دوربین مداربسته برای مغازه ارزان قیمت ⭐️بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بیسیم | cctvipcamera

در محیط‌های خارجی باید به این نکته توجه کنیم که در گرد و غبار و بارندگی مقاوم باشد. برخی از آنها را می‌توان از راه دور جابجا کرد و به شما این امکان را می‌دهد که با حرکت دادن، کج کردن یا زوم کردن، زاویه را تغییر دهید و برایتان یک نگاه واضح از فرزندتان می‌دهد. اکثر نمونه‌های مناسب حداقل 720p HD ارائه می‌دهند، در حالی که نمونه‌های کمی بالاتر ممکن است برای جزئیات بیشتر تا 1080p Full HD افزایش پیدا کنند. در اولویت دوم پیشنهاد می‌کنیم طبق همین لیست و پیشنهادهایی که در خلال معرفی برندها توصیه کرده‌ایم را اولویت قرار دهید.

مزایای خرید دوربین مداربسته Zmodo

1- هارد نظارتی به گونه ای طراحی شده است که میتواند در حالت “بدون وقفه” کار کند، این امر باعث عملکرد بهتر در پردازش اطلاعات می شود. ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند. یک UPS 600VA با باتری 7 آمپر/ساعت حدود 40 دقیقه میتواند سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد. باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد. این دوربین ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد .

مزیت استفاده از یو پی اس برای دوربینهای امنیتی داخل منازل این است که این یو پی اس ها را میتوان برای دیگر وسایل الکتریکی نیز استفاده کرد. در مورد دوربینهای مانیتورینگ و کنترلی فروشگاه ها و سایت های کارخانجات نیز یو پی اس از همین مقدار اهمیت برخوردار است. اگر دوربین در فضای داخلی ساختمان نصب شود، ارتفاع نصب چندان زیاد نخواهد بود. بنابراین تنظیم و استفاده از تشخیص نفوذ کارآمدتر از عبور از خط خواهد بود. BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد. DWDR یا DWR دیجیتال، یک تکنیک نرم‌افزاری است که از طریق تنظیم اشعه گاما برای بهبود نقاط تاریک تصویر کار می‌کند.

http://dieselcommittee.ir

دو نوع DNR وجود دارد که شامل 2DNR (DNR دو بعدی) و 3DNR (DNR سه بعدی) خواهد بود. در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد. کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد. زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده سازی در نظر بگیرد. برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند.

پکیج دوربین AHD

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی امنیتی Floodlight با قیمت 179 دلار، بسیاری از فناوری Swann را به نمایش می‌گذارد. دوربین 1080p دارای لنز 125 درجه، دید در شب رنگی، سنسور حرارت، مکالمه دو طرفه، آژیر و پروژکتور حرکتی با دیمر است. گزینه‌های Nest Cam شامل مدل متصل به برق، مدل ضد آب و گرد و غبار هوا با باتری و مدل مجهز به پروژکتور است. گزینه‌های زنگ درب تصویری سیمی و بی‌سیم نیز در مجموعه دوربین‌های امنیتی Nest وجود دارد. دوربین امنیتی Lorex با محفظه‌های فلزی سنگین و سیم های برق محافظت می‌شوند.

  • به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با بهترین برندهای دوربین مدار بسته ایرانی آشنا کنیم تا شما بتوانید به راحتی انتخاب خوبی داشته باشید.
  • از بین ویژگی‌های موجود در انواع دوربین‌های مدار بسته می‌توان به قابلیت دید در شب، ضبط تصاویر با کیفیت 1080p، مقاومت در برابر آب، برخورداری از میکروفن و امکان اتصال به اینترنت اشاره کرد.
  • با توجه به این که محصولات داهوا دارای تنوع بسیار بالایی هستند، لذا مشتریان می توانند به راحتی متناسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند.