خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | cctvipcamera

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مختلفی از لنز ها وجود دارد و می توان دوربین ها را با توجه به لنز آن ها نیز تقسیم بندی کرد. سلام جناب دوستی عزیز، با موردی که شما فرمودید تا کنون مواجه نشده ایم، اما می توانید از برندهای مطرح داخل بازار مانند داهوا یا ایکس ویژن استفاده کنید که همگی در صورت نصب، عملکرد بدون مشکل خواهند داشت. منظور از indoor یعنی محیط های داخلی یا مسقف می باشد که برای این محیط ها اکثرا از دوربین های دام استفاده می شود.

دوربین 360 درجه برایتون مدل 2112P8 WIFI

از روش انتقال تصویر p2p زمانی استفاده می شود که شما میخواهید از نسل های 3G و یا 4G و یا شبکه‌های بی‌سیم مانند جی پی اس و edge بهره ببرید. برای انتقال تصویر به روش p2p هر شرکت تولید کننده دستگاههای dvr و nvr با استفاده از یک کد یونیک و یک سرور واسط امکان دسترسی را به سیستم به شما می دهد. یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال دستگاه dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید. برای 4 دوربین مداربسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت. برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS یو پی اس با توان 600VA استفاده کنید. DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد.

http://dieselcommittee.ir

سازگاری اولین نگرانی است، اما شما همچنین می خواهید که با دستگاه شما به خوبی کار کند. به عنوان مثال، اگر دوربین های شما عملکرد بزرگنمایی دارند، اما نرم افزار شما اجازه بزرگنمایی را نمی دهد، آن نرم افزار بهترین گزینه برای شما نیست. دوربین مداربسته استوانه ای شکل هستند که برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند. نقاط قوت آنها به طور خاص در برنامه هایی است که نیاز به مشاهده از راه دور دارند. این دوربین ها در داخل محفظه های محافظ نصب شده اند و در برابر گرد و غبار، خاک و سایر عناصر طبیعی محافظت می شوند. دوربین‌ها را می‌توان به راحتی با یک براکت نصب کرد و بسته به نیازهای کاربرد مورد نظر آن، با لنزهای ثابت یا وریفوکال نصب شد.

دوربین مداربسته دام  – DOME

این کار برای به حداقل رساندن نوردهی بیش از حد در جایی که جسم در نتیجه نور بیش از حد مادون قرمز کاملاً سفید به نظر می رسد انجام می شود. تصویر زیر نمونه ای از عملکرد هوشمند IR روی دوربینی با دید در شب مادون قرمز 300 فوت است. در حالی که کامیون تنها 30 فوت از دوربین فاصله دارد، ویژگی IR هوشمند شدت IR را کاهش می دهد تا از “تابش خیره کننده IR” در اشیاء نزدیک به دوربین جلوگیری کند. به طور خاص، حصار در سمت کامیون رو به دوربین، اشیاء اصلی در فوکوس هستند. SmartIR شدت را کاهش می دهد تا اطمینان حاصل شود که آن اشیا بیش از حد در معرض تابش تابش IR قرار نمی گیرند.

تجهیزات جانبی دوربین IP تحت شبکه

در ادامه به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته و مزیت های هر یک از آن ها آشنا خواهید شد. هر دوربین مداربسته مجموعا دارای یک سری ویژگی ها یا شرایط کار است که معمولا در بخش مشخصات یا کاتالوگ دستگاه به آن اشاره می شود که دمای مناسب برای بهترین عملکرد دوربین نیز در آن ذکر شده است. دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است. برخی از دوربین های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند. برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند. در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند.

  • به صورت کلی خرید لنز وریفوکال موتورایز منطقی تر از لنز وریفوکال دستی می باشد اما برخی اوقات به خاطر بودجه لنز وریفوکال دستی نیز گزینه خوبی می باشد.
  • این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است .
  • فعالیت ما در فرافن از سال ۸۵ و با تمرکز بر تجهیز و اجرای پروژه‌های نظارتی و امنیتی آغاز شد و با راه‌اندازی سایت فرافن مارکت به‌عنوان یکی از اولین فروشگاه‌های اینترنتی دوربین مداربسته در ایران، دامنه خدمات و فروش محصولات ما به سراسر کشور گسترش یافت.
  • دوربین مدار بسته برای پشت بام هایکی از محل های ورود به ساختمان پشت بام می باشد و شما باید محل ورودی از طریق پشت بام را با دوربین مداربسته پوشش دهید.