خرید و فروش عمده دوربین مداربسته-استعلام قیمت از تامین کنندگان ویترین نت | cctvipcamera

فاصله کانونی در دوربین های نظارتی و امنیتی برحسب میلی متر می باشد و هر چه عدد فاصله کانونی کوچکتر باشد مقدار پوشش دهی دوربین مدار بسته مورد نظر بیشتر می شود. قیمت دوربین مدار بسته در این سری محصولات نسبت به سایر دوربین ها به صورت چشمگیری بالاتر است. دوربین مداربسته متحرک را بام های دوربین مدار بسته اسپید دام یا دوربین PTZ نیز می شناسند. نقش دوربین های مداربسته در مراکز تجاری و صنعتییکی از کاربرد هایی که برای دوربین مداربسته می توان ذکر در مراکز تجاری و همچنین صنعتی می باشد. یکی از معایب دوربین های آنالوگ احتمال نویز گرفتن و قطع و وصل شدن تصویر در آن هاست که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید به صفحه علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مدار بسته مراجعه کنید. دوربین های آنالوگ به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصویر برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد و کم نور مناسب نیستند.

  • به محض ورود به کارپیما با یک سایت پر از دوربین مداربسته رو به رو می‌شوید!
  • قیمت دوربین مدار بسته با توجه به برند های مختلف و کیفیت ان متغییر است برای خرید دوربین مدار بسته می توانید با دیدنگار تماس بگیرید و به صورت رایگان از کارشناسان مشاوره بگیرید.
  • دستگاه دی وی آر 32 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 32 عدد دوربین توربو HD را دارد.
  • بعضی از دوربین های مداربسته مجهز به زوم اپتیکال هستند و برخی دیگر مجهز به زوم دیجیتال هستند.
  • دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند.

بسیاری از سیستم های امنیتی خانه شامل یک یا چند دوربین امنیتی داخلی به عنوان بخشی از سیستم کلی هستند. نوع لنز به‌کار‌رفته در دوربین های بولت تعیین کننده زاویه و میدان دید دوربین است. دوربین بولت از لحاظ نوع لنز به 3 دسته لنز ثابت ، لنز متغیر و لنز موتورایز تقسیم می‌شود. با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد. تعیین این تهدیدات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید. در هنگام محاسبات مقدار جریان مصرفی برای تامین منبع تغذیه هر دوربین مداربسته در حدود 2 آمپر جریان مصرف می کند.

دوربین مدار بسته خورشیدی (بدون نیاز به برق)

نحوه نصب همان سیستم آنالوگ است،‌ با این تفاوت كه كیفیت تصویر بسیار بالاتر رفته است. به عنوان مثال می‌توان به دوربین 2 مگاپیكسلی هایك ویژن مدل DS-2CE16DOT-ITF اشاره كرد. از ویژگی‌های دیگر این دوربین دید در شب با برد 30 متر و درجه محافظتی IP67 است. یكی از مزیت‌های دوربین‌ مداربسته آنالوگ HDTVI راحتی نصب و آموزش استفاده از آن است كه نیازی به دانش شبكه نخواهد بود. اگر دوربین مداربسته ای که قرار است خریداری کنید نمی تواند در این چهار جهت حرکت کند، آن را نخرید!

http://dieselcommittee.ir

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دی وی آر 32 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 32 عدد دوربین توربو HD را دارد. معمولا این دستگاه ها می توانند از یک یا دو عدد دوربین IP نیز پشتیبانی کنند. این دستگاه ها دارای پورت و ورودی خروجی های متعدد از جمله VGA ،HDMI ،LAN ،SATA ،USB و … هستند. دستگاه دی وی آر 16 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 16 عدد دوربین توربو HD را دارد. دستگاه دی وی آر 8 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 8 عدد دوربین توربو HD را دارد. دستگاه دی وی آر 4 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 4 عدد دوربین توربو HD را دارد.

دوربین مدار بسته هایلوک مدل IPC-D120

در صورت نبودباتری پشتیبانیا همانیو پی اس، دوربین های امنیتی در صورت قطع ناگهانی برق، خاموش می شوند. پس زمانی که دو قیمت مختلف را با هم مقایسه می کنید حتماً به قیمت نصب و متراژ و اجرت کابل کشی توجه نمایید. بخصوص در جاهایی که تعداد دوربین ها زیاد است و یا فاصله دوربین ها تا DVR زیاد می باشد و متراژ کابل کشی زیاد است، این مورد بسیار تاثیر گذار است.