از این قاعده مستثنا نیستند و جز بهترین برندهای دوربین مداربسته هستند. بهترین برند دوربین مداربسته برای این کارایی باید از نورپردازی قدرتمندی استفاده کند و بتواند در شب تصاویر با کیفیتی را ضبط کند. با این‌حال، ابتدا به این پرسش پاسخ دهید که دوربین قرار است در چه محیطی مستقر شود و آیا قرار است یک پوشش کامل از محل را ارایه کند یا خیر. در این مقاله به انواع مارک دوربین مداربسته و برندهای دوربین های حفاظتی موجود در بازار ایران می پردازیم و بهترین مارک دوربین مداربسته موجود در بازار را که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را معرفی میکنیم.

http://dieselcommittee.irهمچنین امن الکترونیک نماینده انحصاری و رسمی هایک ویژن در گیلان ، هایلوک در گیلان و دوربینهای مدار بسته هیرو در رشت میباشد. این برند نیز یکی از برندهای بسیار پرفروش در سراسر جهان است و در ایران در مقام دوم در فهرست پرفروش ترین دوربین مداربسته، قرار می‌گیرد. دوربین‌های این برند نیز کیفیت بسیار بالا، امکانات پیشرفته و به روز و همچنین قیمتی مناسب و متناسب با نیازهای کاربران ایرانی سطح بالا، دارند. محصولات این برند از سال 2014 تا امروز همواره در لیست 10 مورد از پرفروش‌ترین و مورد توجه‌ترین مدل‌های دوربین مدار بسته در سراسر دنیا بوده‌اند.

نحوه امتیازدهی به کیفیت دوربین ها: پائین -> مطلوب -> خوب -> بالا -> عالی

همچنین پیشنهاد میکنیم برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های مداربسته اکسوم مقاله همه چیز درباره دوربین مداربسته اکسومرا مطالعه کنید. اویژیلون یک شرکت کانادایی است که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته شبکه فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت شامل دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می‌شود. شرکت دوربین مدار بسته ی یونی ویو یکی از شرکت های معتبر در این حوزه می باشد که از سال 2006 فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرده است. کمپانی یونی ویو در حال حاضر یکی از کمپانی های پیشرو در طراحی و تولید انواع مدل های دوربین مدار بسته می باشد. در ادامه به بررسی اجمالی تک تک لیستی که از بهترین برند دوربین مدار بسته پرداخته ایم، که به شرح زیر هستند.

چرا آشنایی با برند های برتر دوربین مداربسته اهمیت زیادی دارد؟

برخی از دوربین های نو نیم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و اگر از فروشندگان و نصاب های معتبر و با ذکر داشتن گارنتی از سوی فروشنده خریداری شوند می توانند یک برد از لحاظ قیمت به کیفیت برای یک مشتری به حساب آیند. کیفیت دوربین نو نیم بستگی به کیفیت برد های داخلی آن و همچنین کیفیت کیس دوربین و همچنین بسته بندی آن دارد. محصولات ژئوویژن در مقایسه با دیگر محصولات در رنج قیمتی متوسط قرار دارد. شركت ژئوویژن با تولید پیشرو دوربین‌های چشم‌ماهی (Fish-Eye) که دارای پوشش‌دهی 360 درجه می باشد خدمات خاصی برای مصرف کنندگان قائل شد.

برند یونی ویو (uniview) در رده بهترین برندهای دوربین مداربسته