خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | cctvipcamera

با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد. تعیین این تهدیدات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید. بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد. دوربین حرارتی یا ترمال همانطور که از نامش پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش می‌دهد. در این نوع دوربین های مدار بسته معمولاً اجسام گرم به‌ترتیب با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد، و اجسام سردتر به‌ترتیب با رنگ‌های سبز، بنفش و آبی نمایش داده می‌شوند. با استفاده از کابل cat5 قادر خواهید بود که تصاویر رنگی را تا فواصل طولانی بین دوربین و دستگاه تحت شبکه منتقل کنید.

http://dieselcommittee.irدوربین لامپی به دستگاه ضبط دوربین مداربسته وصل نمی شود و تصاویر را درون مموری کارت ذخیره می کند. امروزه دوربین لامپی یکی از پرطرفدار ترین دوربین مداربسته در بازار ایران می باشد، این دوربین ها همانطور که از اسم آنها مشخص است دقیقا شبیه یک لامپ است و برای نصب دوربین مداربسته لامپی تنها باید دوربین را به سرپیچ لامپ وصل کنید. شاید بتوان گفت که نصب دوربین مداربسته چشم ماهی تنها معایب این دوربین است، نصب این دوربین بسیار دشوار است و باید در شرایط بسیار خاص صورت بگیرد. دوربین های اسپید دام دارای زوم فوق العاده ای هستند و این یکی از مهم ترین مزایا دوربین مداربسته است. دوربین مداربسته دام به علت جنس بدنه و مقاومت پایینی که دارد و همچنین شکل ظاهری آن مناسب نصب در فضای باز نمی باشد. دوربین مداربسته دام، به علت شکل گنبدی که دارد سخت تر از دوربین های بولت است.

NVR – مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های تحت شبکه از طریق کابل شبکه به دستگاه ان وی ار متصل شده و اطالاعات بر روی هارد ذخیره میشود امکان اتصال دوربین های مداربسته آنالوگ به دستگاه ضبط تحت شبکه امکان پذیر نیست. و یک تصور غلط وجود دارد که دستگاه های تحت شبکه برای ذخیره سازی اطلاعات نیاز به اینترنت دارند. دوربین مداربسته با دید در شب هوشمنددرک این نکته مهم است که دوربین های مداربسته دید در شب را نمی توان پشت پنجره یا هر نوع شیشه ای قرار داد. در غیر این صورت نور مادون قرمز دوربین از پنجره به داخل حسگر دوربین منعکس می شود و باعث انعکاس IR می شود.

  • دوربین های با لنز متغییر قابل تنظیم بوده و پس از نصب می توان فاصله کانونی لنز را تنظیم کرد.
  • مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد.
  • رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود.
  • نصب دوربین مداربسته می تواند اهداف زیادی داشته باشد اما یکی از مهم ترین اهداف آن، برقراری امنیت می باشد.

فروشگاه اینترنتی مالکد میتوانید انواع دوربین مداربسته بیسیم رم خور را برسی و خریداری کنید. نکته بعدی که در تعیین قیمت دوربین مداربسته باید به آن توجه داشته باشید این است که دوربین‌های مدار بسته در دو نوع لنز ثابت fix و متحرک varifocalموجودند. دوربین‌های لنز ثابت فقط روی یک نقطه خاص فوکوس می‌کنند و معمولاً برای استفاده در مراکز خرید مناسب هستند. اما اگر بخواهید پوشش دید بیشتری داشته باشید باید از دوربین‌های لنز متحرک استفاده کنید تا بتوانید با توجه به نیاز خود زاویه دید آن را تغییر داده یا بزرگنمایی کنید.

دوربین چرخشی خورشیدی 5 مگاپیکسل سیم کارتی|قیمت دوربین خورشیدی

علاوه بر جمع آوری مدرک برعلیه مجرمین یکی دیگر از فواید نصب دوربین مداربسته مخفی این است که نیروهای پلیس آرامش بیشتری در حین ماموریت دارند زیرا می دانند که با نصب دوربین مداربسته، مجرمین نمی توانند در دادگاه برعلیه مامورین ادعا های پوچ ارائه دهند. تصور کنید یک پکیج دوربین مدار بسته به همراه DVR با کیفیت 5 مگاپیکسل خریداری نموده اید. دوربین های کیوب که بیشتر در سبک های مینیاتوری طراحی میشوند هزینه و امکانت چندانی نداشته و بهترین گزینه برای استفاده های جزئی از دوربین های مداربسته است، دوربین کیوب تنها در چند برند ویوتک، داهوا و هایک ویژن تولید میشود. می توان گفت که یکی از مهم ترین دلایل نصب دوربین مداربسته، افزایش و تامین امنیت می باشد، همچنین قابل به ذکر است که نصب دوربین مداربسته باعث جلوگیری از جرم، ثبت اتفاقات، نظارت، کنترل از راه دور و… نصب دوربین مداربسته می تواند اهداف زیادی داشته باشد اما یکی از مهم ترین اهداف آن، برقراری امنیت می باشد.

دوربین مداربسته LESO مدل  D22 HD