دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | cctvipcamera

بعضی موارد پاوری که برای دستگاه DVR استفاده می شود بسیار ضعیف است و نمی تواند بیش از 1 هارد دیسک را هم پشتیبانی نماید. Chu در این باره توصیه کرد از پاورها و منبع تغذیه ای با جریان الکتریکی 3 آمپر استفاده کنید تا مطمئن باشید می تواند توان الکتریکی کافی برای هارددیسکها را نیز تامین نماید. دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد. در واقع بخش های مختلفی از تصویر ممکن است براثر فشرده سازی جزئیات از بین برود. ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود. از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت.

  • گارانتی دوربین های مداربسته اکسوم 50 ماهه است و در صورت هرگونه خرابی و مشکلی دوربین شما با دوربین نو تعویض میشود.
  • محدود بودن مدل دوربین‌ های مداربسته‌ ای که دارای قابلیت ضبط تصاویر و صدا به صورت همزمان هستند.
  • اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع نصب دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد.
  • سرکار خانوم باقری نظر شما درسته و ما در مجموعه دیجیرانو در تلاش هستیم تا با معرفی محصولات ایرانی مثل دوربین های مداربسته اکسوم و یا دزدگیر های اماکن بیواز رسالت خودمون در این زمینه رو انجام بدیم.

دام دومین نوع از دوربین‌های مداربسته است که به لحاظ ظاهری تفاوت‌های بسیاری با نوع بولت دارد. دوربین‌های دام طراحی به شکل گنبد داشته و بیشتر در محیط‌های داخلی و روی سقف نصب می‌شوند. این نوع از دوربین‌ها تنوع بالایی در شکل و ویژگی‌ها داشته و می‌توانید مدل‌های مختلف آن را در بازار پیدا کنید.

نکات مهمی که در خرید دوربین مداربسته باید به ان توجه کرد:

خب وظیفه دشوار آقای محمدی انتخاب بهترین و ارزون ترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته در بازار است . یکی از اعضای ساختمون میگه که یک نفر آشنا به این کار رو سراغ داره و قرار میشه که فردا بیاد و اطلاعاتی به آقای محمدی بده. شما می‌توانید تصاویر را روی کارت حافظه micro SD ذخیره کرده و هر زمانی که نیاز پیدا کردید، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. طراحی خاصی که در این دوربین به کار برده شده، به شما کمک می‌کند تا از هر زاویه‌ای تصویربرداری کنید. در این دوربین، دو موتور حرکتی به کار برده شده که به شما اجازه می‌دهند بتوانید آن را در هر جهتی که خواستید، بچرخانید و کنترل بسیار خوبی روی همه‌ی حرکات آن داشته باشید.

http://dieselcommittee.irمجله خبری دوربین مداربسته آی پی دیجی رانو حدود یک دهه در زمینه سیستم های وب، شبکه و سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت میکند. دپارتمان شبکه و سیستم های امنیتی شرکت دیجی رانو ارائه دهنده راهکارهای ایمنی و امنیتی تحت شبکه IP و سیستم های نظارت تصویری HD و فروش بهترین محصولات دوربین مداربسته می باشد. زمینه فعالیت این شرکت در تولید انواع دوربین مداربسته، دستگاه های کنترل ورود و خروج و … است. برند آویجیلون دارای تنوع محصول بالایی بوده و دوربین های مداربسته این برند شامل انواع دوربین بولت و دام با رزولوشنی از 1 تا 30 مگاپیکسل هستند. یکی از بهترین برندها که در کیفیت محصولات خود بسیار معروف هست و در تولید انواع دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری با تکنولوژی بالا فعالیت می‌کند. این شرکت با این که از سال 1994 فعالیت خود را شروع کرده است ولی توانسته به سرعت جایگاه خود را ارتقا داده و به یکی از برترین برندهای جهانی تبدیل شود.

نقاط قوت دوربین مداربسته ADT

با درنظر گرفتن این موضوع، می‌توانید انتظار داشته‌باشید که از 30 تا 500 دلار یک دوربین امنیتی خانگی هزینه بر باشد. هنگام خرید دوربین مدار بسته برای موقعیت‌های مختلف، سوالاتی وجود دارد که خریداران معمولا به آن‌ها برمی‌خورند تا بتوانند خریدی عاقلانه و بهتر داشته باشند. در ادامه این سوالات را مرور کرده و پاسخی مناسب برای‌شان ارائه خواهیم داد. این برند در فهرست 12 برند برتر دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار قرار دارد. البته این نوع نصابان در حوزه کاری نصب دوربین مداربسته به تعداد انگشت‌شمار هستند. زیرا کسانی در این حوزه ورود پیدا می‌کنند که حافظ امنیت و رازداری افراد و مشتریان هستند.

مدل THC-T120