بهترین دوربین مداربسته برای مغازه در سال 1401، 2023 مبیت | cctvipcamera

دوربین های مداربسته با رزولوشن تصویر بالاتر دارای قیمت های بیشتری هم هستند . از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید . یکی از بهترین انواع دوربین مداربسته با توجه به شکل ظاهر و عملکرد، دوربین‌های مداربسته بی سیم و سیمی هستند. دوربین‌های مداربسته سیمی برای اتصال به دستگاه به یک کابل کواکسیال یا کابل شبکه نیاز دارند. این دوربین‌ها به دلیل پهنای باند و سرعت بالا در مقایسه با دوربین‌های بی‌سیم امن‌تر بوده و کاربرد بیشتری نیز دارند.

هارد دوربین مداربسته

اگر قصد خرید دوربین داهوا یا AHD داشتید، من می تونم بهتون مشورت بدهم. شما می تونید با آی دی اکانت تلگرامی من به آدرس @ANSARI9060 در ارتباط باشید. کلا هر کسی به شما گفت که با دوربین های من می تونین تصاویرتون رو به راحتی روی موبایل یا کامپیوترتون ببینین، تو دلتون بهش بگین خودتی. چون این مورد اصلاً آپشن نیست و بی کیفیت ترین تجهیزات چینی هم باید این کارو انجام بده. بسیاری از دوربین‌ها دارای تشخیص چهره افراد هستند که بین انواع مختلف حرکت افراد، حیوانات، اتومبیل‌ها و اجسام بی جان تفاوت قائل می‌شوند.

نقاط ضعف دوربین هوشمند Ecobee

دوربین مداربسته AHD-OR-111 یکی از بهترین دوربین‌های مدار بسته‌ای موجود در بازار است که برای امنیت مغازه خود می‌توانید از آن استفاده کنید. این دوربین که دارای ابعاد 10×10×15 میلیمتر و وزن 400 گرم بوده، به راحتی نصب شده و قادر است وظایف خود را انجام دهد. دوربین مداربسته AHD-OR-111 از نوع باسیم و تحت شبکه بوده که در صورت اتصال کابل شبکه، می‌توانید محتواهای ضبط شده را به صورت مستقیم به شبکه داخلی منتقل کرده و آن‌ها را بررسی کنید.

  • همچنین در صورت وقوع اتفاقاتی مثل سرقت، یک منبع قابل اتکا در اختیار خواهید داشت که به شما در بازگشت مال از دست رفته، کمک شایانی خواهد کرد.
  • اما به‌احتمال بسیار قوی یک برند چینی درجه‌دو است که در بازار ایران تولید می‌شود.
  • تعداد دوربین‌های لازم به اندازه و شرایط مغازه و همچنین سطح امنیتی مورد نظر بستگی دارد.
  • برای کسب اطلاع از قیمت بهترین دوربین مداربسته دید در شب به دسته‌بندی دوربین‌های مداربسته در زیر همین مطلب مراجعه کنید.
  • محصولات تولید شده توسط شرکت کی دی تی بسیار متنوع و دارای گارانتی 2 تا 5 ساله می باشد.
نکات مجله خبری دوربین مداربسته آی پی در هنگام خرید دوربین مداربسته است که باید به آن توجه داشته باشید باید در هنگام خرید دوربین مداربسته ،دوربین مداربسته مخصوص برای محل را انتخاب و نصب شود تا کارایی خوبی داشته باشد. نکته ای که باید با آن توجه شود این است که باید با توجه به نیاز و محل قرار گیری دوربین ،دوربین مداربسته مناسب را انتخاب کنیم. بعد از انتخاب یک دوربین مداربسته outdoor، مهم ترین نکته انتخاب محل مناسب نصب دوربین در فضای باز است. دوربین مداربسته در فضای باز باید در نقطه ای قرار گیرد که دید مناسبی را ارائه دهد. البته قابل ذکر است که محل مناسب برای نصب دوربین مداربسته در فضای باز باید بر اساس محیط و نیاز های شما انتخاب شود. برند Swann دوربین‌های مداربسته خانگی و دوربین مداربسته فضای باز و زنگ‌های ویدیویی کیفیت بالا را فقط برای نظارت ارائه می‌‌دهد.

دید در شب دوربین های خارجی

تمامی دوربین های مداربسته اکسوم دارای 50 ماه گارانتی است که این مزیت بسیار مهم برای انتخاب دوربین های مداربسته است. دوربین های مداربسته ایرانی از نظر امکانات توانایی رقابت و برابری با نمونه های خارجی دارد. به دلیل ضعیف بودن دوربین مدار بسته بوش باعث جا ماندن از بقیه رقبا در حوزه تولید دوربین مدار بسته گردیده است. هنگامی که درحال نصب دوربین‌های امنیتی خانگی بی‌سیم هستید، به‌خاطر داشته‌باشید که دوربین خانگی هوشمندی که خریداری می‌کنید (و در کل سیستم امنیتی شما) فقط به اندازه کیفیت اتصال Wi-Fi شما در مکانی که قصد دارید آن را نصب کنید، بستگی دارد.

http://dieselcommittee.ir