دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | cctvipcamera

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی و تصویر برداری در 60 فرم در ثانیه است. برند یونی ویو بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است. در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند.

بهترین برند دوربین مدار بسته

خیلی خوشحالیم از این که دوربین های مداربسته اکسوم واستون مفید بوده و ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. گارانتی دوربین های مداربسته اکسوم 50 ماهه است و در صورت هرگونه خرابی و مشکلی دوربین شما با دوربین نو تعویض میشود. برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید. اگر شما ازیو پی اس استفاده نکنید، دوربین های مداربسته شما خاموش خواهد شد. البته گفتنی است اطلاعات قبل از قطع برق از بین نمی رود، از این بابت نگران نباشید. همانطور که می دانید اکثر دوربین های مدار بسته را در فضای بیرون از ساختمان نصب می کنند ، به همین دلیل مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران اهمیت بسیاری دارد.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند اکسیس

همچنین امن الکترونیک نماینده انحصاری و رسمی هایک ویژن در گیلان ، هایلوک در گیلان و دوربینهای مدار بسته هیرو در رشت میباشد. این برند نیز یکی از برندهای بسیار پرفروش در سراسر جهان است و در ایران در مقام دوم در فهرست پرفروش ترین دوربین مداربسته، قرار می‌گیرد. دوربین‌های این برند نیز کیفیت بسیار بالا، امکانات پیشرفته و به روز و همچنین قیمتی مناسب و متناسب با نیازهای کاربران ایرانی سطح بالا، دارند. محصولات این برند از سال 2014 تا امروز همواره در لیست 10 مورد از پرفروش‌ترین و مورد توجه‌ترین مدل‌های دوربین مدار بسته در سراسر دنیا بوده‌اند.

http://dieselcommittee.ir

این برند فعالیت خود را در بازار این محصولات، در سال 2011 میلادی آغاز نمود و اولین محصولات تحت شبکه را روانه بازار کرد. این برند را می‌توان در مقام سوم پرفروش‌ترین برندها در بازار ایران دانست. دوربین‌های ساخت این شرکت از این قاعده مستثنا نیستند و جز بهترین برندهای دوربین مداربسته هستند. بهترین برند دوربین مداربسته برای این کارایی باید از نورپردازی قدرتمندی استفاده کند و بتواند در شب تصاویر با کیفیتی را ضبط کند. با این‌حال، ابتدا به این پرسش پاسخ دهید که دوربین قرار است در چه محیطی مستقر شود و آیا قرار است یک پوشش کامل از محل را ارایه کند یا خیر. در این مقاله به انواع مارک دوربین مداربسته و برندهای دوربین های حفاظتی موجود در بازار ایران می پردازیم و بهترین مارک دوربین مداربسته موجود در بازار را که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را معرفی میکنیم.

  • امروزه برندهای مختلف و زیادی از دوربین های مدار بسته در بازار فروش موجود هستند.
  • نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است.
  • محصولات این شرکت طول عمر بالایی دارند و در برابر آسیب ها و مشکلات مختلف مقاومت زیادی از خود نشان می دهند.
  • و همچنین این برند سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت و به روزرسانی محصولات خود در صدر جدول بهترین برند ها باشد.
همچنین پیشنهاد میکنیم برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های مداربسته اکسوم مقاله همه چیز درباره دوربین مداربسته اکسومرا مطالعه کنید. اویژیلون یک شرکت کانادایی است که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته شبکه فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت شامل دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می‌شود. شرکت دوربین مدار بسته ی یونی ویو یکی از شرکت های معتبر در این حوزه می باشد که از سال 2006 فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرده است. کمپانی یونی ویو در حال حاضر یکی از کمپانی های پیشرو در طراحی و تولید انواع مدل های دوربین مدار بسته می باشد. در ادامه به بررسی اجمالی تک تک لیستی که از بهترین برند دوربین مدار بسته پرداخته ایم، که به شرح زیر هستند.

دوربین مداربسته آنالوگ