بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟ نمایندگی رسمی هایک ویژن | cctvipcamera

تا حدی که این شرکت برای رقابت با سایرین کلیدی را در تولیدات خود تعبیه کرده است که دربین های آن به تمامی دستگاه های سایر برند ها ساگار باشد .. برند هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن هست و در هدف تأمین کالاهای اقتصادی تأسیس گردیده است. اگر دوست دارید از برندهای اروپایی برای سیستم نظارتی استفاده کنید ما به شما برند اکسیس که در سال 1984 در سوئد فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 50 کشور، نمایندگی فروش محصولات را دارد، پیشنهاد می‌کنیم. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است.

انواع برند دوربین مداربسته

ارایه دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است. همچنین در میان قوی ترین دوربین مداربسته دوربین های برند هایک ویژن خودنمایی می کنند. این برند یک برند بسیار موفق و شناخته شده در زمینه‌های گوناگون مانند تجهیزات الکترونیکی در سراسر جهان است. محصولات این برند در زمینه دوام و کیفیت زبانزد هستند و از محصولات ممتاز بازار به شمار می‌روند. این برند تولید محصولات دوربین مدار بسته خود را در سال 2001 میلادی و تحت نام Bosch Security آغاز کرد و در این زمینه به فروش بالا و موفقیت‌های عمده‌ای رسید. این برند یک برند سطح بالا و باکیفیت چینی است که به تولید بهترین و پرفروش ترین دوربین مداربسته‌ها در بازار جهانی می‌پردازد.

  • پاناسونیک از جمله قدیمی ترین برندهای ژاپنی می باشد و هدف اول این برند سیستم های صوتی است که توانسته در این حوزه بخش اعظمی از بازار را نیز از آن خود کند.
  • امروزه این برند بعد از هایک ویژن و داهوا سومین برند در چین می باشد.
  • این برند محصولات متنوع و گوناگونی را تولید و روانه ی بازار فروش کرده است.
  • دوربین مداربسته در بین وبگاه های ایرانی میباشد که باگرایش “ارائه خدمات متمرکز به همکاران” در بخش فروش و نصب دوربین مداربسته راه اندازی شده است.
  • این دوربین ها با توجه به طراحی لوله ای شکل در مکان‌هایی مانند فروشگاه‌ها یا مکان‌های اداری نصب می‌شود.
  • این برند را می‌توان از بزرگ‌ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان دانست، که معروفیت بسیار زیادی دارد.

مقرون به صرفه بودن یکی از ویژگی‌های مهم برای انتخاب پرفروش ترین دوربین مداربسته به شمار می‌رود. شرکت فنی مهندسی پارندسیستم با هدف ساخت بهترین دوربین مداربسته ایرانی، طراحی و اجرا سیستم های حفاظتی، نظارتی و تصویری در سال 1392 تاسیس گردید. اگر قصد خرید بیش از یک دوربین را برای نظارت بر محیط‌های تولیدی، کارخانه‌ها یا شرکت دارید، بهتر است به سراغ شرکت‌های بزرگی بروید که در این زمینه فعالیت دارند و بهترین برند دوربین مداربسته به شمار می آیند. پرشیا سیستم با سابقه چند ساله در این زمینه قادر به پاسخ‌گویی به نیازهای شما است. یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های حفاظتی است که کشور چین صاحب امتیاز آن است.

تا از بهترین برند دوربین مداربسته جهان در 2022

این شرکت در زمینه های مختلفی از نظارت هوشمند و نظارت امنیتی فعالیت دارد. این شرکت از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد از درآمد فروش سالیانه خود را به سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده‌است. برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

http://dieselcommittee.irمجله خبری دوربین مداربسته آی پی داهوا دومین شرکت مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته در جهان می باشد. در اولین مورد که آن را مورد 0 نام گذاری کردیم سعی داریم شما را با برندی معتبر و با کیفیت ایرانی با نام اسفیورد آشنا کنیم. این برند از برندهایی با سابقه با اعتباری مناسب در بازار دوربین مداربسته قرار دارد و امکاناتی مناسب را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین‌هایی که از این تکنولوژي استفاده می‌کنند، به کابل و سیم نیازی ندارند و با استفاده از یک تلفن هوشمند، می‌توان به صورت زنده، به آن متصل شد و ویدئوها را تماشا نمود.

دوربین مداربسته مخفی