دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دوربین وایرلس | cctvipcamera

دوربین های مداربسته دید در شب رنگی (تکنولوژی استارلایت)با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته دید در شب رنگی طراحی و به بازار معرفی شد. رنگ در تصویر دید در شب باعث می شود که جزییات تصویر در هنگام تاریکی و نور کم بیشتر مشخص باشد. شکل ظاهری دوربین مداربستهاز لحاظ ظاهری و ساختار فیزیکی می توان دوربین های امنیتی را به دو دسته کلی دوربین مدار بسته دامو دوربین مداربسته بالت تقسیم بندی کرد.

  • طبق آمار پلیس آگاهی بسیاری از سارقین زمانی که متوجه مجهز بودن فروشگاه به دوربین مداربسته می شوند از تصمیم خود جهت ارتکاب سرقت منصرف می گردند زیرا نصب دوربین مداربسته در یک فروشگاه به منزله شناسایی شدن مجرمین در هنگام وقوع سرقت می باشد.
  • به خاطر شکل ظاهری آن ها، بیشتر این دوربین ها در داخل اماکن مورد استفاده قرار می گیرد.این دوربین مداربستِه اغلب از جنس پلاستیک، و گاهی فلزی است.
  • بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد.
  • هر دو نوع سیم کشی به صورت رول بزرگ یا سیم از پیش ساخته شده با نوک های از قبل نصب شده در دسترس هستند.
  • دوربین آنلاین گستره ای از کالاهای متنوع را به کاربران خود ارائه می کند.

سپس مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند. ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت. یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است. با استفاده از این قابلیت کاربر می­تواند محدوده­ای را در تصویر مشخص کند. دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود.

http://dieselcommittee.irاگر سیم CAT5e یا CAT6 در ساختمان خود دارید، دوربین های IP انتخاب معقولی هستند. با این حال، اگر کابل کواکسی موجود دارید و در حال بحث هستید که آیا کابل‌کشی را برای پشتیبانی از دوربین‌های IP دوباره انجام دهید، تنها دلیلی که می‌خواهید چنین هزینه‌ای را متقبل شوید این است که در تمام دوربین‌های امنیتی خود به وضوح بالاتر از 4K نیاز دارید. در غیر این صورت، استفاده مجدد از کابل های کواکسی موجود و استفاده از دوربین های امنیتی HD خود را به کواکس توصیه می کنیم. این دوربین ها دو ویژگی خوب دارند که زیاد مورد بررسی قرار می گیرد و از این جهت محبوب هستند. ابتدا اینکه قیمت بالایی ندارند و با کمترین قیمت ممکن، می توان به این دوربین ها دسترسی داشت؛ سپس اینکه نحوه راه اندازی و نصب دوربین های آنالوگ، بسیار ساده است. دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند.

دسته بندی دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی ساخت به کار رفته

با قرار گرفتن دوربین مداربسته در ورودی منازل می‌تواند از خطرات زیادی جلوگیری کند و در صورت بروز مشکل هم برای حل آن کارآمد باشد. طبق مواردی که در توضیحات بالا به آن اشاره شد و ضمن آشنایی با انواع دوربین مداربسته، کاربرد و قابلیت های هر یک از آنها و سپس با تعیین نیاز ها و بودجه مورد نظرتان به راحتی و با چشمان باز می توانید دوربین مداربسته مورد نظرتان را خریداری کنید. فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند.

زوم دیجیتال به وضوح دوربین مداربسته بستگی دارد

هارد یک تجهیز گران قیمت است و در مواردی حتی قیمت آن از دستگاه DVR نیز بیشتر می باشد. همینطور تفاوت هایی در نوع پردازش تصویر، پهنای باند مصرفی و نحوه اتصال به شبکه و نصب در آنها وجود دارد. دوربین های پین هول به دلیل امکان استفاده غیرقانونی در امکان خصوصی و عمومی نیاز به مجوز از مراجع قانونی دارد، لذا این نوع دوربین در فروشگاه سها ای شاپ به فروش نمیرسد.

دوربین مداربسته تحت شبکه برایتون مدل 7832P3