بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟ نمایندگی رسمی هایک ویژن | cctvipcamera

بنابراین هایک ویژن نه تنها برند محبوبیست بلکه در مجموعه پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته نیز قرار می گیرد. از دلایل موفقیت این شرکت در بازار دوربین را می توان اهمیت و تمرکز در ایجاد نوآوری، ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب برشمرد. شروع فعالیت شرکت هایک ویژن از سال 2001 بوده و تاکنون توانسته همواره یکی از پنج برند پر فروش دنیا باشد. طبق نظر کارشناسان فعال در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است و در طی چندین سال گذشته همواره در لیست بهترین دوربین مدار بسته در جهان قرار داشته است. دوربین مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد زیرا کیفیت محصولات آن به نسبت قیمتشان بسیار مقرون به صرفه است. دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است.

  • یکی دیگر از برندهای خوش‌نام در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته در جهان است.
  • دوربین مداربسته ایرانی ، مانند هر محصول ایرانی دیگری در صورتی که از کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشد؛ می تواند با نمونه های خارجی خود جایگزین شود.
  • ولی باز هم داهوآ در بازار ایران جایگاه خوبی کسب کرده و مردم نسبت به استفاده از آن علاقه زیادی نشان می دهند.
  • در رابطه با کیفیت این محصولات نمیتوانم اظهار نظر مستقیم کنم گرچه با این برندها آشنا هستم اما این محصولات از برندهای ایرانی محسوب می شوند.

نصب دوربین‌های مدار بسته و DVR بسیار آسان است، زیرا با امکانات نصب ساخته شده‌اند. این نوع دوربین‌های مداربسته را می‌توان در همه‌جا نصب کرد، چه در فضای باز و چه در داخل خانه. هایک ویژن دارای بزرگ‌ترین تیم تحقیق و توسعه در جهان و امکانات تولیدی پیشرفته است.

گارانتی محصولات

بیش از 3500 مجله خبری دوربین مداربسته آی پیمند در 50 کشور دنیا محصولات با کیفیت این شرکت را در آن کشور ها توزیع می نمایند. مجموعه‌ای کامل از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای امنیتی پیشرفته که از دوربین، هارد و کنترلر گرفته تا مانیتور می‌باشد. بعلاوه، این شرکت راهکارهای سیستم‌های هوشمند ترافیک، خانه هوشمند و غیره را نیز ارائه می‌دهد.

برگزاری دوره آموزشی نصب دوربین مداربسته برای اتباع

دوربین های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد. ممکن است برخی از امکانات و قابلیت هایی که در دوربین های هایک ویژن وجود دارد را نداشته باشند. محصولات تجهیزات شبکه، حفاظتی و امنیتی موردنیاز خود را به صورت آنلاین از هامین خریداری نمایید. و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد. در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند.

http://dieselcommittee.irبرخی از دوربین های نو نیم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و اگر از فروشندگان و نصاب های معتبر و با ذکر داشتن گارنتی از سوی فروشنده خریداری شوند می توانند یک برد از لحاظ قیمت به کیفیت برای یک مشتری به حساب آیند. کیفیت دوربین نو نیم بستگی به کیفیت برد های داخلی آن و همچنین کیفیت کیس دوربین و همچنین بسته بندی آن دارد. محصولات ژئوویژن در مقایسه با دیگر محصولات در رنج قیمتی متوسط قرار دارد. شركت ژئوویژن با تولید پیشرو دوربین‌های چشم‌ماهی (Fish-Eye) که دارای پوشش‌دهی 360 درجه می باشد خدمات خاصی برای مصرف کنندگان قائل شد.

پکیج دوربین مداربسته