خرید دوربین مداربسته 6 برند برتر + ارسال فوری + قیمت رقابتی ایمن موج ثامن | cctvipcamera

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های دوربین مداربسته، شامل یک پک کامل از وسایل مورد نیاز، جهت نصب و راه اندازی یک دوربین مدار بسته است.این پکیج ها معمولا دارای دو عدد دوربین مداربسته، یک دستگاه گیرنده اطلاعات، کابل جهت اتصال دوربین ها به دستگاه، منبع تغذیه مرکزی و تعدادی فیش هستند. دوربین مداربسته یکی از لوازم الزامی برای افزایش امنیت هر خانه یا محیط کاری می باشد. برای دسترسی و کنترل دوربین های اسپید دام می توان از یک کامپیوتر استفاده کرد و با نرم افزار جانبی تمامی امکانات دوربین را به کار گرفت. همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد.

http://dieselcommittee.ir

لنز به ترکیبی از عدسی ها می گویند که وظیفه تنظیم و ارسال نور محیط و تصاویر دوربین مداربسته را بر عهده دارد. و هیچ نقظه کوری ندارد، و همچنین بر خلاف دوربین های اسپید دام، دوربین مداربسته چشم ماهی قادر است تا به صورت همزمان زاویه دید 360 درجه را نمایش دهد. برای نصب دوربین مداربسته بی سیم شما به هیچ نصابی ندارید و می توانید به راحتی خودتان دوربین مداربسته بی سیم را راه‌اندازی کنید. دوربین مداربسته دام دارای ظاهری زیبایی می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد وقتی می خواهند دوربین مداربسته را در مکان های داخلی نصب کنند، انتخابشان دوربین مداربسته دام خواهد بود. همچنین با توجه به امکان راه داشتن پشت بام از خانه های اطراف دیوار ها و مرز بین دیوار همسایه را نیز با دوربین مدار بسته دید درشب قوی پوشش دهید.

تاثیر اجرت کابل کشی و نصب در قیمت

دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است. اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد. تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید. این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید.

خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل IPC-HDW2231TP-AS-0280B-S2 – ایمن موج ثامن

سیم CCA برای سیم های کوتاه مناسب است در حالی که سیم کامل مسی برای سیم های طولانی مورد نیاز است. با دوربین های HD-over-coax، سیم کواکسر RG59U از نوع CCA را می توان برای دویدن تا 300 فوت با نتایج رضایت بخش استفاده کرد. با دوربین های IP PoE، سیم CAT5e یا CAT6 از نوع CCA را می توان برای سیم های تا 150 فوت استفاده کرد. حتی اگر خود لبه دیواری در دید دوربین نباشد، اگر لنز دوربین شما به موازات لبه نزدیک باشد، دوربین دارای انعکاس IR خواهد بود.

  • دوربین‌های HDCVI – در رزولوشن‌های حداکثر 4K موجود هستند و کنترل‌های ویدئو/صوت/PTZ را با استفاده از فناوری سیگنال HDCVI که با همه DVR‌ها سازگار است، از طریق کابل کواکسی انتقال می‌دهند.
  • شما برای داشتن یک زندگی با آرامش نمی توانید از محیط پیرامون خود غافل باشید برای هم امر باید بتوانید بصورت 24 ساعته محل زندگی خود را تحت نظر داشته باشید تا از وقوع جرم و سرقت جلوگیری نمائید.
  • کاهش نویز دیجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد.
  • اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد.

معوملا از دوربین های امنیتی و نظارتی متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد. دوربین مدار بسته چشم ماهیدوربین چشم ماهی دارای لنزی بسیار واید می باشند و تصویری در حدود ۱۸۰ درجه ارائه می دهند. ظاهر کیس دوربین دام به صورت کروی شکل می باشد که معمولا این قسم از محصولات دوربین مدار بسته در فضاهای داخلی مثل فضاهای اداری و گاها تجاری نصب می شوند. همچنین در محیط های صنعتی که امکان حضور انسان به خاطر شرایط محیطی وجود ندارد، شما می توانید با بکارگیری دوربین مدار بسته این خلا را جبران و به دستاورد های بهتر و دقیق تری در مواجه با نیروی انسانی دست پیدا کنید. نقش دوربین های مداربسته در مراکز تجاری و صنعتییکی از کاربرد هایی که برای دوربین مداربسته می توان ذکر در مراکز تجاری و همچنین صنعتی می باشد. شما می توانید یک مانیتور دوربین مدار بسته با هر اندازه ای خریداری کنید یا از تلویزیون استفاده کنید.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل Hikvision DS-2CD1023G0-I