دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | cctvipcamera

برند هایلوک یکی دیگر از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که محصولات این برند در سال 2018 میلادی به وسیله ی کمپانی هایک ویژن معرفی شد. دوربین های مدار بسته ی هایلوک از لحاظ کیفتی دست کمی از محصولات اصلی برند هایک ویژن ندارند. تنهای نقطه ی تمایز این دو برند در متریال های به کار رفته ی آن می باشد.

  • سنسور تصویر بهترین دوربین مداربسته بهتره که سونی باشه ولی سونی بودن الان توی بازار کشور ما پر شده ولی اینکه اصله یا تقلبیه و وارد کننده عزیز فیک اون رو آورده ، جای بحث داره.
  • Ring محصولات گسترده ای دارد، در میان آن‌ها دوربین امنیتی هوشمند Ring Spotlight Cam را بررسی می‌کنیم.
  • در اولویت دوم پیشنهاد می‌کنیم طبق همین لیست و پیشنهادهایی که در خلال معرفی برندها توصیه کرده‌ایم را اولویت قرار دهید.
  • این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند.
  • پس باید شما بعنوان خریدار این موضوع را نیز در نظر بگیرید که میخواهید دوربین مداربسته ایرانی تان در شب چه محدوده ای را پوشش بدهد.

دوربین های هایک ویژن قابلیت تصحیح تصویر و ایجاد تعادل را در میزان نور دارند و در شرایط مختلف می توانند کنتراست بالای نوری را بهبود بخشیده و موجب افزایش کیفیت تصاویر شوند. مزیت اصلی استاندارد Onvif، آزادی عمل برای انتخاب سخت افزار از هر سازنده است که با این استاندارد کار می کند. با این استاندارد، دیگر کاربر به یک راه حل و تکنولوژی اختصاصی و منحصر به فرد وابسته نیست. ضرر بعدی و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است. با اینکه محصولات شرکت داهوا مبتنی بر پلتفرم باز طراحی شده‌اند، محصولات داهوآ انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با دیگر سیستم‌ها ادغام می‌شوند. نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است.

http://dieselcommittee.irمجله خبری دوربین مداربسته آی پی‌ های مداربسته انواع مختلفی دارند و معمولا برای ضبط تصاویر محیط اطراف اعم از فروشگاه‌ ها، مغازه‌ های مختلف، ساختمان‌ های تجاری و مسکونی، اداره‌ ها و سازمان‌ های مختلف استفاده می‌ شوند. دوربین‌ های مداربسته علاوه‌ بر جنبه ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت، جنبه نظارتی هم دارد. به گونه‌ ای که در بعضی از اداره‌ ها و شرکت‌ ها از آنها برای نظارت بر عملکرد کاربران نیز استفاده می‌ شود.

دوربین مداربسته آنالوگ مدل PC

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید دوربین مداربسته توجه به نحوه نصب و راه اندازی آن است. به طور کلی نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته بی‌سیم بسیار آسان‌تر از انواع دیگر است، زیرا هیچ کابلی برای راه اندازی آن نیاز ندارید. مهم‌ترین نکات که در زمان خرید دوربین مداربسته باید به آن توجه ویژه داشته باشید، کیفیت تصویر است. در دوربین‌های مداربسته هرچه رزولوشن بیشتر باشد، تصویر کیفیت بهتری خواهد داشت.

ویدیو معرفی بهترین دوربین مدار بسته

شرایط محیط‌ های صنعتی خاص هستند که با شناخت آن می‌توان به طراحی بهینه و مناسب یک سیستم نظارت تصویری دست یافت. تفاوت‌های فیزیکی مشهودی بین یک محیط صنعتی و یک محیط اداری و یا مسکونی وجود دارد که در اینجا به چند مورد تاثیر گذار آنها اشاره خواهیم کرد. در ادامه شرایط محیط صنعتی را بررسی کرده و ویژگی یک دوربین صنعتی مناسب را بررسی می‌کنیم با هایک ویژن لند همراه باشید. دوربین مداربسته همانطور که در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۱ گفتم ، لنز فیکس داره و لنز وری فوکال یا موتورایز. فردا صبح آقای محمدی متوجه میشه دقیقا همون ادعاهای دیشب توی سایتها اینجا هم داره تکرار میشه. ارزون ترین، با کیفیت ترین، نماینده رسمی داهوا، نماینده فراگستر ، نماینده پارس ارتباط ، دوربین ایرانی ، گارانتی عالی.