خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | cctvipcamera

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های امنیتی روز/شب اختراعات خاصی برای مشاهده محیط های کم نور یا نظارت در شب هستند. این فناوری از تراشه‌های تصویر بسیار حساس استفاده می‌کند که بدون در نظر گرفتن شرایط نوری به تولید عکس‌های با کیفیت بهتر در روز و شب کمک می‌کند. شما می توانید نسبت به بودجه ای که می خواهید دوربین مداربسته تهیه کنید با کارشناسان کارپیما در میان بگذارید تا بهترین پیشنهاد را به شما بدهند . تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند.

دوربین خودرو چه کاربردی دارد ؟

نمایندگی مرکزی هایک ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد. دوربین مداربسته واید هایک ویژن دوربینی با زاویه دید Wide که برای محیط های داخلی و کوچک بسیار مناسب است. زیرا این نوع از دوربین ها تمام اتاق را به خوبی پوشش می دهند و بخش کمی در نقطه کور دوربین قرار دارد. دوربین مداربسته با لنز 2.8 از دوربین های واید هایک ویژن محسوب می شود. زاویه دید دوربین مداربسته با لنز واید بین 85 تا 95 درجه است و این پهنای دید، فضای بسیار خوبی برای اهداف نظارتی فراهم آورده است.

تفاوت دوربین کودک با سایر دوربین های مداربسته چیست ؟

را از لحاظ تکنولوژی ساخت می توان به 2 دسته کلی آنالوگ و تحت شبکه دسته بندی کرد. این سری محصولات دوربین نظازتی برای ارائه یک تصویر کلی مناسب می باشد که معمولا در وسط اتاق و به صورت سقفی نصب می شوند. معمولا جنس بدنه دوربین به دو دسته کلی پلاستیک و فلز دسته بندی می شوند.

http://dieselcommittee.ir

لیست قیمت هایک ویژن همواره توسط خود شرکت تنظیم و به نمایندگی ها ارسال می گردد. شما می توانید در لیست قیمت هایک ویژن پارس ارتباط از آخرین قیمت های روز این محصولات مطلع گردید. همکاران گرامی با توجه به نوسانات قیمت تصمیم گرفتیم لیست قیمت های بروز را در لحظه وارد سایت کنیم. لذا هر لحظه که شما از سایت بازدید کنید جدیدترین لیست قیمت ها را مشاهده خواهید کرد.

  • دوربین وایرلس یا همان دوربین مداربسته بیسیم به نوعی از دوربین های امنیتی گفته می شود که برای نصب و راه اندازی، نیازی به کابل و سیم ندارند و از طریق اتصال به اینترنت، تصاویر را ضبط و پخش می کنند.
  • همه ی دوربین های مداربسته بی سیم مبتنی بر IP نیستند و برخی از دوربین های بی سیم می توانند از حالت های جایگزین انتقال بی سیم استفاده کنند و انعطاف پذیری بالایی در نصب داشته باشند.
  • برای دوربین های مدار بسته میدان دید افقی و عمودی است که تحت تاثیر قرار می گیرد، در حالی که در دروبین های معمولی فقط دید افقی است که بیشتر مورد توجه است.
  • این نوع سیستم های امنیتی توانسته است حس امنیت و آرامش را به استفاده کنندگان خود بدهد و از برو بسیاری از مشکلات و ناامنی ها جلوگیری کند.
  • اکثر مدل‌ها همچنین دارای حسگرهای حرکتی هستند که می‌توانند هر زمان که شخصی وارد منطقه می‌شود، اقدام و نورافکن را فعال کند تا به‌طور خودکار روشن شود.
  • ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

که البته معمولاً ۵ مگاپیکسل اعلام شده توسط اکثر برندهای چینی ۵ مگاپیکسل واقعی نمی باشد ولی برندهای معتبر نظیر سامسونگ و امثال آن این دوربین های مداربسته ای اچ دی را تا کیفیت 4 مگاپیکسل تولید می کنند. همچنین شرکت سیماران جدیداً اقدام به عرضه پکیج های دوربین مدار بسته HDTVI با کیفیت 5 مگاپیکسل نموده است . معمولا برای نظارت داشتن بر کلیه اماکن داخلی و خارجی از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند. این دوربین ها با توجه به شرایط و محیط می تواند انواع مختلفی داشته باشد. یکی از وسایل اصلی دوربین های مدار بسته ضبط کردن تصاویر و فیلم و ارسال برای دستگاه DVR و یاNVR است. دوربین های مداربسته، عموما به صورت دوربین های ویدئویی و یا دوربین های دیجیتال در دسترس هستند.

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM