بهترین برندهای دوربین مداربسته در بازار کدامند؟ » arioamniyat ir | cctvipcamera

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی یک شرکت سوئدی است که در سال 1984 توسط کیت بلدورث ، مارتین گرن و میکائیل کارلسون در لوند ، با رویکرد تولید و توسعه تجهیزات الکترونیکی و نظارت تصویری تحت شبکه فعالیت خود را آغاز کرد . این شرکت از طریق ارائه راهکارها و تجهیزات تحت شبکه به روز و حرفه ای در میان کاربران محبوبیت خود به دست آورده است و به همین دلیل جزء پیش رو ترین شرکت های تولید کننده این محصولات به شمار می آید. هایک ویژن بخش عمده ای از درآمد سالانه خود را صرف بخش تحقیق و توسعه خود می کند. به همین دلیل نوآوری و تولید محصولاتی با ویژگی های جدید و کارآمد همواره سرلوحه کار این شرکت بوده است. سلام عبدالرضا جان، ممنونم از این که برای ما نظر خودت رو در مقاله دوربین مداربسته ایرانی قرار دادی.

  • شرکت فوژان فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی، سیستم های پلاک خوان و سیستم اعلام سرقت در ایران آغاز کرد.
  • به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با بهترین برندهای دوربین مدار بسته ایرانی آشنا کنیم تا شما بتوانید به راحتی انتخاب خوبی داشته باشید.
  • سپس برای تصمیم صحیح‌تر و انتخابی دقیق‌تر، ما پیشنهاد می‌کنیم با توجه به مکانی که قصد دارید برای کنترل و نظارت آن از سیستم حفاظتی استفاده کنید، یک مدل از برندی که انتخاب نهایی شما خواهد بود را خریداری کنید.
برند هایلوک از جدید ترین محصولات شرکت هایک ویژن است که به تازگی وارد عرصه رقابت سیستم های نظارتی تصویری شده است. با هدف جلب رضایت مشتری، ارائه با کیفیت ترین محصول و با قیمتی مناسب را در اولویت کار خود قرار داد. با توجه به زمان کم حضور این برند در بازار رقابتی محصولات امنیتی و نظارتی توانسته مورد توجه خاص متقاضیان قرار گیرد. زمینه فعالیت این شرکت در تولید انواع دوربین مداربسته، دستگاه های کنترل ورود و خروج و … است. برند آویجیلون دارای تنوع محصول بالایی بوده و دوربین های مداربسته این برند شامل انواع دوربین بولت و دام با رزولوشنی از 1 تا 30 مگاپیکسل هستند. سونی برند قوی و ژاپنی است که در حال حاضر بیشتر تولیدات خود در حوزه سیستم های مداربسته به دوربین های تحت شبکه اختصاص داده است.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند اکسیس

ویژگی منحصر به فرد این برند که آن را از سایر برندها سازگار می کند، دارا بودن به کلید منو می باشد. کیفیت تصویر و دوام محصول در رتبه ی قابل قبول قرار دارد و همین امر موجب افزایش محبوبیت این دوربین ها شده است. این دوربین مدار بسته به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته از انواع و مدل های مختلفی برخوردار است و به همین خاطر مشتریان می توانند بر اساس بودجه و نیازمندی های خود، اقدام به انتخاب یکی از مدل های آن را داشته باشند.

در واقع Sony دوربین های مداربسته سری آنالوگ را از چرخه تولید حذف کرده است. با توجه به این که شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا محسوب می شود. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی توانسته عملکردی عالی و رضایت بخش داشته باشد. با این حال قیمت بالای دوربین مدار بسته برند سونی، موجب شده است تا گروه محدودی از مشتریان از این برند استقبال کنند.

http://dieselcommittee.ir

اما به طوری رسمی از سال 1390 در حاشیه تولید تجهیزات POE وارد عرصه تولید دوربین مداربسته ایرانی و دی وی آر شد. استفاده ازدوربین مداربسته ایرانی نسبت به دوربین های مشابه خارجی مزیت های بیشتری دارد. در ادامه مطلب انواع دوربین مداربسته تولید ایران را به شما معرفی و مرجع های معتبری را برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین مداربسته ایرانی پیشنهاد خواهیم کرد.

کدام سیستم اعلام حریق برای اماکن و مجتمع های بزرگ مناسب می باشد؟