دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان | cctvipcamera

شما با استفاده از این لنز ها قادر به تغییر زاویه و زوم به صورت سیستمی خواهید بود. به صورت کلی خرید لنز وریفوکال موتورایز منطقی تر از لنز وریفوکال دستی می باشد اما برخی اوقات به خاطر بودجه لنز وریفوکال دستی نیز گزینه خوبی می باشد. این نوع دوربین ها به دلیل داشتن تکنولوژی IP66 و یا ضد آب بودن بیشتر در مکان های بیرونی کاربرد دارند، و گزینه مناسب تری برای فضاهای بیرونی هستند.

  • با استفاده از کابل cat5 قادر خواهید بود که تصاویر رنگی را تا فواصل طولانی بین دوربین و دستگاه تحت شبکه منتقل کنید.
  • البته برای استفاده از آن باید یک DVR هم تهیه کنید که این باعث بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود.
  • این نام ها براساس شرکت سازنده آنها انتخاب شده است و تمامی آنها از سیستم آنالوگ HD پیروی می کنند.
  • فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند.
  • دوربین مداربسته بیبی کم دارای ویژگی دو طرفه می باشد، یا به عبارتی دیگر این دوربین ها دارای میکروفون و اسپیکر هستند تا صدا را پخش کنند یا انتقال دهند.

منظور از outdoor نیز مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های بیرونی می باشد که اکثرا از دوربین های بولت یا اسپید دام استفاده می شود. انتقال تصویر بر بستر سیم، به دو صورت کابل کواکسیال و کابل شبکه می باشد. قابلیت پخش همزمان در چندین نمایشگر، رصد و تعقیب سوژه، یافتن اشیاء گم شده، رفع محدودیت اشیاء، اتصال به سیستم های کنترل تردد، اتصال به آنتن مرکزی و قابلیت های دیگر همگی میتوانند از مشخصات دستگاه های ضبط دیجیتال DVR و NVR باشند. سیستم های نظارت شهری، کنترل ترافیک، سیستم های مراقبتی اماکن خصوصی و هر فضا و محدوده ای که نیاز به نظارت و امنیت داشته باشند میتوانند از دسته بندی بزرگی از این سیستم ها بهره مند باشند. دوربین بی سیم به علت نصب آسان، نداشتن کابل کشی و همچنین قیمت مناسب بین کاربران بسیار محبوب است. شاید تا کنون این دوربین ها را در بزرگ راها و یا اتوبان ها دیده باشید، این دوربین ها با قابلیت چرخش 360 درجه هیچ نقطه کوری ندارد و همچنین با استفاده از زوم مناسبی که دارد می توانید جزئیات را بهتر و مورد برسی قرار دهید.

دوربین مدار بسته برمبنای لنز

تکنولوژی هایی که در دوربین مداربسته به کار می رود عموماً برای رفع نیاز و یا بهبود کارایی در سیستم های نظارتی تعریف می شوند. نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ ها و کنترل ورود و خروج خودروها یکی از کاربردهای دوربین مدار بسته هوشمند است. شناسایی موثر و دقیق این وسایل نقلیه، اجازه ورود و خروج وسایل نقلیه ثبت نام شده و دریافت هزینه پارکینگ، به راحتی با این تجهیزات قابل انجام است. دوربین مداربسته پلاک خوان از انواع دوربین مداربسته است که در کنترل ترافیک، هوشمندسازی پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. ابتدایی ترین دوربین های مدار بسته بر اساس تکنولوژی آنالوگ طراحی و تولید می شدند.

http://dieselcommittee.ir

یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) . سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد . دوربین های مجهز به مادون قرمز در تاریکی مطلق می توانند تصاویر شفافی از محیط ارائه کنند.

همچنین در طبق آمار بخش قابل توجه ای از سرقت ها از شرکت ها و کارخانه ها، توسط کارمندان همان مجموعه انجام پذیرفته است. پس با نصب یک سیستم نظارتی خوب و مناسب می توانید آرامش و امنیت را در مجوعه خود حکم فرما نمائید. امروزه اکثر دوربین های مدار بسته دارای دید در شب هستند و داشتن این قابلیت آپشن خاصی به شمار نمی آید که بخواهید به آن توجه نمایید.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا مدل DH-HAC-HFW1400DP