بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه تدبیر پژوهان امنیت | cctvipcamera

اما همین عامل هم باعث گرانی بیش از حد دوربین های پاناسونیک شده است. از این رو این برند نتواسته همچون بخش صوتی جایگاه خوبی در بازار دوربین مداربسته در ایران کسب کند. برند اکسیس دوربین‌ های مداربسته متنوعی را تا به اکنون روانه بازار کرده است.

دوربین مداربسته داهوا B2A21P

با توجه به اینکه دوربین های مداربسته حارس تولید داخل است، پس از خرید دوربین مداربسته حارس می توانید از خدمات پس از فروش این محصول هم استفاده کنید. همچنین لازم است بدانید که کلیه دوربین های حارس دارای 2 سال گارانتی می باشد. همچنین با توجه به این که اکثر سرقت هایی که اتفاق می افتد در زمان تاریکی هوا می باشد ویژگی دید در شب داشتن دوربین های مداربسته اهمیت بسیاری دارد این قابلیت به این معنی است که دوربین مداربسته تصاویر را در تاریکی هوا نیز ضبط نماید. به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید دوربین های مداربسته ایرانی حتما این سری ویدئو هارا دیده و بعد دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید. دوربین دی-لینک ساخت کشور تایوان است و محصولات این برند در آمریکا به شدت یافت می‌شود و از بهترین برند دوربین مدار بسته است.

  • در حال حاضر پیشنهاد من استفاده از دوربین های مداربسته با لنز فیکس هستش که زاویه دیدش حدوداً ۸۰ درجه هست که برای بیشتر پروژه ها کافیه.
  • این کمپانی به دلیل ارائه دوربین‌ های مداربسته باکیفیت با طول عمر بالا در بازار جهانی به جایگاه ویژه‌ ای در بازارهای جهانی دست پیدا کرد.
  • برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند.
  • برای مشاهده تصاویر واضح و با کیفیت باید از دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر مناسب استفاده کنید.
  • حتی می‌توانید Flir FX انعطاف‌پذیر را به یک دوربین اکشن برای ضبط در ماشینتان تبدیل کنید، اما این دوربین فقط می‌تواند این موارد ضبط‌شده را در حین حرکت در کارت microSD ذخیره‌کند و هیچ نوع قابلیت اتصال سلولی از راه دور را ندارد.

در این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ها، DVR مسئول رمزگذاری و ضبط سیگنال های ویدیویی گرفته شده توسط دوربین است. DVR هم با نرم افزاری طراحی شده است که تنظیمات و گزینه های مختلف دوربین را مدیریت می کند. در یک سیستم امنیتی آنالوگ، DVR برای ضبط ویدیو و تماشای آنها ضروری است.

دوربین مداربسته ساخت ایران

همانطور که گفته شد دیدن تصاویر دوربین های شما بر روی هر وسیله به جز دستگاه ضبط تصاویر انتقال تصویر محسوب می شود. از طریق ایجاد یک شبکه داخلی بین تجهیزات و دستگاه ضبط شما خواهید توانست یک انتقال تصویر بدون اینترنت را ایجاد کنید. برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط و ….

نوع و کیفیت سنسور تصویر در داخل دوربین را مشخص کنید

یونی ویو از دیگر برندهای چینی موفق در عرصه تولید و ارائه سیستم‌‌‌ های امنیتی و حفاظتی در جهان می‌ باشد. کمپانی یونی ویو در تولید دوربین مداربسته تحت شبکه یا همان IP بسیار قدرتمند و موفق می‌ باشد. این برند سعی دارد با ارائه محصولات پیشرفته و حرفه‌ ای در صنعت امنیت نظارتی به جایگاه ویژه‌ ای دست پیدا کند.

http://dieselcommittee.ir