خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 26 بهمن | cctvipcamera

نوع مجله خبری دوربین مداربسته آی پیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است. بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود. مزیت استفاده از یو پی اس برای دوربینهای امنیتی داخل منازل این است که این یو پی اس ها را میتوان برای دیگر وسایل الکتریکی نیز استفاده کرد. در مورد دوربینهای مانیتورینگ و کنترلی فروشگاه ها و سایت های کارخانجات نیز یو پی اس از همین مقدار اهمیت برخوردار است. با وجود LED های IR که به صورت جداگانه در ساختار دوربین های EXIR تعبیه شده اند باعث می شود که انعکاس نور IR با لنز دوربین تداخل تداخل نداشته باشد. کاور منحنی مانند و شیشه ای این دوربین ها باعث می شود تا نور IR به سمت لنز دوربین بازتاب داده شده و دوربین را کور کند.

فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد. در طراحی و ساخت انواع دوربین مدار بسته فناوری های مختلفی به کار می رود. تشخیص چهره، شمارش افراد، تشخیص نفوذ و… از جمله تکنولوژی های پر کاربردیست که در تولید دوربین مداربسته استفاده می شود.

انتقال تصویر بدون اینترنت

از جمله ویژگی های کاربردی و اصلی یک دوربین های نظارتی متحرک این است که در قدم اول کاربر می تواند جهت دوربین را به وسیله کنترلر عوض کند. که باعث می شود در هنگام نصب دوربین نصاب قدرت مانور بالایی داشته باشد و از این بتواند دوربین بالت را هم به صورت سقفی و هم به صورت دیواری نصب نماید. همانطور که در این قسمت توضیح دادیم دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند در نقش های مختلفی ظاهر شود که به بعضی از آن ها اشاره کردیم. شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. خط دوربین با ارائه کیفیت تصویر چشمگیر، محصولات فوق العاده بادوام و ضد خرابکاری را با ویژگی هایی مانند منوی OSD از طریق Up-the-Coax ، روشنایی EXIR، زوم موتوری ارائه می دهد.

دوربین بی سیم اسپید دام کروزر آیمو مدل IMOU Cruiser IPC-S42FP-D

شما می توانید از هر سیم کارتی مانند ایرانسل ،همراه اول یا رایتل در این دوربین ها استفاده کنید. نام دوربین دام از شکل ظاهری دوربین مداربسته که گنبدی شکل است، گرفته شده است. به دلیل نصب این دوربین ها بر روی سقف، گاها نیز به این دوربین ها دوربین های سقفی نیز می گویند. دوربین مداربسته دام گزینه مناسبی برای فضاهای داخلی مانند فروشگاه، ادارات، پارکینگ منازل و مکان های عمومی، هتل ها، بیمارستان ها و … است. دوربین مدار بسته را به مانند تمام وسایل دیگر، به راحتی از طریق اینترنت میتوان خریداری کرد. باخرید آنلاین دوربین مداربسته از سایت های معتبر و مطمئن از ایمنی هر محیطی آرامش خاطر خواهید یافت.

http://dieselcommittee.irدوربین های مداربسته IP به جهت کوتاه کردن سیم کشی تا دستگاه مرکزی به کار میروند که در بخش تفاوت NVR و DVR توضیح داده ایم، دستگاه های ضبط تحت شبکه معمولا برای انتقال تصویر از تکنولوژی های P2P و Ip static بهره میبرد. در واقع دستگاه های ضبط دوربین مداربسته، قلب سیستم های دوربین مداربسته می باشند، این دستگاه ها وظیفه مهمی دارند که آن این است که باید اطلاعات و تصاویر را دریافت آن ها را به داده های دیجیتال تبدیل و سپس در هارد دیسک ذخیره کنند. تا هر زمان که نیاز به این اطلاعات و تصاویر داشتید، بتوانید به راحتی تصاویر دوربین مداربسته خود را بازبینی کنید. دوربین مداربسته اسپید دام دارای زاویه دید 360 درجه می باشد و شما می توانید از راه دور دوربین اسپید دام خود را بچرخانید تا زاویه مورد نظر خود را ببینید. در نصب دوربین مدار بسته در ورودی ها دقت داشته باشید که حداقل نقطه کور را داشته باشید و در صورت لزوم از 2 دوربین مداربسته استفاده کنید تا تصاویر همدیگر را همپوشانی داشته باشد.

  • عبارت PTZ مخفف Pan (چرخش افقی)، Tilt (چرخش عمودی) و Zoom (بزرگنمایی) می‌باشد.
  • برخی سریع ترند، بعضی مطمئن ترند، برخی ساده ترند و برخی به صورت سخت افزاری و بعضی به صورت نرم افزاری پیاده سازی می شوند.
  • قابلیت تطبیق دید آن را برای استفاده در فضای باز و مشاهده در فواصل طولانی ایده آل می کند.
  • با دوربین های HD-over-coax، سیم کواکسر RG59U از نوع CCA را می توان برای دویدن تا 300 فوت با نتایج رضایت بخش استفاده کرد.