دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان | cctvipcamera

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های مدار بسته مدرن امروزی با بهره گیری از هوش مصنوعی و مجهز بودن به سنسورهای هوشمند قادر به ثبت پلاک خودرو، تشخیص چهره، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و غیره هستند. بنابراین شما می توانید به راحتی به دوربین های مداربسته خود مانند یک نگهبان هوشیار اعتماد نمائید که به صورت 24 ساعته و بدون خستگی از محیط کار یا محل زندگی شما حراست می نماید. لنز موتورایز که قابلیتی جدید و کاربردی در برخی مدل های دوربین مداربسته مخصوصا دوربین های اسپیددام است امکان زوم و جلو و عقب بردن لنز متحرک از طریق نرم افزار و دسته جوی استیک PTZ را مقدور میسازد.

دوربین مداربسته هماکسی 2مگاپیکسل مدل HMX-283AH

لازم به ذکر است که دوربین های نظارتی دام با توجه به نوع ظاهر و ساختار که دارد کمتر در دسترسی فیزیکی بوده و در مقابل دزدی غیر قابل دسترس تر می باشد. شما به عنوان یک کاربر می توانید تمام محیط حساس و نیمه حساس را با یک یا چند دوربین نظارتی پایش و کنترل نمایید که علاوه بر کاهش هزینه ها باعث دقت بسیار بالا در حفاظت و تامین امنیت محیط های حساس می شود. در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد. از لحاظ فنی توصیه می‌شود از هارد دیسک‌ های نظارتی استفاده شود، زیرا این هارد ها به‌صورتی طراحی شده‌اند که می‌توان 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از آنها استفاده کرد و لذا می‌توانند از عهده برنامه‌های ضبط طولانی مدت برآیند.

http://dieselcommittee.irدر هنگام خرید و نصب دوربین مدار بسته ، علاو بر دوربین و DVR/NVR یکسری تجهیزات دیگر لازم است که خریداری و نصب شود. شرکت صنایع الکترونیک سیماران در سال 1350 تاسیس شد و پس از دریافت پروانه تولید از وزارت صنایع اقدام به تولید محصولات الکترونیکی نمود ، مدتی بعد شرکت سیماران با اخذ نمایندگی چندین برند مختلف از کشورهای اروپایی و آسیایی فعالیت خود را گسترش داد. محصولات سیماران قیمت منطقی و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند .دوربین مداربسته سیماران با گارنتی 24 و 36 ماهه در بازار ارائه می شوند . ⚠️ نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ، تمام دوربین های مدار بسته فروشگاه دیده بان دارای دید در شب و انتقال تصویر روی گوشی موبایل هستند.

  • از لحاظ ساختاری می توان کیس بدنه دوربین مداربسته را چه دام باشد چه بالت در یک دسته بندی دیگر قرار داد که جنس بدنه دوربین مدار بسته می باشد.
  • فضاهای خارجی و داخلی، اماکن عمومی و خصوصی و هر محل دیگری میتواند متناسب با فضای نصب، شرایط آب و هوایی، شرایط نور و روشنایی، میزان ترافیک و تردد و سایر اتفاقات محیط از انواع خاصی از دوربین های مداربسته استفاده کند که با آنها آشنا خواهیم شد.
  • شما می‌توانید دوربین مدار بسته و تجهیزات سیستم نظارتی خود را به‌طور رسمی از ما خریداری کنید.
انواع هارد دیسک برای کاربرد های مختلف در بازار وجود دارند که هر کاربر بر اساس نیاز خود اقدام به خرید هارد دیسک مناسب بر اساس نوع عملکرد خود می نماید.به عنوان مثال برای نگهداری آرشیو های سیار استفاده از هارد های پرتابل در بین همه کاربران متداول است. 4- مصرف برق در سیستم نظارتی بسیار مهم است به خصوص وقتی DVR/NVR حامل چندین هارد باشد.هرچه برق مورد نیاز DVR/NVR کمتر شود، دما کاهش مییابد؛ این امر کمک میکند DVR/NVR در محیط پایدارتری کار کند. با اینکه محصولات شرکت داهوا مبتنی بر پلتفرم باز طراحی شده‌اند، محصولات داهوآ انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با دیگر سیستم‌ها ادغام می‌شوند. AWB یک ویژگی در دوربین های مدار بسته است که طی آن بالانس رنگ سفید در حضور منابع نوری مختلف تنظیم شده و رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی از تصویر حذف می گردند. فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است. BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE76H0T-ITMF

برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و . اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند. از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا تنها دوربین های مداربسته آنالوگ (غیر دیجیتال) ساخته شده بودند که کیفیت پایین تصاویر و عدم دسترسی به شبکه از معایب آن به شمار می رفت. تا اینکه در سال 1996 شرکت AXIS ایالات متحده آمریکا اقدام به ساخت دوربین های مداربسته تحت شبکه با استاندارد HTTPS بر بستر سیستم عامل Linux نمود.

دوربین baby camera سه آنتن مدل Q5S نرم افزار V380 بی تک