بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟ نمایندگی رسمی هایک ویژن | cctvipcamera

به همین علت، اگر شما هم به دنبال برند های برتر دوربین مداربسته هستید، حتما باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید. امروز ما قصد داریم تا در مورد برند های برتر دوربین مداربسته با شما صحبت کنیم. بعد از برندهای ذکر شده جایگاه پرفروش ترین برند دوربین مداربسته به شرکت بوش می رسد. همانطور که می دانید بوش تولید کشور آلمان و یکی از قدیمی ترین برندها در زمینه تولید وسایل برقی است.

انواع مارک دوربین مداربسته: مارک های جعلی و برندهای ساختگی

برای دریافت قیمت دوربین مداربسته ITCam به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته IDENT به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته SVISION به لینک بالا مراجعه فرمائید.

بهترین برندهای دوربین مداربسته

نمایندگی مرکزی هایک ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد. هدف برند یونی ویو تبدیل شدن به یک رهبر جهانی با ارائه محصولات حرفه ای ، قابل اطمینان و پیشرفته در صنعت نظارت تصویری می باشد و تلاش کرده است تا دنیا را ایمن سازد. جالب است بدانید که قیمت محصولات تولید شده توسط های لوک در مقایسه با رقبای این برند قیمت کمتری دارند.

http://dieselcommittee.irعجیبه که اسمی از قویمجله خبری دوربین مداربسته آی پی و بزرگترین و پراوازه ترین های این صنعت و تکنولوژی در لیست شما قرار نداره . تا بتواند به بهترین وجه ممکن معرف محصولات آنها باشد و هم بتواند مشتریان را به خود جلب نماید. اما این قرار داد بر این مبنی بود که شرکت هانوها تا نوامبر 2015 میتواند دوربین های خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند. همانطور که اکثر ما برند سامسونگ را میشناسیم ، این برند در حیطه محصولات صوتی تصویری مشغول است. این شرکت نیز به واسطه تولیدات با کیفیت خود توانسته است تا بخش بزرگی از این بازار را در اختیار بگیرد. در اولویت دوم پیشنهاد می‌کنیم طبق همین لیست و پیشنهادهایی که در خلال معرفی برندها توصیه کرده‌ایم را اولویت قرار دهید.

  • دوربین‌های ساخت این شرکت از این قاعده مستثنا نیستند و جز بهترین برندهای دوربین مداربسته هستند.
  • گارانتی محصولات این شرکت 24 ماهه است و شما می توانید برای حمایت از کالای با کیفیت ایرانی از محصولات شرکت برایتون خریداری کنید.
  • محصولات هایک ویژن از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه اغلب مدل های آن در ایران موجود است.
  • یکی از صنایعی که موانع، منجر به خودکفایی و تولید محصولات باکیفیت در داخل شد دوربین های مداربسته است.
دوربین FTD دارای انواع دوربین مداربسته FTD تحت شبکه، AHD و آنالوگ می باشد. ۴- ادامه لیست انواع مارک دوربین مداربسته و انواع برند تجهیزات نظارتی را می توانید در مقالات بعدی دنبال کنید. در میان دوربین مداربسته بولت، مدل OR-108 از به وسیله پرتاب نور مادون قرمز قابلیت دید در شب پشتیبانی می‌کند. همچنین از سه لنز 3.6 میلیمتری برخوردار است که با استفاده از آن‌ها تصاویری با وضوح 3 مگاپیکسل و کیفیت 1080p ثبت و ضبط می‌کند. آشنایی با انواع دوربین مداربسته بر اساس کیفیت و قیمتپس از بررسی ویژگی های کلی حالا نوبت آن است که دوربین ها را بر اساس نیاز و نسبت به محل مورد نظر دوربین مناسب و مقرون به صرفه را انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا از ویژگی های دوربین های مختلف بیشتر مطلع شوید.