دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | cctvipcamera

علاوه بر این، برای تطبیق با گسترش دوربین های امنیتی IP در صنعت نظارت، همه مدل های جدید DVR از تعداد کمی از دوربین های IP در شبکه پشتیبانی می کنند. این پشتیبانی هیبریدی برای انواع سیگنال های مختلف مانند دوربین های آنالوگ، دوربین های HD-over-coax و دوربین های IP با عباراتی مانند Tribrid یا Pentabrid مشخص می شود. دوربین های HD-over-coax مانند دوربین های HDCVI و 4-in-1 مقرون به صرفه هستند و می توانند سیگنال ویدیویی را در فاصله طولانی تری در مقایسه با دوربین های نظارتی تحت شبکه انتقال دهند.

http://dieselcommittee.ir

دوربین مداربسته دام به علت نوع طراحی که دارد، زاویه دید گسترده تر و بیشتری نسبت به دوربین مداربسته بولت دارد. نصب دوربین مداربسته بولت بسیار راحت می باشد و همچنین دوربین مداربسته بولت را می توانید در هر سطحی نصب کنید. در انتخاب دوربین مداربسته برای آسانسور سعی کنید دوربین مدار بسته با حداقل کیفیت 2 مگاپیکسل و لنز 2.8 میلی متر استفاده نمایید.

خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل HDW1431T1P-0280B-S4-S5 – ایمن موج ثامن

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های اسپید دارم دارای زاویه دید 360 درجه می باشد اما نمی توان به صورت همزمان زاویه 360 درجه را داشته باشید. قیمت دوربین بولت به علت ویژگی و ها و گوناگونی های بسیاری که دارد متغیر است . در میان این گستردگی برندها، انتخاب برند برای خرید کار بسیار دشواری است، شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • همچنین دوربین هایی که بیسیم هستند نیز نسب به دوربین های باسیم دارای قیمت نسبتا بالایی هستند که دوربین های مداربسته وای فای از قابلیت های بیشتری هم برخوردار هستند.
  • مرحله بعد باید مشخص کنید چه تعداد روز قرار است تا دستگاه دی وی آر DVR شما تصاویر دوربین مدار بسته را بر روی هارد دستگاه ذخیره نماید.
  • بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست.
  • معمولاً دستگاه های DVR و NVR معمولی و پرفروش موجود در بازار کیفیت ضبط تصویری بین 1.3 الی 2 مگاپیکسل دارند.

همچنین دوربین هایی که بیسیم هستند نیز نسب به دوربین های باسیم دارای قیمت نسبتا بالایی هستند که دوربین های مداربسته وای فای از قابلیت های بیشتری هم برخوردار هستند. دوربین مداربسته یک ابزار امنیتی و حفاظتی است که از اموال و اشیای باارزش شما مراقبت می کند . شما با استفاده از دوربین های مداربسته می توانید در هر کجای دنیا که باشید از اشخاص و یا اشیا باارزش خود حفاظت کنید تا دست سارقان نیوفتند .

نوع آنالوگ از قدیمی‌ترین انواع دوربین مداربسته است که با و سیم‌کشی به یک دستگاه ضبط‌کننده ویدئویی متصل می‌شود. کیفیت و وضوح تصویر ضبط‌شده با دوربین‌های آنالوگ زیاد بالا نیست، اما یک نوع خاص از این دوربین‌ها تصاویر را با وضوح بالاتری ضبط می‌کند و به آن نوع آنالوگ HD گفته می‌شود. البته برای استفاده از آن باید یک DVR هم تهیه کنید که این باعث بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود. علی رغم حاصل شدن پیشرفت های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات اساسی آن که عدم اتصال به شبکه بود همچنان حل نشده باقی مانده بود. تا اینکه در اواخر قرن بیستم میلادی دوربین تحت شبکه پا به عرصه ظهور گذاشتند. دوربین IP علاوه بر کیفیت فیلمبرداری بالا، می توانستند با وصل شدن به شبکه تصاویر فیلمبرداری شده را بر بستر اینترنت به نمایش بگذارند.

امکان اتصال دوربین های آنالوگ و دیجیتال به یک دستگاه ضبط تصویر وجود دارد؟