بهترین دوربین مداربسته 10 برند برتر دوربین مدار بسته اکسیرشاپ | cctvipcamera

همان طور که میدانید یکی از محیط هایی که برای کنترل آن از دوربین مداربسته استفاده می شود، باغ و ویلا است. زیرا باغ و ویلا معمولا فضای بزرگی دارند و هر چه وسعت فضا بیشتر باشد، کنترل کردن آن توسط صاحبخانه سخت تر می شود. باید بدانید که در صورت نصب یک دوربین مداربسته شبکه بدون امکانات ONVIF امکان اضافه کردن یک دوربین با مارکی متفاوت در همان شبکه وجود نخواهد داشت. در واقع یک انجمن جهانی برای ایجاد یک استاندارد عمومی در ساخت و ارتباط دوربین های مداربسته شبکه است. واژه Onvif مخفف Open Network Video Interface Forum (انجمن ارتباط باز ویدئویی شبکه) است.

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه

این شرکت در سال 2016 در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته در جهان به نقل از مجله بین المللی A&S، در رتبه چهارم قرار گرفت. با توجه به این که محصولات داهوا دارای تنوع بسیار بالایی هستند، لذا مشتریان می توانند به راحتی متناسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند. این شرکت در سایر زمینه ها اعم از خدمات AI، IOT، Cloud و… نیز فعالیت می کند. برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل باید ابتدا نقطه ای که قصد نصب دوربین در آن محل را دارید بررسی کنید. اگر قصد نصب دوربین مداربسته در محیط بیرونی از منزل را دارید باید به نکات گفته شده در قسمت های قبل توجه کنید. در نتیجه دوربین مورد نظر باید دارای استانداردهای مورد نظر نیز باشد.

http://dieselcommittee.ir

با این حال که مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ال جی از برند‌های شناخته شده جهان است اما در تولید دوربین‌های مدار بسته انتظارات را برآورده نکرده. این برند از دوربین‌های مدار بسته که نیز حاصل ساخت کشور چین می‌باشد از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ برند شیائومی همانند گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده است به دلیل قیمت مناسب و کیفیت نسبی خوب طرفدار‌های خاص خود را دارد. برند دوربین مدار بسته داهوا قادر به تولید دوربین ۴k نیز می‌باشد اما این دوربین از قیمت بالایی برخوردار است با این حال طرفدارای بسیاری نیز دارد.

  • دوربین‌ های مداربسته بوش دارای کیفیت خوبی می‌ باشند، فقط کار و راه اندازی آنها کمی پیچیده است.
  • در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد.
  • با این حال، ما متوجه شدیم که این رقابت بیشتر به دلیل قابلیت‌های استثنایی هوش مصنوعی Netatmo و برتری Arlo Pro 4 در هر دسته‌بندی است.
  • آنها همچنین می‌توانند دارای ویژگی‌های متناسب با مراقبت از کودک باشند، از جمله تخمین دمای اتاق، یا کنترل صوتی از طریق دستیارهای مجازی که به شما امکان می‌دهند لالایی بنوازید یا از طریق بلندگوی هوشمند با کودک خود صحبت کنید.
  • مالکان می‌توانند بین نداشتن فضای ذخیره‌سازی ابری (ویدئوی زنده و فقط 3 ساعت کلیپ)، ذخیره‌سازی طولانی‌تر رویداد (مانند دوربین‌های هوشمند معمولی) انتخاب کنند.
  • با این حال قیمت بالای دوربین مدار بسته برند سونی، موجب شده است تا گروه محدودی از مشتریان از این برند استقبال کنند.
در حالی که 130 دلار ارزان نیست، اما مقرون به صرفه‌تر از سایر زنگ‌های هوشمند دیگری است. در حالی که اکثر لوازم‌جانبی با برنامه‌های آیفون و اندروید ساخته می‌شوند – و این در مورد کیت امنیتی نیز صادق است – کنترل کامل از یک مکان نرم‌افزاری سخت‌تر است، به این معنی که استفاده از رویای واقعی هوشمند دشوار است. اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید. از آن زمان، این برند تصمیم گرفته است که به‌طور مداوم، راه حل‌های نوآورانه جدیدی را به بازار بیاورد.

برند هایک ویژن(Hikvision)

می توانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشیاستفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید.