بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی | cctvipcamera

ولی باز هم داهوآ در بازار ایران جایگاه خوبی کسب کرده و مردم نسبت به استفاده از آن علاقه زیادی نشان می دهند. اگر شما به دنبال یک دوربین مداربسته با کیفیت همراه با پشتیبانی و ضمانت طولانی مدت هستید، بهتر است که از خدمات تیم داهوآ غافل نشوید. این برند نیز یکی از برندهای محبوب در بین کاربران دوربین مداربسته است. به عبارت دیگر می توان گفت هایک ویژن یک برند اقتصادی به نام هایلوک به بازار ارائه کرد.

به سراغ شرکت‌های معتبر بروید

از ویژگی های این دوربین ها به لنز های آنها میتوان اشاره کرد که باید به صورت جداگانه بر روی آنها نصب شود که با توجه با این امکان تصاویر با کیفیت تری نسبت به سایر دوربین ها دارند. شرک ویووتک محصولات خود را به مدت 1.5 سال تحت پوشش کامل گارانتی قرار می دهد که شامل خدمات تعویض محصول یا تعمیر آن در محل باشد و این کار در اعتماد و اطمینان خریداران از محصول تاثیرگذار است. دوربین های مگاپیکسل این شرکت کیفیت عالی تصویر و امکان آنالیز تصویر را دارد و رزولوشن متفاوت بین 1.3 تا 12 مگاپیکسل را به کاربران ارائه می دهد. دوربین داهوا علاوه بر داشتن گواهینامهISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد.

  • برند پلکو یکی دیگر از برندهای معروف و البته قدیمی در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته و تجهیزات نظارتی مکمل است.
  • در این مقاله سعی داریم با معرفی بهترین های بازار دوربین مداربسته در ایران و جهان شما را در انتخاب و خرید این محصول کمک کنیم.
  • این شرکت نهمین برند در لیست برترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار است.
  • در صورتی که نیاز به تحقیقات بیشتری دارید، حتما تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی یکی از برندهای بسیار پرفروش و مورد توجه در بازار ایران به شمار می‌رود. دوربین‌های مدار بسته این برند، کیفیت بالا همراه با امکانات پیشرفته و نیز قیمتی مناسب دارند. یکی از ویژگی‌هایی که باعث موفقیت بیشتر این برند شده است، بودجه ویژه آن در بخش تحقیق و توسعه است. این ویژگی سبب شده تا این برند فروش بسیار خوبی در سرتاسر جهان داشته باشد و در سال 2018 پرفروش‌ترین برند در این زمینه در کل دنیا باشد. با هر سیستم دوربین مداربسته، مواقعی نیاز به پشتیبانی وجود دارد و امکان ارسال پیام یا تماس با شخص تعمیرکاران و یا پشتیبان، بسیار مهم خواهد بود. معمولا پرفروش ترین دوربین مداربسته‌ها در بازار ایران، مدل‌هایی هستند که گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش باکیفیت و کارآمدی دارند.

انواع مارک دوربین مداربسته: مارک های جعلی و برندهای ساختگی

۳- لیست انواع مارک دوربین مداربسته بسیار طولانی است، بنابراین قادر به ذکر تمامی آنها در این گفتار نمی باشیم. اشخاص یا شرکت هایی در ایران هستند که بر روی این دوربین های مداربسته برند و نام دلخواه خود را چاپ می کنند و یا به صورت برچسبی می چسبانند. به طور کلی اگر به دنبال یک دوربین مداربسته با کیفیت و در عین حال اقتصادی هستید که با استفاده از آن بتوانید محیط مورد نظر را به صورت 24 ساعته نظارت کنید، OR-108 با قیمت مقرون به صرفه می‌تواند محصولی ایده‌آل برای شما باشد. اینگونه از دوربین های مدار بسته برای کنترل تردد ها و بررسی جزئیات مورد استفاده قرار میگیرد. این دوربین ها از نظر ظاهر مشابه دوربین های دام هستند، اما با این تفاوت که قابلیت چرخش دارند و پیشرفته تر می باشند.

دوربین مداربسته ایرانی بخریم یا خارجی؟

برند دوربین مدار بسته داهوا قادر به تولید دوربین ۴k نیز می‌باشد اما این دوربین از قیمت بالایی برخوردار است با این حال طرفدارای بسیاری نیز دارد. این برند در حوزه دوربین‌های مدار بسته حرف اول را در دنیا می‌زند و تا کنون به بیش از ۱۰۰ کشور عرضه گردیده است. می‌پردازیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر باشد.برای خرید دوربین مدار بسته به نکاتی همچون برند؛ کیفیت؛ مشخصات و ویژگی و همچنین قیمت باید توجه کنیم. با توجه به جرائم زیادی که امروزه شاهد آن هستیم، استفاده از دوربین های مدار بسته در سطح شهر و فروشگاه ها و به خصوص منازل مسکونی به شدت احساس می شود.

http://dieselcommittee.ir