دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | cctvipcamera

استفاده از یک ضبط کننده اختصاصی برای ذخیره فیلم های امنیتی مهم و امکان پخش آسان فیلم، زمان و مقرون به صرفه است. برای برآورده کردن این نیاز به دوربین‌های امنیتی HD بر روی دوربین‌های کواکسی و IP، یک DVR و NVR ایجاد شد. نمونه ای از انعکاس IR بررسی کنید که آیا نورهای دیگری مانند چراغ های گاراژ یا چراغ های خیابان در اطراف دوربین شما وجود دارد یا خیر. انعکاس آن نورها می تواند به طور بالقوه بر روی تصویر دوربین تأثیر بگذارد. دوربین‌هایی که قادر به سرعت 30 فریم در ثانیه هستند معمولاً برای ضبط پلاک‌ها یا هنگام مشرف به صندوق پول با یکی از دوربین‌های امنیتی زوم موتوری ما استفاده می‌شوند که در آن تبادل سریع ارز وجود دارد.

دوربین دام 4 مگاپیکسل داهوا DAHUA HDW 1400EMP-A

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند. با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد . قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره داشته باشد. یکی از قابلیت هایی که قیمت دوربین مداربسته بسیار افزایش می دهد سیم کارت خوربودن دوربین می باشد . این قابلیت چون کار را برای شما آسان می کند و دیگر نیازی به وای فای برای انتقال تصویر ندارید قیمت را افزایش میدهد.

http://dieselcommittee.ir

بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد. چشم انسان به طور طبیعی این توانایی را دارد که در منابع نوری مختلف با محیط خودش را تطابق داده و بالانس نور سفید را تنظیم نماید. اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند. بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. نویز نمک و فلفل وقتی که سنسور CCD داغ می‌شود و یا توسط ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید می‌شود. این نوع نویزها بطور تصادفی رخ داده و هیچ رابطه‌ای با پیکسل‌های تصویر اطرافش ندارد و بطور پیوسته به‌شکل نقاط سیاه و سفید در تصویر ضبط شده ظاهر می‌شوند.

  • همانطور که در این قسمت توضیح دادیم دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند در نقش های مختلفی ظاهر شود که به بعضی از آن ها اشاره کردیم.
  • دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند.
  • همانطور که می دانید دوربین های پلاک خوان از نظر ظاهری در دسته ی دوربین های بالت دسته بندی می شوند و برای نصب آن ها در فضاهای باز می توانید از دکل دوربین مدار بسته استفاده کنید.
  • شما می توانید با نصب این نوع دوربین ها در مرکز سقف خود یک تصویر 360 درجه از تمام مکان خود داشته باشید و دیگر نیازی به نصب چندین دوربین نخواهید داشت.
کاربرد دوربین مداربسته خورشیدی برای مکان هایی است که دسترسی به برق و یا امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد. در این فروشگاه بهترین مدل های دوربین مداربسته از برند های معتبری از جمله داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، شیائومی ، های لوک و … بسته‌های نرم‌افزاری حرفه‌ای که عملکردهایی مانند تجزیه و تحلیل ویدیویی را ارائه می‌دهند به دلیل ساختار مجوزی که دارند بسیار گران هستند و برای عملکرد به رایانه‌های چند هسته‌ای اختصاصی نیاز دارند. وقتی هزینه نرم افزار و سخت افزار قابل اعتماد را در نظر بگیرید، یک دستگاه ضبط دوربین مداربسته مستقل مبتنی بر لینوکس مقرون به صرفه تر و کاربردی تر خواهد بود. بعد از اینکه در مورد مکان نصب دوربین مداربسته تصمیم گرفتید، زمانی است که می توانید نوع دوربین را انتخاب کنید.

دوربین مداربسته پلاک خوان

دوربین های مداربسته فلزی که بدنه آنها بیشتر از درجه حفاظتی IP68 پشتیبانی میکنند قادرند در برابر پاشش آب و گرد و غبار شدید از خود محافظت کنند. دوربین مداربسته CCTV | امنیت واژه ای آشنا که این روزها بسیار ارزشمند و نایاب شده، امنیتی که زندگی بدون آن بی معنی است و در هر نوعی از اصول اولیه زندگی ماست، امنیتی که در کشاکش سختی های روزگار بسیار حیاتی و واجب شده است. برای ذخیره و نگهداری اطلاعات دوربین مداربسته باید از هارد HDD استفاده کنیم، همانند هارد های کامپیوتر. قیمت دوربین اسپید دام به علت کیفیت بالا و ویژگی هایی که دارد از قیمت بالایی نیز برخور دار است. بسیاری از افراد ظاهر و زیبایی دوربین مدابسته بولت را دوست ندارند و به همین دلیل ترجیح می دهند تا از این دوربین مداربسته در فضاهای داخلی استفاده نکنند. سعی کنید تمامی محل های پارکینگ را پوشش دهید و حداقل نقطه کور را داشته باشید.

پرفروش ترین محصولات دوربین استور