دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | cctvipcamera

هر چه زاویه دید دوربین بیشتر باشد، دوربین می تواند محیط وسیع تری را پوشش دهد. شرکت پارس ارتباط به تنهایی اقدام به فروش دوربین مداربسته نکرده و مسئولیت فروش را بر عهده عاملیت های خود در تهران و شهرستان ها قرار داده است . فروشگاه هایک لوکیکی از نمایندگی های فروش این محصولات در تهران است که قابلیت ارسال محصولات این دو برند به سراسر ایران را فراهم کرده است .

نقاط قوت دوربین مداربسته برند بوش

برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید. می توانید ببینید تا با انتخاب مناسبترین دوربین برای فعالیت خودتان بتوانید بهترین دوربین و مناسبترین را انتخاب و خرید کنید، مشاوران شرکت چشمان بیدار آریا در تمام این مدت در کنار شما خواهند بود تا بهترین انتخاب راپ داشته باشید. دوربین Link-U Hybrid SmartCam همچنین از طریق یک شبکه تلفن همراه با کمک یک مودم داخلی 3G/4G و یک سیم کارت داده (که جداگانه خریداری می شود) کار می کند. حتی می‌توانید Flir FX انعطاف‌پذیر را به یک دوربین اکشن برای ضبط در ماشینتان تبدیل کنید، اما این دوربین فقط می‌تواند این موارد ضبط‌شده را در حین حرکت در کارت microSD ذخیره‌کند و هیچ نوع قابلیت اتصال سلولی از راه دور را ندارد. در ادامه یک مقایسه عمیق از انواع دوربین‌های امنیتی در حال حاضر در بازار آورده شده‌ است.

صفحات مهم

آقای محممجله خبری دوربین مداربسته آی پی قصد داره برای مجتمع مسکونی‌شون بعد از اینکه آقای دزد، دوچرخه پسرش رو برده، دوربین نصب کنه. همسایه ها هم راضی شدند که اگر هزینه نصب خیلی زیاد نشه، اونها هم بیان و در پرداخت مشارکت کنند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. حتی اگر یک جسم بی جان، مثلاً یک پرده، حرکت کند، به عنوان حرکت در دوربین‌ها ثبت نمی‌شود.

  • مگادید مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی دوربین های مداربسته با برند داهوا در ایران است.
  • شرکت دوربین مدار بسته ی یونی ویو یکی از شرکت های معتبر در این حوزه می باشد که از سال 2006 فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرده است.
  • در واقع Sony دوربین های مداربسته سری آنالوگ را از چرخه تولید حذف کرده است.
  • برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و .
  • این ویژگی، فوکوس هوشمند، چیزی است که در هیچ دوربین امنیتی دیگری سراغ نداریم، بنابراین با میدان دید 180 درجه‌ای آن، مطمئناً هیچ چیز را در خانه‌تان از دست نمی‌دهید.

علاوه بر آن بصورت مداوم نیاز به آپدیت و به روز رسانی دارند زیرا تولید کنندگان، خط تولید جدیدی برای تولید دوربین مداربسته راه اندازی میکنند و علاوه بر آن سیستم عامل دوربینهای خود را بصورت دوره ای به روز رسانی میکنند. شرکت‌های سازنده دوربین مداربسته شبکه توانستند کیفیت تصویرها را از VGA به 1.3 مگاپیکسل (1.3 Mega Pixel ) ارتقاء دهند. دوربین هایی مناسب فضای باز هستند که در برابر عوامل طبیعی مانند باران، گرد و غبار، باد و… مقاوم باشند. یکی از بهترین دوربین های مدار بسته فضای باز، دوربین مداربسته ضد آب است. رقم اول این استاندارد نشان دهنده مقاومت دوربین در برابر ورود اجسام و رقم دوم نشان دهنده مقاومت دوربین در برابر مایعات است.

همچنین این دوربین مداربسته دارای محافظ ولتاژ است که موجب می‌شود منبع تغذیه 12 ولت DC آن در برابر افزایش و کاهش ولتاژ ورودی مقاوم باشد. دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P نه تنها روی سقف و دیوار قابل نصب بوده، بلکه می‌توانید به کمک بست‌های مخصوص، آن را روی یک ستون قرار دهید. در صورتی که قصد دارید برای حفظ امنیت مغازه خود در طول شبانه‌روز یک دوربین مداربسته با انواع ویژگی‌ها و نقاط قوت خریداری کنید، دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P یکی از بهترین گزینه‌ها است. بهترین دوربین مداربسته برای مغازه از نظر نوع اتصال به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند. دوربین‌های آنالوگ به دستگاه DVR متصل شده و مشاهده تصاویر ضبط شده تنها از طریق آن ممکن است.

http://dieselcommittee.ir