بهترین دوربین مدار بسته + معرفی برترین برندها مقداد آی تی | cctvipcamera

هایلوک مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دیگر (فرزند هایک ویژن) که آن نیز از پرفروش ترین برندهای جدید شناخته می شود. برند یونی آرک نوع جدید محصولات برند یونی ویو است که به تازگی وارد رقابت با برندهای معتبر تجهیزات امنیتی و نظارتی شده است. قیمت بسیار مناسب این برند، سهولت در نصب دوربین مداربسته یونی آرک توانسته آغاز خوبی را برای این برند پدید آورد. غالبا این دوربین های مداربسته در پروژه های کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین های مداربسته برند یونی آرک تحت شبکه بوده و تنوع پایین محصولات آن یک امتیاز برای انتخاب راحت تری خریداران محسوب می شود. در کشور ایران تا کنون بیش از 100 برند دوربین مدار بسته موجود می باشد.

فروشگاه دوربین مداربسته مگادید

بله این کار شدنی است، برای این کار باید تنظیمات مربوط به ایمیل در دستگاه را انجام داد. در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید تا بتوانید تصاویر دوربین مداربسته خود را بر روی تلگرام ببینید. تجهیزات مورد نیاز دوربین مداربسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل ارتباطی و…. که جهت خرید و مشاوره میتوانید با تیم پشتیبان شرکت دیجی رانو ارتباط بگیرید.

ساعات کاری

توصیه می شود برای فضای باز و خارجی از دوربین های دارای قابلیت دید در شب استفاده کنید. البته قابل ذکر است که اغلب دوربین های مداربسته امروزی دارای ویژگی دید در شب نیز هستند. دوربین های مداربسته دید در شب قادر به ثبت تصاویر واضح و با کیفیت در شب هستند. در صورت رخ دادن حادثه ای در شب می توانید با استفاده از تصاویر این دوربین ها، وقایع را بررسی کنید. بهترین دوربین برای فضای باز دوربین دید در شب با حداقل برد دید در شب 10 متر است.

  • دستگاه های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند.
  • همین امر موجب شده تا برند بوش به یکی از کمپانی های برتر تولید کننده ی تجهیزات الکتریکی تبدیل شود.
  • آلودگی‌های محیطی مانند گرد و غبار و آلودگی‌هایی شیمیایی یکی از موثر ترین عوامل بر عملکرد صحیح و طول عمر یک سیستم نظارت تصویری هستند.
  • شما می‌توانید تصاویر را روی کارت حافظه micro SD ذخیره کرده و هر زمانی که نیاز پیدا کردید، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.
یونی ویو به واسطه تولید دوربین هایی با ویژگی های جستجوی هوشمند ،پشتیبانی از +PoE ،تکنولوژی فشرده سازی U-Code ،Starlight ، PlUG & Play توانست سهم زیادی را در تولید دوربین های آی پی و البته فروش آنها در سطح جهان بدست آورد . این شرکت با عدم تولید دوربین های توربو اچ دی بخشی از بازار را به رقبای خود واگذار کرده . قیمت بالای محصولات این شرکت نیز بعث شده است تا این شرکت پس از هایک ویژن و داهوا در رده سوم این صنعت جا خوش کند..

تمامی تولید این برند از کیفیت خوب و ویژگی های بسیار عالی برخوردار هستند. به این صورت که برخی از محصولات برند هایک ویژن از جایگاه ویژه ای در رتبه های بالا برخوردار هستند. کمپانی هایک ویژن دوربین های مدار بسته را برای کاربری های مختلف در سطوح بالا و سطوح پایین طراحی کرده است. دوربین‌های مداربسته آنالوگ یکی از بهترین و پروفروش‌ترین انواع دوربین مداربسته است‌.

http://dieselcommittee.ir