بهترین دوربین مداربسته دوربین مداربسته : دوربین مداربسته | cctvipcamera

همچنین امکان همکاری برای نصب دوربین مدار بسته در سراسر ایران توسط هایک لوک برای شما فراهم شده است . اما اجازه بدهید ما در مقاله بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی به شما یک پیشنهاد ویژه بدهیم. شرکت فوژان فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی، سیستم های پلاک خوان و سیستم اعلام سرقت در ایران آغاز کرد. یکی از محصولات فوق العاده این شرکت، دوربین های مداربسته اکسوم است که با توجه به بازه زمانی کوتاهی که از شروع تولید این مجموعه میگذرد توانسته است جایگاه بسیار مناسب و خوبی را به خود اختصاص دهد. مثلا اگر برای شما دید در شب مهم است، باید دوربین مداربسته ایرانی دید در شب دار تهیه کنید. اگر نیاز دارید که یک فضای باز را پوشش بدهید لازم است از دوربین مداربسته بولت استفاده کنید.

نوع و کیفیت سنسور تصویر در داخل دوربین را مشخص کنید

بنابراین وجود پراکندگی در تجهیزات مستر در یک محیط می‌تواند منجر به پراکندگی در دوربین‌های مدار بسته مورد نیاز شود. این کمی با سیستم‌های دوربین مدار بسته مورد استفاده در محیط‎‌‌هایی مانند مناطق مسکونی و اداری متفاوت است. در مناطق مسکونی و اداری معمولا سوژه‌های مورد توجه ما متمرکز و در کنار یکدیگر هستند.

بهترین برند دوربین مدار بسته

این مسئله باعث می شود تا روشنایی مجله خبری دوربین مداربسته آی پی بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود. در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد. AWB Function این ویژگی سبب تطابق رنگ های زمینه در تصویر با نور موجود در محیط می گردد.

http://dieselcommittee.irدر سال 2017 در بازار آمریکا سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار اکثر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است. واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد. برخی دیگر، مانند دوربین داخلی Arlo، دارای ویژگی‌های طراحی هستند که مشخص می‌کند چه زمانی دوربین در حال تماشا است و چه زمانی نیست. با این حال، به طور کلی، اگر نگران حفظ حریم خصوصی خود هستید، دستگاه‌های دارای سپر فیزیکی همیشه گزینه‌‌خوبی هستند.

  • در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد.
  • از نامهای ایرانی برتر درزمینهٔ مونتاژ یا واردات دوربین مداربسته می‌توان به برندهای سیماران و ملورین اشاره کرد.
  • خوشبختانه دوربین داخلی eufy 2K، با Siri کار می‌کند، بنابراین ما می‌توانیم با درخواست از دستیار صوتی مورد اعتمادمان، علاوه بر الکسا و دستیار Google، فیلم زنده را در تلفن‌هایمان مشاهده کنیم.
  • به این واسطه یک لایه امنیتی بیشتر اضافه خواهد شد که قادر است بیش از پیش امنیت را در فروشگاه شما برقرار کند.
  • برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد.
در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند. هایک ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه می باشد. و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است. همچنین می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد. گارانتی محصولات این شرکت 24 ماهه است و شما می توانید برای حمایت از کالای با کیفیت ایرانی از محصولات شرکت برایتون خریداری کنید. ضمن اینکه قیمت دوربین های برایتون نسبت به دوربین های خارجی پایین تر است.

دوربین مداربسته بیسیم Nest Cam IQ Indoor