دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دوربین وایرلس | cctvipcamera

امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند. با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند. در اماکنی خاص نصب دوربین های مداربسته حرارتی کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر مجاز و افراد خرابکار و سارقین می‌کند.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200TP _ بدنه فلزی ا DAHUA DH-HAC-HFW1200TP

نکته ای که برای نصب این دوربین ها حائز اهمیت است، این است که هر چه در در ارتفاع بالاتری نصب شوند، از فضای بیشتری تصویر برداری می کنند. دوربین های با لنز متغییر قابل تنظیم بوده و پس از نصب می توان فاصله کانونی لنز را تنظیم کرد. دوربین های با لنز ثابت قابل تنظیم نبوده و صرفا در جهتی که نصب می شوند تصویر برداری می کنند. پس زمانی که دو قیمت مختلف را با هم مقایسه می کنید حتماً به قیمت نصب و متراژ و اجرت کابل کشی توجه نمایید. هرچقدر ظرفیت هارد و همچنین سرعت گردش آن بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می باشد.

خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل SD49225XA-HNR-S3 – ایمن موج ثامن

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ویژگی این قابلیت، امکان پردازشی است که بر روی خود دوربین مدار بسته صورت می گیرد و نیازی به پردازش Back-End نیست. بنابراین چون قابلیت DNR بر روی خود دوربین مدار بسته عملیاتی می شود هزینه زمانی و تکنیکی اضافی به همراه ندارد. نویز گاوسی توسط یک تداخل تصادفی که ریشه در حرکت الکتریسیته در مدارهای دوربین مدار بسته دارد، رخ می‌دهد. این نویز باعث می‌شود رنگ پیکسل‌های تصویر ضبط شده کمی با رنگ تصویر محیط واقعی فرق کند و باعث می‌شود تصویر ضبط شده تار و کدر بنظر برسد.

  • اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع نصب دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد.
  • بسته‌های نرم‌افزاری حرفه‌ای که عملکردهایی مانند تجزیه و تحلیل ویدیویی را ارائه می‌دهند به دلیل ساختار مجوزی که دارند بسیار گران هستند و برای عملکرد به رایانه‌های چند هسته‌ای اختصاصی نیاز دارند.
  • شناسایی موثر و دقیق این وسایل نقلیه، اجازه ورود و خروج وسایل نقلیه ثبت نام شده و دریافت هزینه پارکینگ، به راحتی با این تجهیزات قابل انجام است.
  • حتما تا به حال دیده اید پارکینگ هایی که برای ورود به آن با خودرو توسط دوربین مدار بسته از پلاک شما عکسبرداری میشود ، از شما خواسته میشود که چراغ های ماشین را خاموش کنید یا این موضوع روی تابلویی در گوشه کنار حتما نصب شده .
زیرا هر چه مگاپیکسل دوربین مداربسته بالاتر رود مقدار فضای اشغال شده توسط دوربین بر روی هارد بیشتر است. و در صورت لزوم از کانال دوربین مدار بسته مورد نظر بر روی یک فلش مموری یک نسخه بکاپ تهیه نمایید. همچنین یکی دیگر از کاربردهای دوربین های نظارتی و امنیتی برای نگه داری از سالمندان می باشد که در این امر شما می توانید با استفاده از امکانات دوربین های نظارتی و امنیتی مانند صدای طرف ضمن جویا شدن از حال سالمند خود با او نیز در ارتباط باشید.

حفاظت محیطی از طریق دوربین مدار بسته

دوربین بولت به دلیل ساختار و ظاهر گلوله شکل و یا استوانه ای آن، به دوربین Bullet معروف می باشد. بودجه شما چقدر است؟ طبیعتا هرچقدر بودجه شما بیشتر باشد تعداد دوربین ها و همچنین کیفیت آن ها نیز بالا می رود. صدا در دوربین صدا دار داهوا نسبت به میکروفون های خارجی دارای کیفیت بالاتری بوده و از این رو دارای جایگاه ویژه ای می باشد.

http://dieselcommittee.ir