دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | cctvipcamera

شرکت فوژان فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی، سیستم های پلاک خوان و سیستم اعلام سرقت در ایران آغاز کرد. یکی از محصولات فوق العاده این شرکت، دوربین های مداربسته اکسوم است که با توجه به بازه زمانی کوتاهی که از شروع تولید این مجموعه میگذرد توانسته است جایگاه بسیار مناسب و خوبی را به خود اختصاص دهد. در نهایت شاید مهم ترین چیزی که بعد از خرید و استفاده از دوربین مدار بسته ایرانی برای شما حائز اهمیت است، خروجی تصاویر خوب و با کیفیت همراه با رضایتمندی شماست. اینکه شما از دوربین مداربسته ایرانی آنالوگ استفاده کنید یا IP بستگی به نیاز و محیط کاری شما دارد، که به نظر من بهتر است برای انتخاب دوربین مداربسته حتما از یک تیم فنی مشاوره بگیرید. این شرکت با این که از سال 1994 فعالیت خود را شروع کرده است ولی توانسته به سرعت جایگاه خود را ارتقا داده و به یکی از برترین برندهای جهانی تبدیل شود. یکی از بهترین برندها که در کیفیت محصولات خود بسیار معروف هست و در تولید انواع دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری با تکنولوژی بالا فعالیت می‌کند.

  • همچنین محدود بودن مدل هایی از دوربین که همزمان با تصویر، صدا را نیز ضبط می کنند در این برند محدود می باشد.
  • برخی از دوربین ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید.
  • این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید.
  • برای دریافت قیمت دوربین مداربسته ورتینا به لینک بالا مراجعه فرمائید.
  • این شرکت نیز جزو پرفروش ترین و بهترین برند ها در زمینه سیستم های امنیتی است.
به گونه ای که شرکت های رقیب به فکر جایگزین کردن این تکنولوژی در محصولات خود شدند. این برند در حال حاضر توسط شرکت پارس ارتباط به ایران وارد شده است و این شرکت پخش این محصول را در ایران بر عهده گرفته است . به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکی از انتخاب‌های خودتان را پاناسونیک در نظر بگیرید. با استفاده از سخت‌افزار پیشرفته، فناوری‌های پیشرفته تجزیه‌وتحلیل تصویر و هوش مصنوعی، با سابقه بیش از 60 سال نوآوری فنی و پیگیری کیفیت، “ادراکی” جامع از اطلاعاتی که قبلاً غیرقابل درک بود، به‌دست آمده است. در حال حاضر، Zicom در خاورمیانه و بیش از 1100 شهر در جهان حضور دارد و بیش از یک میلیون مشتری خوشحال را با محصولات و خدمات امنیتی ارزش‌افزوده خود تضمین می‌کند. CP PLUS با اولین کارخانه اختصاصی خود در هند، تولید خود را در جهان افزایش داده است.

http://dieselcommittee.irدر سال 2015 درآمد این شرکت بالغ بر 0.81 میلیون دلار و در سال 2016 به 0.9 میلیون دلار افزایش پیدا کرد. Videopark ارائه کالا به صورت OEM و ODM برای مشتریان خود انجام میدهد. این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری و خلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده‌است. محصولات پرکسیس به مدت 555 روز دارای گارانتی هستند که مصرف کنندگان میتوانند از قسمت اصالت سنجی محصولات پرکسیس با وارد کردن کد درج شده بر روی محصول در فرم موجود از اصالت کالا و مدت زمان باقی مانده گارانتی محصولات آگاه شوند. همانگونه که از کلمه مارک و برند بر می آید، هر نامی که بر روی یک کالا بگذاریم یک برند یا مارک محسوب نمی شود.

برند برتر دوربین مداربسته در جهان

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ویو اولین شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه است. این شرکت نیز جزو پرفروش ترین و بهترین برند ها در زمینه سیستم های امنیتی است. همچنین یونی ویو محصولات دیگری مانند دستگاه های ضبط NVR، دستگاه های Decoder و Incoder، دستگاه های ذخیره ساز و… را نیز تولید می کند. شرکت فلیر یک شرکت آمریکایی و ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری یکی دیگر از 10 برند برتر دوربین مداربسته است. از آن جایی که فلیر در زمینه دوربین مداربسته به صورت تخصصی تر فعالیت می کند از بهترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته حرارتی به حساب می آید. این دوربین های حرارتی با تکنولوژی پیشرفته به بهترین نحو انواع اشیاء نامرئی را در شب، شرایط پر گرد و غبار و مه تشخیص می دهند که این عمل با دریافت انرژی حرارتی اشیاء صورت می گیرد.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

نسبت قیمت به کیفیت مناسب محصولات کمپانی یونی ویو علاوه بر این که موجب شده است که به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته شناخته شود، امکان رقابت با محصولات دیگر برندها را نیز فراهم آورده است. امروزه برندهای مختلف و زیادی از دوربین های مدار بسته در بازار فروش موجود هستند. در پاسخ به این که بهترین مارک دوربین مدار بسته چیست، می توان گفت که بهترین دوربین مدار بسته در ایران، دوربینی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند پاناسونیک